Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPad 3 - Hands on video af det nye vidunder

iPad 3 - Hands on video af det nye vidunder

Nu får vi et kig på den længe ventede efterfølger til iPad 2. Få her et første kig på den nye iPad.

Onsdag den 7. marts blev spændingen udløst for mange, der længe havde ventet på efterfølgeren til iPad 2.

Men uanset navnet så kommer man ikke uden om, at den nye iPad har rigtig mange flotte specifikationer.

Vi har fundet en første ”hands on” video på YouTube fra White Gadget.

Se med her, når de tager et første kig på Apples nye vidunder:

Kilde: YouTube

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Primus 14-03-2012 12:30:16

Alle de nørder der ikke kan lide Apple er de mest ynkelige at høre på. Tænk at brokke sig bare der bliver skrevet det mindste positive om Apple.
Få jeg dog et liv og en anden fritidsinteresse end mobiltelefoner. Så vil i også opdage at telefonen kan bruges til praktiske ting og ikke kun er et stykke elektronik

Inden jeg bliver kaldt en apple-fan vil jeg oplyse at det eneste som jeg ejer fra Apple er en Airport Express

0 0
ihk 14-03-2012 00:03:15

Som forventet brokker i jer igen.

Der bliver forventet for meget af Apple. De kan ikke opfinde noget, der kategorisere en serie af produkter hvergang, som de gjorde med iPad. Ikke forvent en ny opfindelse hver gang de holder Event.

0 0
KJ 13-03-2012 17:49:06

Få den nu rettet til.

således at man ved hvilken vinkel ALLE historier har herinde.

0 0
Sven A. 13-03-2012 14:06:16

Når man læser denne artikkel, så begynder Apple at blive lidt til grin? Eller hvad?

Se link: http://www.version2.dk/artikel/benchmark-afsloerer-ny-ipad-bruger-gammel-processor-men-fordobler-ram-44279

0 0
Pede 13-03-2012 11:51:42

Hvis folk ikke har andet at lave en ordkløve en overskrift, ja så må man godt nok kede sig.

0 0
Martin J 12-03-2012 17:26:51

Undskyld men når man skriver det sådan, er det fordi man synes det er et vidunder, det er der altså ingen vej udenom.

Om man så synes de generelt her på siden er apple freaks, det er noget andet.
Men det er de :) Hahahahaha

Og det er jo lidt synd at en så stor dansk side ikke kan forholde sig upartisk. Men bare kalder alt hvad Apple laver for vidundere.

Apple er i min mening fint nok, MEN hvorfor betale ekstra for noget der bare er fint nok.
Og hvorfor er det lige Apple tror de skal have penge for spil og programmer som andre har udviklet.? Det er jo bare dumt.

0 0
Footiefan 12-03-2012 13:24:09

Jeg læser det ikke som om Mobilsiden siger det er et vidunder. Der var/er jo rigtig meget hype om den nye iPad - og så siger (skriver) de jo bare, her er den. Men selvfølgelig, skynd jer at skælde ud ;-)

0 0
Jesper 09-03-2012 13:40:21

...består det "vidunderlige"?
De har lanceret en opdateret udgave af iPlad2, og hvad så? Der er intet skelsættende i "The new iPad" (Tåbeligt navn, iøvrigt!)!

"Lækkert" at udråbe noget til et vidunder, uden at have prøvet det! Men det er jo iOSiden.dk i en nøddeskal!

0 0
12-03-2012 15:00:33

Det kunne jo evt. være de mener "vidunder" ironisk;-)

0 0
Jesper 12-03-2012 19:54:45

Det ku' det, men det tror jeg nu ikke er tilfældet her!
Jeg har meget svært ved at forestille mig Mobilsiden.dk kritisere et Æbleprodukter for alvor!

0 0
Mazzen 09-03-2012 10:05:43

når i ikke engang har testet den.

Lidt latterligt at lade jeres forventninger dømme hvordan den er i forvejen bare ved lige reklame fra Apple.

Håber at i på et eller andet tidspunkt begynder at se lidt objektivt på tingene istedet for at tro Apple er alt, der var trods alt ikke dem som vandt prisen som bedste smartphone til MWC.

Og det er ligegyldigt hvorvidt at de har haft noget nyt med der.

Og nu håber jeg på at vi slipper for at starte endnu en debat om hvem der er bedst, så vil håbe at en som vi ved er apple fan(AppleIphone) kan holde sig lidt i baggrunden og lade de normale bruger komme med deres kommentarer dertil, og så vil jeg også lade være med selv at kommentere mere hertil(da jeg på den anden side er er fan af Android(og mere og mere WP7)

Pft tak for de hardcore Apple, Android, Symbian, WP7 fans mådeholdenhed i dette.

Det håber jeg i det mindste.

0 0
Christopher 12-03-2012 13:29:41

Jeg tror nu ikke at mobilsiden mener det som deres holdning, men måske nærmere som en referrence til Apples marketing. Men okay, det er jo så moderne at svine mobilsiden til, uanset hvad de gør...

0 0
hellas7 12-03-2012 14:59:40

tror heller ikke, at det er mobilsiden.dk's holdning, men omvendt vidste de nok, at debatten ville komme, hvis de skrev det.

0 0
Marcel 09-03-2012 09:43:34

"This video has been removed by the user."
Filmen er desværre blevet fjernet :(

0 0