Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iOS 7: Nyt design og nye farver - se billederne

iOS 7: Nyt design og nye farver - se billederne

Apples iOS får i den kommende store opdatering, iOS 7, et helt nyt design og nye farver. Vi har samlet et galleri.

Vi har samlet et lille galleri herover, der viser Apples kommende styresystem, iOS 7, i billeder. Se hvor stor en overhaling det har fået efter det er Jonathan Ive, der er nu har fået ansvaret for iOS-softwaren.

 - iOS 7 er en realitet

Med iOS kommer der foruden et redesignet styresystem med nye knapper, ikoner og farver også mere end 200 nye funktioner.

 - iOS 7 og WWDC – her er hvad du skal vide

Du kan se billederne af hvordan Control Center, AirDrop, den nye kamera- og fotodel, Find Min iPhone og meget kommer til at se ud i iOS 7 – når den store opdatering frigivet i løbet af efteråret.

Læs nærmere om hvilke enheder der kan opdateres til iOS 7 her.

 
Læs også:
 - Apple har nu solgt 600 millioner iOS-enheder
 - Apple: Nu er der 900.000 applikationer i App Store

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Allan 12-06-2013 10:13:23

Det Apple har gjort med IOS7 betyder at de ikke længere kan leve op til et innovativ og prof. OS.
De har piv stjålet funktioner, design og ideer fra producenter som Microsoft og Google.

Jeg har haft den ære selv at prøve Beta'en på min vens Iphone 5 og det er simpelthen frygteligt at se på, det er grimt, rodet og kører ekstremt langsomt.

Det er en beta, nuvel. Men et software firma med respekt for sig selv i den størrelse vil aldrig sende så dårligt et produkt ud i Beta, det er aldrig sket før, og ville aldrig være sket med Steve Job ved roret.

Tim Cook har hermed sat Apple og Iphone på kollitionskurs med afgrunden, hvilket betyder at Iphone har set sine aller bedste dage, fra nu af vil det gå alvorligt tilbage og ende med deres død.
Dette er ikke kun min mening, hele verdens forums er i kæmpe chok over dette vanvittige stunt og begriber ikke hvad Apple har gang i.

Eneste redning vil være at smide IOS7 i skraldespanden og starte forfra med det folk forventer og ikke bare en dårlig kopi af WP8 og Android.
Men det ville kræve en ny top chef, ny designer og nytænkning hele vejen igennem firmaet Apple.

0 0
Christoffer_FM 12-06-2013 19:27:28

Ja, de har "lånt" hist og her. Men kom ikke og sig at andre producenter, ikke har gjort det samme.

Og ja, det er Developer Preview. Det er lavet til udviklere, så de kan teste deres apps, på det nye OS. Der er en grund til at det ikke er kommet ud, til forbrugerne endnu. Og din kommentar, angående Steve Jobs, kan man jo umuligt vide! Hvor får du den slags fra? Steve Jobs var langt fra perfekt.

Jeg ved ikke hvilke forums du læser, men jeg har overordnet set, hørt mest positivt omkring iOS 7. Selvfølgelig har der været negativ omtale, men det er der jo altid, når Apple udgiver nye produkter.

Og så skal man igen høre de sædvanlige dommedagsprofetier, vedr. Apple. "Apple is doomed", osv.
Der er så mange der har forudsagt Apple's "død", og der er ikke en eneste der har haft ret endnu. De var tæt på i 1997, lige før Jobs kom tilbage, men sidenhen er det vist gået "okay".

iOS 7 er så vidt jeg har forstået, redesignet på omtrent 7 måneder. Jeg vil mene, at det er godt klaret på så kort tid. Og hvorfor skulle de smide det ud? Jeg kan personligt godt lide det. Men hver sin smag.

Og hvorfor ville det kræve ny "top chef" og ny designer?
Jony Ive er en af de mest anerkendte designere, overhovedet.
Og Tim Cook er bestemt ikke dum, hvis man ser interviewet fra AllThingsD, fremstår han meget sympatisk. Og det virker bestemt som at han har god indsigt, i firmaets fremtid.

0 0
Allan 12-06-2013 19:58:10

Nu har jeg aldrig sagt at ingen andre har "lånt" om du vil fra andre, det er sket masser af gange, hvilket også tit har ført til retssager producenter imellem.
Men dette tilfælde med IOS7 er i den grad massivt og det er aldrig set før i det omfang.

Alle ved da hvordan Steve Jobs styrede butikken, han var med i alle beslutninger også designet af IOS, og præcis derfor da han kom til og Apple havde det svært i 1997 vendte han skuden, og på samme måde vil det også gå ned af bakke uden Steve. Helt uden tvivl, den røde tråd Steve lagde ud, er simpelthen væk, fundamentet i det grafiske og innovative er ikke længere tilstede.

Du fremhæver "Jony Ive" som den mest anerkendte designer, hvad hjælper det når han ikke længere har noget at byde på, som jeg og mange andre ude i verden, begriber vi ikke hvad der sker for Apple. Vi er rystet. Total.

Jeg siger heller ikke at Tim Cook er dum, han magter bare ikke opgaven. Indsigt i firmaets fremtid, det tvivler jeg stærkt på han har.

0 0
Christoffer_FM 12-06-2013 20:16:13

Hvis du f.eks. kigger på iOS 7 "home screen", kan den ikke engang forveksles med Windows Phone, synes jeg. Jeg vil give dig ret i at der er elementer der minder om.

Ja, han var med i beslutninger i designet af iOS, og han var desuden en stor tilhænger af de "skeumorphic" elementer, der blandt andet var i interfacet.
Mange mener desuden at Jobs ikke var særlig stærk indenfor software design, men han havde et godt øje for hardware.

Ikke noget at byde på? Okay, der vi vidst bare uenige.

Igen er jeg uenig, vedr. din holding om Tim Cook.

Jeg forstår bare ikke hvorfor du skal være så generaliserende. Vi har jo alle forskellige synspunkter. Nogle synes iOS 7 ligner Windows Phone og Android, andre synes ikke det gør. Nogle kan lide det nye design, andre kan ikke.

Jeg synes bare man skal prøve at se verden fra forskellige vinkler, i stedet for at være firkantede og kun se verden udfra ens egne holdninger og synspunkter.

Jeg siger ikke at du er sådan som person. Jeg synes bare at dine indlæg, har en tendens til at fremstille dig sådan. Men jeg kender dig jo ikke personligt.

0 0
13-06-2013 06:41:54

Der er jo ikke mange der har problemer med at man bliver inspireret hos hinanden. Det gør jo bare produkterne bedre, og når der tilføjes så mange lækre features fra andre OS vil det da også gøre iOS7 mere attraktiv for ikke iOS brugere. Men det der er en torn i øjet på folk er jo Apples tidligere udtalelser vedrørende det at få inspiration hos hinanden. Så sent som her i foråret har Tim Cook været ude og sige at Hvis der er nogen der kopiere iOS7, så bliver de sagsøgt. Det er sq da noget af en udmelding at komme med når man så kigger på denne lancering :-)

0 0
13-06-2013 08:52:02

Du kan få det sort på hvidt:

Mr. Cook continued to dodge the question of his company's ongoing legal war with Samsung, equivocating, "Generally, I don't like lawsuits any more than I did last year. But, I don't want copying. It's a values thing. This is about values at the end of the day."


http://www.dailytech.com/Tim+Cook+Doesnt+Care+if+Android+is+Beating+iOS+in+Sales/article31645.htm

0 0
13-06-2013 08:52:02

Du kan få det sort på hvidt:

Mr. Cook continued to dodge the question of his company's ongoing legal war with Samsung, equivocating, "Generally, I don't like lawsuits any more than I did last year. But, I don't want copying. It's a values thing. This is about values at the end of the day."


http://www.dailytech.com/Tim+Cook+Doesnt+Care+if+Android+is+Beating+iOS+in+Sales/article31645.htm

0 0
Christoffer_FM 14-06-2013 13:57:54

Apple havde jo så rent faktisk patenter, på deres designs. Så det er jo derfor de kan sagsøge.

0 0
15-06-2013 20:20:32

Der ramte du plet på hvorfor jeg ikke bryder mig om dem. Patenter eller ej, det er fandme hyklerisk....

0 0
15-06-2013 20:22:44

Derudover så tager han åbenbart ikke disse værdier særligt seriøst, siden han kan blive inspireret så mange steder fra i EEN opdatering.....

0 0
Thomas Larsen 12-06-2013 19:45:43

Giver de det så tilbage når de er færdige eller hvad?

Problemet er ikke at de "låner", problemet er at de har så skide travlt med at have ondt i røven over når andre gør det.

Det er jo hykleri.

0 0
Christoffer_FM 12-06-2013 19:59:46

Det er ikke kun Apple der sagsøger andre, for brug af patenter. Stort set alle større firmaer gør det. Der har dog været massiv fokus på Apple i medierne.

Og det jeg har forstået ved eks. Apple vs. Samsung retssagen, er at der jo ikke kun blev sagsøgt, pga. software, men også hardware.
Det var jo ikke kun en enkelt ting.

0 0
Thomas Larsen 12-06-2013 20:38:33

Nu nævnte jeg intet om retsager :)

Forstår dog ikke hvorfor du mener der er en forskel på Software og Hardware patenter hvis vi snakker i forhold til at have ondt i røven over at kopiere fra andre.

Men nu er den opførsel ikke ligefrem opstået efter iPhonen, men man kan sige at retorikken er forhøjet.

0 0
Christoffer_FM 14-06-2013 13:55:56

Nej, men jeg gik udfra, at det var det du mente med: "Ondt i røven".

Det ved jeg heller ikke om jeg synes. Men Apple har jo rent faktisk designpatenter, på det de sagsøgte Samsung for. Så kan man synes, at det er forkert at de har det.

0 0
Thomas Larsen 14-06-2013 19:40:50

Men igen, om de har patenter eller ej er jo slet ikke relevant, det er deres holdning vi snakker om, og den viser jo de er hyklere.

I forhold til sagen er det jo værd at huske på at det er en sag der stadigvæk er i gang, og man kan nemt se hvordan Apple's patenter falder fra hinanden :)

0 0
Christoffer_FM 14-06-2013 20:50:10

Hvorfor er det ikke relevant? Grunden til at de har patenterne, er jo netop fordi at de ikke vil have, at folk direkte kopierer dem.
De har jo interesse i at beskytte deres patenter.

Okay, det må tiden jo vise om de gør.

0 0
Thomas Larsen 14-06-2013 20:59:41

Det er ikke relevant da det er etikken som de angriber, ikke hvorvidt det lovligt set er deres patenter.

Men selv hvis vi snakker patenter er der også en række patenter de selv har kopieret, så hverken etisk eller lovligt set er deres synspunkt forsvarligt.

Det er og bliver hykleri.

0 0
Daniel Jørgensen 11-06-2013 23:24:38

Billede 19 en gang.. Det er 100% en kopi af det HTC viste på One serien for et år siden.. Den vandrette scrollbare liste med apps, hvor du på den app du vil lukke swiper din finger op..

Fail.. Hahaha

http://www.youtube.com/watch?v=3Rhj8XAmQZY#t=0m10s

0 0
Cleo2000 11-06-2013 20:53:35

Hold kæft hvor er det grimt. Øv. Havde ellers tænkt på at prøve iphone primært pga flot interface, men nu er der da ingen grund til at skifte fra android. Sikke en skuffelse

0 0
TF 11-06-2013 23:10:49

Jeg vil så sige det modsatte ;-)

0 0
Allan 11-06-2013 20:47:27

Jeg vil næsten ud fra dette klip mene at Apple er ude i plagiat, her er WP8 eksemplet, men android mv. genkendes også flere steder i IOS7.

Men grafisk er Apple bare langt bagud...
Døm selv.:

http://www.youtube.com/watch?v=DM8NSSzxNGM

0 0
Rena 11-06-2013 17:10:05

Er den bleven confirm eller denied at, iOS 7 supporter Third Party Keyboard some f.eks Swift Key?

0 0
Per 11-06-2013 18:42:38

Nej, selvfølgelig bliver det ikke supported...

0 0
hellas7 12-06-2013 02:44:48

Nej selvfølgelig gør de ikke det......

- og så igen, hvis man tog sig de 10 sekunder det tager at google, så ville man blive klogere

http://www.ubergizmo.com/2013/06/fleksy-page-suggests-that-ios-7-could-allow-third-party-keyboard-apps/

0 0
hellas7 12-06-2013 02:46:02

@Rena:

Så vidt jeg kan se, har Apple ikke udmeldt noget, men flere og flere udviklere snakker om en keyboard API - om det så betyder, at udviklere kan lave præcis det layout de vil, skal jeg ikke kunne sige

0 0
Claus Jul Larsen 11-06-2013 16:34:27

For mig at se ligner det, at Apple er nødt til at følge med Android og WP. Apple har indirekte erkendt, at de er nødt til at følge med ellers er de færdige - men heldigvis for Apple, så er der jo ret mange Steve Jobs som har sværget troskab overfor æblet og køber løs selv om der er en mega elendig map osv.

0 0
Allan 11-06-2013 16:43:47

Der vil altid være nogen tilhængere der ser bort fra kvallitet og elendig software, men der vil være mange der meget snart vågner op og ser sig om efter andet og bedre end Iphone.

Iphone overlever ikke på sigt, prøv bare at Google IOS7 - allerede i dag er mange websites verden over fuld af skuffede og ærgerlige brugere over Apples elendige og grimme brugerflade.
Nu skal det ikke lyde som had overfor Apple, jeg har selv haft flere Iphones, men tiden er gået fra dem. Desværre kan man sige.

0 0
Per 11-06-2013 18:42:12

Det er sjovt hvor uintelligente holdninger folk kan have..

Det er sjovt at "folk" kun synes at det er deres holdning som er den eneste rigtige.

Elendig software og kvalitet? Det er jo heldigvis en holdning, og dem er der lige så mange af som der er mennesker.

Personligt er iPhone den mest stabile telefon jeg har haft, og det er dét jeg har brug for i hverdagen.

Jeg har tidligere haft en Windows Phone 8, fordi jeg fik lyst til at prøve det. Har også tidligere haft en Android. Men blev simpelthen træt af at jeg skulle slukke og tænde min telefon jævnligt for at de fungerede ordenligt - Min iPhone har været tændt i 18 dage, uden problemer, og det er stadig ikke nødvendigt at skulle slukke og tænde den for at "starte" på en frisk.

LÆR NU AT DER ER FORSKELLIGE HOLDNINGER TIL TING, lær at behovsafdække og lær at det ikke KUN er jeres egen(Allan, fx) mening som er det rigtige for ALLE andre, verden bevæger sig ikke omkring jer.

0 0
Allan 11-06-2013 18:59:13

Per >> Det er ikke bare en holdning, men et faktum at IOS 7 er en kopi/sammensmelting af android, WP8 og symbians ikoner.

DET ER SGU DA IKKE GODT NOK!

Har du prøvet ios7 ? tydeligvis ikke, det kører rent ud sagt af h.... til.
Og Apple kalder det verdens bedste og mest avancerede OS.
Enten lyver de, eller også ved de ikke hvad de taler om.

Og det er der flere tusinder på nettet der ser det på samme måde...
Er du i tvilv, så er Google er din ven. :-)

0 0
Christoffer_FM 11-06-2013 22:26:57

Et faktum? Hvor står det faktum?
I så fald, hvorfor er det ikke godt nok?
Du skal også huske på at det er første Developer Preview. Bid især mærke i de tre sidste ord, i sætningen før.

0 0
Allan 11-06-2013 19:02:08

Lad mig lige tilføje at min WP8 har været tændt i 63 dage uden genstart eller fejl på nogen måde.

0 0
Jesper Nielsen 12-06-2013 00:48:07

Det er flot. Du har nået at downloade
og teste iOS7 betaen og erklære iOS7 for lort - På hvad? din WindowsPhone?
At påstå, at iOS7 er en kopi/sammensmeltning af Android, WP8 og Symbian er direkte uintelligent!
Først, så er eneste lighed med Symbians ikoner, at de er todimensionelle i udtryk - Ingen skygger for eller bag. Men Symbians ikoner har ingen lige sider og farvevalg eller udseende er ikke ens.
Hvad har Ive lånt fra WP8? Det er i hvert fald ikke kalenderen ;o)
Det er da heller ikke udseendet.
Jo, Google fandt på control centeret ud af en nødvendighed. For det var nødvendigt at kunne tilpasse mobilens strømforbrug hele tiden, fordi Android er så resourcekrævende.
Jeg har endnu ikke mødt en Androidbruger, der ikke har haft travlt med at slukke for wifi eller dataoverførsel eller bluetooth osv løbende for at kunne holde strøm på sin mobil.
Jeg har det hele kørende på min iPhone 4, der er 3 mdr. fra at runde 3 år. Bluetooth, for at kunne høre min musik trådløst i bilen, wifi, for at kunne gå på nettet hjemme eller hvor det er tilgængeligt, 3G, for at kunne, hvor Wifi ikke er tilgængeligt. GPS, når jeg har brug for det. Og selv om jeg voldfucker min mobil en hel dag, har jeg aldrig oplevet at komme under 30% strøm ved sengetid. Og den er snart 3 år - Med samme batteri, og altid med nyeste OS - og til september også med iOS7.
Jeg har faktisk ikke rigtigt brug for at kunne slå alt muligt til og fra i en ruf. Og alligevel glæder jeg mig til control center, for Apple har lagt den ene ting i, der altid er brug for her og nu, nemlig lommelygten. Har Google husket den?

Hvad ellers, mener du, er lånt fra Google?
Og hvordan kan man kopiere og fusionere på samme tid?

Det er for åndsvagt at slynge sådan noget pis ud, når Jonathan Ive rent faktisk er en af verdens mest anerkendte industrielle designere.
Han har fået et væld af priser siden 1999. Fra før Apple blev stort, og han blev chief of design.
Det er hans design, der har gjort Apple stort.
Han bekender sig til Dieter Rams ti principper om godt design:
Godt design skal være innovativt
Godt design gør et produkt brugbart
Godt design er æstetisk
Godt design gør et produkt forståeligt
Godt design er diskret
Godt design er ærligt
Godt design er langvarigt
Godt design er gennemtænkt til mindste detalje
Godt design er venligt
Godt design er så lidt design som muligt

Hvis du nu kunne bevæges til at kigge lidt på Rams' produkter og Ives øvrige portefølge, vil du se, at der er en rød tråd gennem det hele lige fra Rams væghængte spolebåndoptager til Ives iOS7. Selv farvepaletten er stemt af efter udtrykket.

Og når det kommer til ikonerne, så betjener alle sig af ikoner.
WP8 har ganske vist Tiles til en del af de grundlæggende funktioner, men når det kommer til Apps, er det ikoner! På en lang liste!
På Android er det ikoner - Ja, der er en forside, som du er nødt til at swipe væk for at komme til de ønskede ikoner - Hvad funktionalitet er der egentligt lige i det?
Jamen der er widgets - Ok, hvis du har brug for at få en digital version af vejret lige der, hvor du står og går nu, sidder du for meget på værelset bag nedrullede gardiner. Og hvis du har brug for et konstant feed af Twitter og Facebookopdateringer, bør du for alvor reevaluere dit liv. Tag ud og red verden, opfind noget great, lær noget nyttigt, tag noget ansvar - Rejs dig fra stolen, ret ryggen og løft hovedet - i stedet for at side og prøve på at iscenesætte dig selv som noget, du slet ikke er. - Facebook kan godt vente lidt.
Desuden virker notifikationer bedre på iOS end på Android, så hvis verden skal vente lidt på dig, så går det lige så godt på iOS som på Android.
Så ikoner det er! og det er fordi ikoner er grundlæggende den enkleste metode at af give adgang til et program eller funktion på en let og genkendelig måde.
Af samme grund er 99% af alle døre den slags med hængsler i den ene side, et dørhåndtag i den anden og som vi åbner med egen kraft. For det er det bedste, enkleste, mest driftsikre.

Man bruger også ikoner på sin PC og på sin Mac

Vidste du i øvrigt, at iOS 6.1 er det mest populære mobile OS på markedet?
På andenpladsen kommer Android Gingerbread 2.3 fra december 2010. Først på tredjepladsen kommer Android 4.2.
93% af alle iOS-enheder kører version 6.1 - Nyeste! Sidste år faldt iPhone 3G af og med iOS7 falder 3Gs fra. Det giver 4 år med nyeste OS.
Hvor mange HTC Desire eller Legend kører Android 4.2? Hvor mange Samsung Galaxy S? eler for den sags skyld SGS II, som var topmodel for bare 15 mdr siden?
Hvor mange WP 7 phones kører win8? Nåh ja - Ingen!

Og forresten, så har min iPhone 4 været slukket en gang i de 33 måneder jeg har haft den, ud over ved opdateringer af styresystemet, Da gik jeg i biografen og slukkede den under filmen. Siden har jeg bare slået den på lydløs og lagt den i inderlommen, når vi skulle i biffen. 33 måneder og ingen ufrivillige genstarter - Kan du slå den?

0 0
gielsgaard 12-06-2013 18:39:26

Jeg har haft en del forskellige mobiler Ios,WP7.8 og nu for tiden en Gnex, men jeg har altid været gladest for Iphone og nej jeg er ikke 16 og skal flashe over for vennerne ,da jeg havde IP4 var alt slået til , jeg havde altid godt signal uanset hvor jeg var , det er ikke tilfældet på min Gnex, har tit udfald på signalet, skal altid slå det fra jeg ikke bruger , ellers kan den simpelthen ikke holde strøm hele dagen.

Mht at stjæle fra hinanden , der er jeg fuldstændig kold, bare jeg har en mobil som kan de ting som jeg har brug for ,og gør det rimeligt godt.

Der er vist ingen fejlfrie mobiler på markedet , og vi har alle forskellige brugsmønstre , forstår intet af denne religionskrig der foregår , får i noget tilgengæld fra producenterne ? andet end at efterhånden sender de nogle rimeligt ufærdige telefoner ud som så skal have et hav af opdateringer for at fungere som lovet, og det gælder dem alle.

0 0
12-06-2013 06:33:29

Hold da kæft en gang lort at lukke ud. Magen til fanboy skal godt nok lede længe efter. Alt hvad der er nyt i iOS7 er piv stjålet og så er jeg fandme ligeglad med hvem den selvfede nar til ives er. Og det er da godt din iPhone 4 har kørt så godt, bare ærgerligt at der er mange andre der ikke har. Og mon ikke legend og desire ville kører 4.2 hvis android havde haft så lille en udvikling som iOS. Jeg kan især godt lide din vinkel med at opleve livet, lol den var fandme god. Skulle du ikke tage at hente instagram og så se hvor meget at ios brugere lever livet? Det foregår foran spejlet med at tage billeder af sig selv, sine negle og deres macdonalds mad.

0 0
TF 12-06-2013 12:48:54

Vis du vil læse en seriøs omgang fanboy lort så læser du da bare dig eget indlæg.

Du sviner folk til som kun en ægte fanboy kan gøre det, flot N :-(

0 0
12-06-2013 14:54:34

Det er endnu værre thomas....Jeg er en fanboy der lyver... ;D

0 0
TF 12-06-2013 15:08:20

Ja godt du indrømner det og en troll efter hvad du selv siger.

0 0
Allan 12-06-2013 09:37:36

Fuldstændig enig med "N". Ham der "Jesper Nielsen" kalder designer "Jonathan Iwe" er en kæmpe nar der ikke formå at designe en skid selv.

Alt til IOS7 er hentet fra WP8 og android. PUNKTUM.
Her ses det tydeligt er fra WP8 og ellers ligger der flere klip på youtube der også viser at android er piv stjålet.

http://www.youtube.com/watch?v=DM8NSSzxNGM

0 0
FrkLarsen 12-06-2013 02:44:59

Endelig noget ordentlig konstruktiv information. Det højner unægtelig niveauet :-)

0 0
Alfix 11-06-2013 14:15:20

Som om at Webos, Windows Phone, Android og Symbian havde holdt en vildt fest i apples forhave, braekket sig udover det hele.

Overhovedet ikke imponeret og ser dette udspil som endnu et led i Apples fremtidige problemer. De har mistet fokus og taenker nu alt for meget over tingene paa den helt forkerte maade.

De er paa det sidste led i S-kurven. Det sux saaklart for dem og det bliver ogsaa svaert at blive hvor de er. Saan er det.

0 0
TF 11-06-2013 16:29:41

Tja det lader til de er kommet med de fleste af de ting deres brugere har efterspurgt og det er mest android fans der skaber sig over ios 7 selv om DE påstår det ligner android, så det må jo betyde de er utilfredse med android også.

0 0
bimsebasse 11-06-2013 17:23:04

Jeg tror ikke du har forstået det ordentligt. Der bliver fnist lidt i krogene over at så meget bare er kopieret og at ellers selvbevidste Apple-fans skal sluge at iOS nu i mangt og meget efterligner Jelly Bean og Windows Phone.

https://lh4.googleusercontent.com/-ACGaOPknxKw/UbZnAi_c80I/AAAAAAAABS8/sr9mWxC5ch8/w1046-h777-o/original.jpg

0 0
TF 11-06-2013 18:05:08

Tja alle stjæler fra alle bare se android da det startede, de stjal fra alle med arme og ben.

0 0
Thomas Larsen 12-06-2013 06:43:04

Det må være derfor der sådan set aldrig har været en sag med at stock Android skulle kopiere noget, udelukkende kun andres implementationer af deres android "skins"? :)

0 0
hellas7 12-06-2013 02:39:40

jeg synes da det er dejligt at høre, at androidfans snakker om at ios kopierer dem - det må da alt andet lige betyde at de anerkender at ios 7 er det største skridt ios indtil videre har taget.

0 0
Thomas Larsen 12-06-2013 06:43:46

Ja da, hvorfor skulle dette være negativt?

0 0
Allan 11-06-2013 16:23:15

Fuldstændig enig.
Og dertil kommer det at IOS 7 er langsom som bare pokker. Ved det er en BETA men alligevel.

Det ser ikke godt ud for Apple.

0 0
bimsebasse 11-06-2013 13:27:30

Som Android-bruger så jeg egentlig gerne Apple havde beholdt UI-identitet meget mere end tilfældet er. iPhone har altid haft et pænt interface (fraregnet enkelte træreol-smuttere osv.) med et unikt og letgenkendeligt præg. Nu ligner det bare at WP, Jelly Bean og iOS 6 har fået en tur i blenderen, og ud kom iOS 7.

Mange af ikonerne er decideret grimme, det ligner sgu ikke Apple.

0 0
gobbi 11-06-2013 12:59:40

En blanding af WP og android... hahahahaahahha.


android forever..

0 0
gobbi 11-06-2013 17:02:28

Steve Jobs må have vendt sig graven.

0 0
TF 11-06-2013 16:25:54

Gobbi kunne du ikke lige udpensle hvad de har taget hvor fra siden du jo er så klog på det ?

0 0
gobbi 11-06-2013 17:10:48

Billede 2: Ikonerne ligner symbian. Billede 8: Unlock screen ligner android.
Skrift type font, samme som WP/outlook.com.
Widgets ligner android.

Jeg har dyb respekt for det apple har gjort med IOS. Men det her holder bare ikke.
Tag fx. billede 3 midterst. En stor gang rod.

0 0
FrkLarsen 11-06-2013 15:52:40

Hvorfor det?

0 0