Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone 4 kommer til Danmark uden binding - se priserne

iPhone 4 kommer til Danmark uden binding - se priserne

Apple har løsnet sit jerngreb om iPhone'en og sælger mobiltelefonen uden abonnement og binding til et teleselskab. De første danske priser er nu frigivet.

Drømmer du om en iPhone 4, kan den frit købes uden abonnement fra et mobilselskab.

Apple oplyser i en pressemeddelelse, at deres nyeste mobiltelefon i butikkerne koster 4.699 kroner for 16 GB-udgaven, mens der skal slippes 5.499 kroner for den version, som har 32 GB hukommelse.

Kan du nøjes med den gamle iPhone 3GS-model, fås en lille model med 8GB hukommelse for 3.799 kroner uden abonnement.

Mobilerne kan købes via det Apple kalder for "Apple Authorized Resellers".

iPhone 4 kan købes i Danmark fra fredag den 30. juli 2010.

Læs også:
 - Ingen iPhone 4 antenneproblemer i Danmark

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Marco Møller 29-07-2010 16:30:24

Jeg har kontaktet både Humac og Eplehuset for at høre om deres planer for at sælge iPhone 4 uden abonnement. Det kommer de ikke til foreløbigt, så ovenstående artikel er vel ikke særlig relevant?

Tillader mig at poste begge mine henvendelser herunder som dokumentation:

HUMAC:

Du taler nu med Humac Salgsafdeling - Michael
Velkommen til Humac chatten.
Du sagde: Kommer I til at sælge iPhone 4 uden abonnement, som det rygtes nogen steder på nettet?
Hvis ja, hvornår?
Humac Salgsafdeling - Michael: Hej Marco
Humac Salgsafdeling - Michael: Nej vi sælger den kun med Telia abb.
Du sagde: Så de rygter der florerer på nettet om at Apple vil sælge iPhone 4 uden abonnement gennem deres Authorized Resellers er altså ikke sande?
Humac Salgsafdeling - Michael: nej desværre der henvises til en pressemeddelse men der står kun at telefonen kommer
Du sagde: Jeg har læst det her: http://www.mobilsiden.dk/?aId=12111 - men det kan du hermed afkræfte?
Humac Salgsafdeling - Michael: ja det kan jeg
Du sagde: Ok, det er der ikke noget at gøre ved. Jeg siger tak for hjælpen og fortsat god sommer!
Humac Salgsafdeling - Michael: selv tak og god sommer
Humac Salgsafdeling - Michael forlod chatsessionen. Tak fordi du kontaktede os!

EPLEHUSET:

Vi arbejder stadig på at få en aftale i hus så vi har desværre ikke en dato endnu. Det kommer til at fremgå på vores hjemmeside og også på Facebook så snart vi har mere info, men et forsigtigt bud vil lyde på omkring en måneds tid. Til den tid er leveringen af iPhones nok også ved at være nogenlunde normal.

Mvh Nadja, Eplehuset Skt. Clemens Torv

0 0
Karsten Jensen 29-07-2010 16:03:57

Vil det sige, der kun er ét sted man kan køben den uden abonnement?

0 0
27-07-2010 21:07:25

mobilsiden kan tage fejl.

Det virker skørt, at prisen skulle stige så meget med en ny terminal.

De to forgående år har jeg betalt 1699 i oprettelse + 6x599 + 500 for oplåsning af SIM ved Telia for 32GB-udgaverne af 3G+3GS.

Lad os se på fredag... ;-)

0 0
Mobilsiden.dk 28-07-2010 10:02:23

Hej Anders. Naturligvis kan vi det. Men når priserne blandt andet også fremgår af annoncer dagspressen, er de jo nok gode nok.

PS. Vi sidder jo ikke bare og gætter ;-)

0 0
Niels K 27-07-2010 17:55:13

Enig mht Tenor og Co. På Kelkoo er der tilsyneladende kun en enkelt forhandler, og det er til 1000 kr over den ovenfornævnte pris :(

0 0
Jan Christiansen(: 27-07-2010 16:41:36

Der er lanceret Iphone 4 uden abb. Man kan købe dem over nettet. Prøv Kelkoo... De sælges vist fra tyskland (Men af et dansk ejet selvskab) så der slipper man for Telenor, 3 og bla bla bla. :)

0 0
Michael 27-07-2010 16:11:44

I følge Humac og Eplehuset får de ikke iPhone 4 uden abonnement, så ved ikke hvilke butikker der skulle få dem uden abonnement. Er ret sikker på, at hverken 3, Telenor og Telia ikke vil sælge dem uden :-)

Mvh
Michael

0 0
Niels K 27-07-2010 15:38:44

Enig - det ville være en STOR hjælp hvis disse udvalgte butikker blev lidt mere konkretiserede :-)

0 0
Kenneth Fridthjof 27-07-2010 15:12:19

I artikeln skriver du at man kan købe Iphone4 uden abb. i udvalgte butikker, men kan man så fortælle hvor det bliver?

0 0
Jan Christiansen(: 26-07-2010 23:54:26

Jeg vil dog sige at John har ret i noget.. Apple prøver at sætte prisen ned, da de vil være billigere end HTC. Derfor kan man godt forvente at priserne ligger omkring de 4-5000 ,- :D

0 0
Shawn S. Ø 27-07-2010 08:55:51

Ja men hvis Apple vil være billigere end HTC så er det jo ikke lykkes dem særligt godt. ;-)

0 0
Bo Westerby 26-07-2010 22:31:57

Så kan det vidst ikke være så f... dyr med 3 iDeal 599

0 0
Kasper Sverkel Rasmussen 26-07-2010 22:10:08

John du kan ikke bare slynge sådan en historie ud uden at have en reel kilde i din artikel...

Kom så med den... Og lad nu være med at henvise til Newz.dk og andre som bare gætter sig frem...

0 0
Mobilsiden.dk 26-07-2010 22:26:15

Hej Kasper,

Tak for besked. Kilden er "Apple" som det står. "Apple oplyser". Men jeg retter straks til "Apple oplyser i en pressemeddelelse" ;-)

0 0
Kasper Sverkel Rasmussen 26-07-2010 22:36:34

Jamen problemet er jo bare at Apple ingen steder oplyser det John ;)

Her er et link til Apples pressemeddelelse:

http://www.apple.com/pr/library/2010/07/26iphone.html

Der står intet om pris, hverken i deres pressemeddelelse eller på deres Apple Online Store...

Så HVOR stammer priserne fra?

0 0
Mobilsiden.dk 27-07-2010 08:16:47

Priserne stammer som der står, fra en pressemeddelelse som jeg har modtaget på mail fra mine kontaktpersoner hos Apple i Danmark.

0 0
Lindberg 26-07-2010 22:00:12

Er der nogle hjemmesider hvor man kan købe den til de priser der bliver nævnt i artiklen? Inde på mobilpriser.dk er prisniveauet noget højere.

0 0