Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPad 3 forsinkes

iPad 3 forsinkes

Rygterne florerer på internettet, om at høje teknologiske krav betyder Apple vil udskyde lanceringen af den kommende iPad.

Det skal angiveligt være leverancen af LCD-skærme, som er grunden til at iPad 3 først kommer på markedet næste år.

Planen var ellers, at den populære iPad skulle ramme markedet senere i år med den tredje udgave. Det skriver elektronikbranchen.dk.

Baggrundsbelysningen af den 2048 x 1536 pixel store skærm skulle være det der 'driller´leverandørerne, da den høje opløsning betyder skærmen kræver ekstra belysning.

Trods forsinkelsen af den nye enhed forventes det, at Apple vil leverer 25-30 millioner iPad 2 inden 2012.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rasmus 18-08-2011 16:04:06

men man kan ikke engang pege fingre og ryste på hovedet af apple, de opfylder jo bare udbud og efterspørgsel. det er jo i virkeligheden brugerne der er nogle dumme mæh får og køber bare fordi der kommer noget nyt.

0 0
Jeppe Andersen 18-08-2011 18:21:25

Må jeg spørge hvad du har imod Apple? Du kan jo i bund og grund være ligeglad?

0 0
Rasmus 19-08-2011 05:41:09

Ved ikke om du skriver rettet imod mig men jeg har bestemt intet imod Apple. Er selv glad iPhone4 ejer. Men det er et velkendt faktum at nogle mennesker bare ikke kan nøjes med noget der virker og f.eks SKAL skifte sin ipad2 ud med en 3er selvom deres 2er er ny og virker fint. Der kan jeg bare ikke helt være med

0 0
Jeppe Andersen 19-08-2011 09:05:47

Nåår :)

Jamen jeg læste og forstod det som om du endte anklagede Apple eller forbrugeren for at være en idiot.

Sandheden jo at hvis man skal vente på det nyeste hele tiden, så kommer man aldrig videre, da den ændre sig helt vildt hurtigt

0 0
Rasmus 19-08-2011 09:32:58

nej dog ik, startede også ud med at skrive at man ikke kunne anklage apple for andet end at udfylde brugernes behov. jeg har selv haft android og mener at det i dets nuværende form ikke er brugbart for mit vedkommende, derfor har jeg skiftet til apple både bærbar og mobil. og er yderst tilfreds.

Men mener virkelig at det er galmatias at skifte fra en ipad2 til en 3'er eller en 3gs til iphone 4 dagen de udkommer i butikkerne, da de nye inovative ting ikke retfærdiggør at smide så mange penge ud hvert halve år, IMHO! 3gs f.eks er jo stadig en vildt fin mobil til trods for at der kommer en 5'er rundt om hjørnet. derved mener jeg at ( læs - nogen! - ikke alle ) apple forbruger er blevet materialister. og dét er lidt til grin.

0 0
Jesper 18-08-2011 12:22:17

Genialt at udbyde nye modeller med så kort interval, en pengekasse uden lige, og rigtig mange tilhængere af disse produkter sidder med en rigtig irriterende mavefornemmelse med en ny/allerede gammel model !!!!!

0 0
17-08-2011 23:45:31

Nu føler jeg mig dum over at have købt iPad 2 når iPad 3 vil have så god opløsning!!

0 0
DX 16-08-2011 15:15:48

Måske det er en træsko der er kommet i "klemme" hos Samsung & Lg

0 0
Søren 16-08-2011 16:52:47

Hæhæ ;)

0 0
Henrikmand 16-08-2011 15:49:49

Må man nøjes med at komme forbi med et skævt smil på læben? ;o)

0 0
Jeppe Andersen 16-08-2011 17:12:44

Hvorfor skulle du det?

0 0