Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone 4 salget er startet

iPhone 4 salget er startet

I dag startede salget af iPhone 4 - dog ikke i Danmark.

Nummer 2 i køen i London der endelig fik sin iPhone 4
Nummer 2 i køen i London der endelig fik sin iPhone 4

I dag er de første iPhone 4 blevet smidt over disken i USA, England, Tyskland, Frankrig og Japan.

Op til lanceringen formede der sig traditionen tro, meter-lange køer af ivrige Apple fans der ville sikre sig et eksemplar.

Flere steder havde folk ligget i kø siden starten af ugen, mens en enkelt amerikaner lagde sig i kø allerede sidste onsdag.

Nogle steder kunne man endda købe sig til en plads i køen, hvor gode pladser i køen var sat til salg til højst bydende.

Der er stadig ingen officiel lanceringsdato for Danmark, udover at det bliver en gang i juli. Men højst sandsynligt bliver det om en måneds tid -  i slutningen af juli.

Læs også:
Anmelderne hylder iPhone 4
Overblik: Alt om iPhone 4

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

morten 24-06-2010 16:04:35

Jeg havde det på sammen måde som dig med iphone.... lige indtil jeg selv fik en iphone, nu syntes jeg det er en rigtig fed mobil :P

0 0
Kenneth 24-06-2010 14:39:05

Jeg synes da selv at iPhone har meget opmærksomhed, men dermed ikke sagt at en side der kommer med nyheder / dækkker mobilrelaterede events som smider det her op .. Jeg synes da det er lige så aktuelt, som en ny håndværker mobil. (Da jeg aldrig kommer til at bruge sådan en)

Det er da spændende at se hvordan status er pt på den.

Ved ikke om de "startede" en debat .. Men de røg jo med i debatten da de kom i Tv2 news...

0 0
André Sørensen 24-06-2010 15:09:47

Der er nok lidt en grund til der altid er en hype omkring iphone, og det er nok at der kun kommer STOR nyheder inden for den igang om året og ikke lige som Nokia, HTC, SE som spytter nye telefoner ud vær anden måned.

0 0
Kenneth 24-06-2010 15:46:56

Som John selv nævnte

Xperia X10 Mini = verdens mindste android telefon. Legend. Bygget i en skal. Det er da store nyheder.. iPhone har prøvet at genskabe 3G videostream som kun virker på WiFi osv.

Altså android er opensource og det er langt bedre end iPhone. iPhone er bare for folk som gerne vil "vise" at de har iPhone

0 0
Jesper Søgaard 25-06-2010 09:08:27

Stop nu det tuderi. Som Thomas skriver så ser man ikke iPhone-brugere svine Android til. Måske det er fordi iPhones henvender sig til et mere modent segment?

Og Kenneth, Apple har lanceret den tyndeste smartphone til dato med en skærm der har højere opløsning end øjet kan se. Dét udelukker du helt bevidst i et lamt forsøg på at negligere iPhone 4 for derimod at fokusere på videochat.

Jeg havde en Desire i hånden i går - fed oplevelse, men jeg kan bare ikke leve med at menuer hakker. Er man ikke så krakilsk som jeg så kan man da helt sikkert blive glad for en Android-mobil.

0 0
TF 25-06-2010 01:48:26

det er nu alligevel sjovt at vær gang der blir skrevet nået om iphone er der straks en android fan der skal skabe sig som et lille barn over det, men man ser aldrig iphone brugere der gør det samme i android emner, tænk over det ;)
og om opensource er bedre kommer vel an på selve programmet/os og ikke om det er opensource eller ej

0 0
Jesper 24-06-2010 14:08:21

Er det virkelig nyhed? - måske i USA. Var det ikke jer, der startede en debat, om iPhone fyldte for meget i mediebilledet-

0 0
Per 24-06-2010 14:46:54

Medierne skal da dække bredt? og derfor er denne nyhed da relevant :)

0 0