Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone 4S kommer til Danmark den 28. oktober

iPhone 4S kommer til Danmark den 28. oktober

Apple sender deres næste iPhone på gaden i Danmark fredag den 28. oktober 2011.

Apple kalder selv iPhone 4S for den hurtigste iPhone nogensinde. Men det er samtidigt også den største, rent pladsmæssigt.

iPhone 4S kommer nemlig i både 16, 32 og 64 GB versioner.

Apples nyeste smartphone lander i USA den 14. oktober mens vi i Danmark må vente indtil den 28. oktober.

De danske priser er lige nu ukendte.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kåre 05-10-2011 11:47:54

Jeg kan godt lide iphone 4 design, men syntes godt de kunne have gjort bare lille smule med et eller andet bogstav eller farver et eller andet så den udskilte sig bare lidt, men min største anke er skærmen, elsker store skærme og syntes 3,5 er alt for lidt til lækker grafik og surfe på net, havde tanker om at købe en iphone da jeg var rigtig glad for min 3gs i sin tid, har en samsung galaxy s 2 nu lækker skærm uden tvivl markedets bedste skærm, men savner nogle ting, og desværre så vil jeg ikke have 3,5 tommer som iphone levere :/..

Syntes også de skal passe på i disse tider da konkurrencen er mere hård og bliver dygtiger og dygtiger, der er nemlig fart på

0 0
Martin Lauesen 05-10-2011 17:45:48

Ja - man troede ikke Apple ville skyde sig selv i foden - aktierne faldt da også med 4% på 1½ time. Jeg er stadig meget skuffet - meget !!!

0 0
Jon 05-10-2011 06:17:55

Nu med verdens første dual-core, og eneste der kan skyde videor i 1080p HD opløsning!

/sarcasm

0 0
Martin Lauesen 05-10-2011 17:44:17

Ja, he he - en sensation som får en til at føle sig som en Optimus i Galaxy'en ... ! :o)

0 0
pb 04-10-2011 23:01:52

Far er ikke sur......far er skuffet......

0 0
Kokomo 04-10-2011 21:59:20

forstår ikke hvorfor folk er overraskede. jeg var sikker på det ikke ville blive en 5'er, men 4s. det stod jo også med en fejl på vodafones hjemmeside

0 0
David 07-10-2011 18:41:35

Jeg spåede også en iPhone 4S, men da den så ikke kom i juni, begyndte jeg at tro at de sprang S modellen over og gik direkte til iPhone 5. Jeg havde håbet på en større skærm.

0 0
Martin Lauesen 04-10-2011 22:25:31

He he ... er du profet?

0 0
Dan Mørk Frandsen 04-10-2011 21:49:55

Startede mit smartphone eventyr på en 3gs og skiftede så til en galaxy s men blev træt af android så valgte en win phone 7 men men var alt for ufærdigt så er tilbage på iphone nu med en 4'er og kan kun sige fuck store skærme og alt muligt andet. Ville ik bytte min iphone for noget. Har endda skifte min android tablet ud med en ipad2 også.

0 0
Martin Jensen 04-10-2011 22:59:08

Super fedt du holder gang i forbruget !! Men hvor tjener man så mange penge henne ?

0 0
Ida 04-10-2011 21:38:55

Jeg ved godt hvad alles forventninger var, men jeg er altså rigtigt godt tilfreds!
Jeg skal nok have denne telefon når den er til en overkommelig pris, hvilket betyder jeg ikke er på 3's venteliste nu.
-Tak Apple, tak.

0 0
polle 04-10-2011 21:38:14

iphone folk fik lige i numsen ...ha 3,5 tommer stadigvæk til grin sige jeg bare .....ha ha

0 0
Dan Mørk Frandsen 04-10-2011 21:34:25

Syntes da det er fedt at der kommer en hurtigere udgave af iphone. Er jo vel samme princip som da 3gs kom frem, var jo bare en hurtigere udgave af den i forvejen iphone og den blev jo en kæmpe succes.

0 0
Martin Lauesen 04-10-2011 21:14:04

Føj for en nedtur. Man sidder tilbage med en middel svær depresion - jeg er for 3 måneder siden røget med på iPhone bølgen, og købt min første Apple telefon - iPhone 4. Så har jeg gået i flere uger, og kørt mig selv op, i forventning om en fed iPhone 5 som afløser - gab gab gab - så fik jeg i stedet, en brugt bil, med større motor - hurra ... tilbage til HTC i en fart - 3,5" babyskærm i 2011 - gab !!!

0 0
Christoffer 04-10-2011 21:15:32

HTC er lige så meget til grin som Apple er i øjeblikket.

0 0
Martin Lauesen 04-10-2011 21:20:36

Ja, du har ret - men for f..... da - en 4s, med lille nuser skærm - tror de virkelig de kan holde salget oppe, med en så lille nyhed - 64 Gb. ha - jeg har ikke engang brugt 10 på min iPhone 4 - jeg er virkelig skuffet - skuffet skuffet skuffet !

0 0
Rune 20-10-2011 11:06:55

Som vi ser idag, så har salget holdt, på rekord niveau ^^

0 0
David 04-10-2011 21:42:14

Tror sagtens de kan holde salget oppe... Men skuffet er jeg godt nok.

0 0