Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone 4 er nu på lager næsten overalt

iPhone 4 er nu på lager næsten overalt

Med undtagelse af TDC, kan teleselskaberne nu tilbyde iPhone 4 uden man behøver at stå på en venteliste.

Både 16 og 32 GB versionerne af iPhone 4 er nu på lager hos de fleste teleselskaber i Danmark. Både Telenor, Telia og 3 oplyser til Mobilsiden.dk, at ventelisterne nu er udryddet.

- "Vi har iPhone 4 i 16 og 32 GB udgaverne i de fleste af vores forretninger landet over", siger Telia's salgschef Michael Bech.

TDC fortæller, at de stadig har en venteliste, som der arbejdes på at nedbringe. Derfor kan TDC ikke aktuelt tilbyde at sælge iPhone 4 direkte fra hylderne i butikkerne.

Web-TV: iPhone 4 mobiltest


Apple iPhone 4 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter 27-09-2010 13:49:09

Nogen der har set iPhone 4 på lager hos en Telenor butik? Jeg har nemlig ikke :-(

0 0
Peter 28-09-2010 10:19:06

PS: Telenor har nu valgt at sælge deres iPhones på deres web-shop og pisse de kunder der trofast har stået på venteliste op og ned af nakken. Tak for det... :(

0 0
Bjarke Hansen 24-09-2010 22:25:22

Hvad sker der lige med den hvide version? Jeg er skrevet op til den hvide hos 3, men nu har de stoppet listen, hvad når den hvide kommer på markedet?

0 0
JB 24-09-2010 19:03:33

Her kunne det være interessant at se på hvor lang tid der gik sidste år, før ventelisterne forsvandt - for på den måde at se om populariteten var faldet eller vokset efter "antennagate"...

0 0
KimDotDK 24-09-2010 20:22:48

Eller for at se om Apple er blevet bedre til at producere enheder nok, inden lancering :D

0 0
Peter 24-09-2010 14:57:13

De har lige fået en lille sending 16gb, så nu begynder da at kunne overskue deres 16gb ventelist men er langt fra i bund med den. Deres 32gb venteliste er stadig uoverskuelig og de aner intet om hvornår de får nogen.

Mit gæt er at der går måneder, da Kina nu også skal have nogen...

0 0
Mobilsiden.dk 24-09-2010 16:24:35

Hej Peter,

Nu har jeg ikke været personligt rundt og tælle lager hos Telenor. Men den officielle udmelding er, at de igen har både 16 og 32 GB på lager.

0 0
Peter 24-09-2010 16:51:25

Det var ellers det svar jeg fik i erhversbutikken på Skelagervej i Aalborg (Sonofons tidl. hovedafd.). Den står også stadig som udsolgt på telenor.dk

0 0
peter 24-09-2010 14:20:29

Det er sjovt at Apple er populære for at når de lancerer noget så kan man købe det kort tid efter i butikkerne. Realiteten er bare at det ikke rigtigt er muligt at få fat i dem frit i butikkerne før lang tid efter. Hvad er det så værd?

0 0