Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iOS 7 giver hint om næste iPhone

iOS 7 giver hint om næste iPhone

Med afsløringen af iOS 7 ved WWDC afslørede Apple også muligvis nogle detaljer omkring den næste iPhone.

Da Apple i sidste uge præsenterede den næste udgave af iOS, afslørede de muligvis også detaljer om den næste iPhone.

Apple ved alt for godt, at de skal holde detaljer om nye produkter særdeles tæt til kroppen, hvis de ikke med raketfart skal verden rundt på forskellige tech-sites.

Derfor er det ikke meget vi endnu har hørt om den næste generation iPhone, der forventes senere på året.

Men med præsentationen af iOS 7, har Apple måske alligevel afsløret lidt af den kommende iPhone og måske også iPad.

Ved at se nærmere på funktioner og features der understøttes i iOS 7, kan vi nemlig få et hint om nye funktioner i de kommende enheder.

Ifølge CNet understøtter iOS 7 således videooptagelse med 60 billeder i sekundet. ”Standarden” på smartphones har ellers været 30 billeder i sekundet.

Det kan ifølge tech-sitet være med til at give mere flydende video og være en stor fordel ved slow-motion optagelser.

Kilde: CNet

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Holker 17-06-2013 22:03:30

Vi må bare anerkende Apple! De styrer jo det hele, eller nærmere sagt her og fru danmark eller verden. Google eller microsoft kan komme med mange fede ting uden at folk kommer til at kende det! Så snart apple gør det, ved alle at de har gjort det ind for en måned. Jeg er selv android bruger (Og jeg elsker det) men det er altså apple der styrer det her marked

0 0
Christian 17-06-2013 16:28:02

... skal mobilsiden.dk nok få det blæst ud til danskerne at Apple var de første :-P

0 0
Jeppe Andersen 17-06-2013 18:39:04

ondt-i-numsen.dk

0 0
Logik 17-06-2013 22:51:42

Det sjove er at i begge har ret :)

0 0
Canaria 17-06-2013 15:43:35

Ifølge CNet understøtter iOS 7 således videooptagelse med 60 billeder i sekundet. ”Standarden” på smartphones har ellers været 30 billeder i sekundet.

Nå ja, så det godt min HTC One allerede giver mig muligheden for at vælge 60 billeder i sekundet under video optagelser.

Så da ikke iOS7 eller nogen ny iPhone der hæver de i kalder standarden for så har HTC One da allerede hævet den.

0 0
Ole Christensen 17-06-2013 15:56:40

Korrekt. :-)
Men mon ikke at Apple alligevel vil få det blæst op til at det er dem der gjorde det først og får overbevist deres får om det? ;-)

0 0
Allan 17-06-2013 16:59:54

Ja det ligner dem alt for godt, men vi er heldigvis nogen der ved bedre, og kender sandhenden omkring Apple og deres beskidte metoder.

Alt min støtte til WP og Android. Hep hep :-D

0 0
Allan 17-06-2013 17:00:54

Mit svar gik til Ole C.

0 0
TF 17-06-2013 18:01:32

Ja det kan vi se og det er lige som dem du plejer, ret fanboy ævl.

0 0
TF 17-06-2013 20:55:02

Ret = rent

0 0
Morten 17-06-2013 16:34:13

Hvorfor er det, at trolls altid føler sig forpligtet til at svine Apple til? Er det Janteloven?

@Canaria ... I 2013 forventer man, at der vil blive solgt ca. 1 billion smartphones - så med HTC Ones salg på ca. 5 millioner, er det jo ikke helt nok til at sige, at standarden så er 60 fps - vel? Men jo flere der kommer til (læs: iPhones, Samsung fx), jo før når man en "standard" på 60 fps. Så hvorfor er det du reagerer på artiklen?

@Ole ... tak for dit indlæg - der var virkelig kød på.

0 0
18-06-2013 10:22:40

@Morten

En billion smartphones i 2013? Med omkring 7 mia mennesker i verden svarer det over 100 telefoner pr menneske. Nu det engelske "billion" godtnok det samme som en milliard, men jeg tvivler på at der er ca hvert 7 menneske i verden der køber en smartphone i år. Ikke engang i Danmark er jeg sikker på at hver 7. køber ny smartfone i år.

0 0
Canaria 17-06-2013 17:07:52

@Morten

Og hvorfor er det altid der er "trolls" som du selv kalder det, der ikke kan klare når nogle poientere når der står noget "hø" i en artikel.

Disse "iTrolls" læser det selfølgelig altid som et angreb på deres "elskede" igadget.

Jeg kommenterede artiklens korrekthed, jeg er sådan set ligeglad med din igadget og om du følte dig støt.