Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPad ejere vil have Stylus

iPad ejere vil have Stylus

Den gamle "stylus" er måske på vej på mode igen, den er nemlig et af de mest solgte tilbehørsprodukter til iPad's i USA.

Targus Stylus gør det nemmere at navigere hurtigt og præcist rundt på iPad'ens berøringsfølsomme skærm, hvor en fingerspids nemt kan ramme forkert.

En anden fordel ved at bruge en Stylus er også at den ikke efterlader mærker, og man derfor undgår smuds og fedtfingre på skærmen.

Foruden på iPad så kan Stylus-pennen også bruges på andre tablets med touch skærm. Du kan erhverve dig din egen Targus Stylus for 149 kroner.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Noia 09-02-2011 21:36:07

Hvis man gerne vil skrive noter i hånden, kan man så bruge stylus på en tablet, som en slags elektronisk papir?

0 0
jens 08-02-2011 22:53:21

Jeg kan da godt se pointen i en stylus. Hvis man gerne vil tegne lidt på den. For det sutter fingre da groft til....
Men til regulær betjæning er det idiotisk.

0 0
homersimpson 08-02-2011 19:44:45

Det har han godt nok sagt tidligere:

http://www.engadget.com/2010/04/08/jobs-if-you-see-a-stylus-or-a-task-manager-they-blew-it/

Men man skal ikke altid tro på hvad Steve Jobs siger:

http://www.cnn.com/2010/TECH/02/17/steve.jobs/index.html?hpt=Sbin

Man har et standpunkt til man tager et nyt ;)

0 0
TF 08-02-2011 13:33:00

Kunne det komme sig af at de i usa er for overvægtige og derfor har for fede fingre til at bruge den ude stylus ;)

0 0
KimDotDK 08-02-2011 14:30:56

Hmmm.. Tror jeg vil lade min kæreste læse din kommentar. Så sent som i går sad hun og brokkede sig over, at det ofte var svært altid at ramme rigtigt :)

0 0
Asger 08-02-2011 12:59:26

Har nu haft min iPad sinden maj. Bryder mig ikke om en stylus og har stadig ikke fundet andre fordele, end at man kan ramme mere præcist med den. Har ikke én gang overvejet at købe en stylus da jeg synes at det ødelægger princippet i at have en iPad.

0 0
DKShadow 08-02-2011 12:44:25

Jeg har endnu aldrig haft bare den mindste smule lyst til at bruge stylus på min iPad - jeg er netop glad for iPad, fordi den fungerer så godt bare med fingrene.

Jeg overvejede i starten at købe én bestemt stylus (husker ikke lige navnet) specifikt med det formål at tegne.. men det droppede jeg hurtigt igen, da mine tegne-evner ikke just er.. gode.

0 0
TJ 08-02-2011 12:44:12

Så er det tid til at sluge kameler ! Husk noget Apple juice til at skylle efter med

0 0