Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iOS 7.1 er hurtig, desværre også til at dræne batteriet

iOS 7.1 er hurtig, desværre også til at dræne batteriet

iOS7.1 opdateringen har været ventet med spænding af mange iPhone brugere som havde problemer, men alt er ikke lyserødt

iOS7.1 er en opdatering som skulle hjælpe med at reparere mange af de fejl der var i iOS7.0. Men noget tyder på at 7.1 også selv har lidt småproblemer. Brugere melder primært om kortere batteritid.

Retfærdigvis skal det dog siges at ikke alle rammes af disse problemer og det kan da være et kompromis mange vil godtage imod en iPhone som med iOS7.0 lavede unoder med alt fra hakkende adfærd til pludselige genstart og lignende.

Har du oplevet nedsat batteritid på dit iOS7.1 enhed eller andre problemer?

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

19-03-2014 18:01:59

Min IPhone 5 S holder strøm som den plejer,- hvilket er betydeligt længere end nogen android tlf. :-)

0 0
20-03-2014 08:16:37

Sjovt, min SGS4 holder pludseligt MEGET længere end min hustru's iphone 5. Så noget har de gjort galt.... Det er ikke normalt at en mobilos skal aflade med 30% på 3-4 timer bare ved at ligge i standby....

0 0
Sigvardt 17-03-2014 09:21:44

Min 4S er gået amok i strømforbrug. Uden at benytte den til mere end 5-6 beskeder, 2 samtaler af 5 minutter og et par billeder, formår den at være på 15% kl 18-19 stykker om aftenen.
Så nu ligger den i skuffen og min Samsung GS3 er taget i brug. Den har stadig 40-45% tilbage når jeg sætter den i oplader inden sengetid - og det er ved mere brug end min iphone blev udsat for.
Farvel og tak til Apple - jeg har været stor fan af deres software, men den æra er desværre for længst forbi og de er overhalet indenom med flere længder.

2 1
Jes Jensen 17-03-2014 08:15:11

Ingen problemer med batteri tiden på 5S.

Tilgengæld er telefonen låst et par gange og det er p.... irriterende, er stadig ekstremt ked af min 5S, den er for besværlig i forhold til mine tidligere telefoner.......

1 0
Jonas_a 16-03-2014 13:17:18

Min iPad er blevet mere stabil efter opdateringen, men ja..batteriet aflades hurtigere :(

3 1
michael mah hansen 16-03-2014 10:54:59

ja den burger meget mere strøm har prøve alt o stille den 3 gange ikke noget hjælper det er noget skod hjælp hvad skal man gøre den den bruger ca 8% i time har slå næsten alt fra hvis man skriver en kort sms så er der tage 5-6% mere væk øvøv

1 2
TF 16-03-2014 19:18:21

Det passer jo ikke med noget der står i artiklen så mon ikke du skal en tur på værksted med din mobil, vis det passer den bruger så meget strøm så hurtigt.

0 0
Jan Christensen 15-03-2014 17:20:07

Iphone 5s og Ipad 3 har samme batteri tid som før

0 0
Raikkonen1974 14-03-2014 17:26:49

Ifølge jeres artikel er Iphone 5 den eneste der får bedre batteri tid af IOS 7.1, desuden er forskelen den ene eller anden vej så småt, så man sikkert ikke mærker det, min har nu haft en standby tid på 1 dag og 11 timer, med et forbrug på 4 timer og 12 minutter, og jeg har stadig 28% tilbage, det er da acceptabelt :-)

5 2
Michael Fallwickl 14-03-2014 14:46:36

Den bruger desværre lidt mere strøm end da jeg havde 7.0.6.

7 2
TF 14-03-2014 14:36:32

Nope intet problem på min ipad og har ikke hørt om nogen der har oplevet noget mærkbart.

8 12