Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone 5C - er dette indpakningen?

iPhone 5C - er dette indpakningen?

Flere ting om en ny billig-iPhone har set dagens lys.

Måske indpakningen til iPhone 5C.
Måske indpakningen til iPhone 5C.

Først kom der billeder af plastikbagsiden på den angiveligt kommende billigere iPhone, så fulgte flere detaljer om telefonen. Nu er indpakningen angiveligt også afsløret, endda med et navn på.

Billedet er dukket op på en kinesiske website WeiPhone.

Spørgsmålet er naturligvis om det er et ægte foto af indpakningen til en iPhone 5C, eller om der blot er tale om et billede fra en kinesisk kopifabrik, skriver CNET.com.

Selvom mange nok vil kunne leve med en lidt ringere iPhone i plastik, er der ikke noget der endnu tyder på, at Apple vil sælge et sådant produkt i vores markedsområde, da det vil kannibalisere på salget af de dyrere iPhones.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lars Rander 31-07-2013 10:12:37

PROOF it MIGHT be fake - jeg elsker skråsikkerheden i den titel. :-)

0 0
Katron 01-08-2013 18:03:34

+1 ;)

0 0
29-07-2013 12:04:11

Tror at C står for Classic

0 0
Frederik 29-07-2013 14:30:19

Eller Cheap?

0 0
Thomas 29-07-2013 14:49:47

Eller Crap...

0 0
hellas7 29-07-2013 16:30:27

eller haters

0 0
Daniel Jørgensen 29-07-2013 18:06:16

C = haters .. Ja når man som fanboy ikke kan stave, så er det jo også en mulighed :D

0 0
Footiefan 29-07-2013 19:50:51

Ja det er vel lige så relevant som de andre kløgtige forslag - rigtig bogstav eller ej...

0 0
Tomasmj 29-07-2013 10:49:16

kom nu ned af hesten... plastik kasse eller ej... dén kasse ser man jo aldrig igen efter udpakning.... Det var pokkeme bedre de gjorde noget ordentligt ved det der er indeni.

Har fået Iphone 5 og har efterhånden givet den en fair chance - men hos mig hedder den efterhånden bare Shit-phone.
....men jooohhh - den er da pæn!

0 0
Xlander 29-07-2013 11:22:07

Så kan du jo bytte med min Shit SGS 3!

0 0
Tomasmj 29-07-2013 12:40:59

helt enig - er bestemt heller ikke fan af android.... men ved snart ikke hvad man skal gå efter.
For 5 år siden kunne jeg Google, snakke i tlf., have et Excel regneark åbent med kunde base, Tomtom viste vej ..... se kalender osv. på samme tid.
jeg kunne skrive et Word doc. på et rimeligt tastatur ... dette på en HTC TYTN2 og med et Windows phone 6,1 (tror jeg det hed).
Se det var en rigtig pockettop... Smartphones i dag er bare smartere end alle de gamle Nokia 31'ere - så mange falder på halen...
Er bestemt ikke blind for alle de nye smarte ting der er kommet med de nye og ikke mindst hastigheder og flot opløsning, kamera osv.... men hvorfor ikke bevare noget af det gode fra de gamle...
Tynd, lav vægt, og smart skærm i sollys og om det er alu. eller ??? - synes lisom ikke det er eneste parametre.
Men alle er så totalt mainstream nu, oplever jeg... så om det ene eller andet fabrikat eller styresystem... er lidt lige meget.
nå nu fik jeg lidt luft... men det puster nok ikke meget i den store "dyne" :)

0 0
Katron 01-08-2013 18:02:11

Er det ikke blot et WP8 produkt du er på jagt efter, evt. en HTC 8x?? Tastatur mangler godt nok, men alligevel, tingene kan lade sig gøre her.
Står der Nokia på WP8 enheden, har du tilmed navigation med. Nokia ejer jo Navteq, så deres navigation på mobilerne er næsten på højde med de egentlige transportable enheder, på visse punkter sågar en del bedre hvis man aktiverer dataforbindelsen.

0 0
29-07-2013 13:55:55

Ovenstående kan du vel også på både iOS og android i dag? Jeg mener, din beskrivelse er jo bare multitasking :D

0 0
Tomasmj 29-07-2013 14:20:21

tjaa - og jo da... med et ekstra tastatur og nogle genvejstaster. Men så har man jo to.
Lidt irriterende at tastaturet i dag, både er mangelfuldt men også tager det meste af skærmen og noget så simpelt som en backslash ville være rart..
Men man kan jo få, hvad man kan få... og Iphone tror jeg ikke det bliver mere. Den er simpelthen for ringe, som signalmodtager, kalenderens funktionaliteter og også manglende reaktion på skærmen.

0 0
29-07-2013 15:11:20

Ja tastaturet er måske rigtigt nok. Men der ville en "phablet" måske bedre passe ind, med sin store skærm, hvilket dog igen giver en "stor" enhed. Vil dog mene at f.eks. swiftkey på android har mange af de lidt mere "specielle" tegn som f.eks. backslash. Men ja det fysiske tastatur er mere eller mindre dødt i dag.

0 0
Alfix 29-07-2013 09:43:01

Apple ville aldrig udgive en telefon I en plastic kasse, da det ville sende et forkert signal I hht bæredygtighed. En ting de netop har slået på tromme for når det kommer til deres indpakning.


Men hey, Apple er alligevel lidt diffust for tiden, så, hvem ved... dårlige beslutninger kommer sjældent en ad gangen :)

0 0
MR-jocs 04-08-2013 20:37:05

Apple har tideligere udgivet en lang række Ipod i plastik æsker. og dette sender ikke et forkert signal på bilighed så længe konstruktionen er i top.

0 0
Rune M. 29-07-2013 10:03:01

Det lugter lidt af at apple kommer med 2 iPhones - en 5S er og måske en 5C'er? (hvis dette stemmer)

Jeg vil skyde på at iPhone 5S bliver i 5'er designet med lidt større skærm men ellers det samme

iPhone 5C kunne være deres bud på en "billigere" iPhone, der kunne give dem forhåbninger om større salg i dette stramme mobilmarked. Det er helt vildt flot af apple at de sælger så mange telefoner når de kun har "1 produkt" men de kan måske godt se at salget af deres 4 og 4S'er stadig er højt, at de måske hellere vil frem og sige "istedet for at købe vores gamle produkter, laver vi her et prisvenligt alternativ, men som ikke er, i vores øjne, forældet"
Altså en 5C'er serie som kunne være deres billigere model - lidt mindre skærm, måske plastik - jeg vil skyde på at designet af 5C'eren bliver ens med det nye design de kører på iPod Touchen, og 5C'eren så også ville dukke op i flere farver. De ville ramme MEGET bredt på denne måde - på trods af det umiddelbart ville være stik modsat hvordan Apple tidligere har arbejdet.. Men det er det markedet vil have, så tror det ville være godt for dem.

Derfor ville denne "plastikkasse" måske ikke en gang være så dum endda. Den giver muligvis billedet af en "billig" telefon -- men det er måske også det de gerne vil?

- men det er jo bare mit bud

0 0
Katron 01-08-2013 17:54:17

Lyder faktisk som et rigtigt godt bud.

+1

0 0