Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone 5S er spottet på samlebånd

iPhone 5S er spottet på samlebånd

Tilblivelsen af Apples næste iPhone, ser ud til at være godt i gang – Ny iPhone 5S spottet på samlebånd på lækket billede.

De sidste par dage er det dukket flere billeder op, forskellige steder på internettet, der angiveligt viser dele af en kommende iPhone fra Apple.

Nu er et nyt billede kommet frem til på det kinesiske miniblog-site Weibo, der formentlig viser skærmpaneler til iPhone 5S på samlebånd.

Hvis denne antagelse har sin rigtighed, kan det betyde, at Apple inden for en overskuelig fremtid vil tage bladet fra munden og annoncerer den næste generation iPhone.

Billedernes rigtighed skulle bekræftes af et nyt stik, der forbinder skærmen med resten af telefonen, som også vises på billederne, skriver MacRumors.

Kilde: MacRumors

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Dade 26-06-2013 23:02:53

kedelig design
1.3ghz dual core cpu
og et IOS som ik har ændret sig de sidste 6år


=5200kr til dem der gerne vil waste det

0 0
Allan 27-06-2013 14:14:33

Helt enig, det er fuldstændig det samme crap.
Har selv haft en Iphone 3 og 4s og blev sgu allerede træt af deres lort efter 4s'ern

Efterfølgende har jeg haft android og wp og det bliver man bare ikke træt af, PUNKTUM.

0 0
Svend Ole Nielsen 27-06-2013 12:06:32

Design - smagssag
IOS - Ikke synderligt i al fald. Nok også det en del af de kritiske iphone brugere brokker sig over.
CPU - fuck det - bare operativsystemet kan udnytte kræfterne 100%, så er det sq ligemeget.

0 0
Daniel Jørgensen 26-06-2013 14:40:59

Og hvorfor skulle det være iPhone 5S skærmpaneler der er på det billede frem for iPhone 5 skærmpaneler?

0 0
Mr. M 26-06-2013 16:13:19

Kan du ikke læse hele artiklen næste gang inden du åbner munden :-D
Apple fanboy der gerne vil tro på at Apple kommer med nogen revolutionerende, fremfor små rettelser som de er kendte for :-P

0 0
Daniel Jørgensen 26-06-2013 19:58:10

Haha jo det ku godt være jeg sku tage og læse det hele igennem en anden gang ..

Og btw. så er jeg MAX anti Apple..! Jeg hader deres lort ! Se nu bare den her iPhone 5S .. Forskellen ligger åbenbart I STIKKET.. Så lidt forskel er der ! iPhone har stortset ikke skiftet design siden den første kom ud det er fanme til grin :D

0 0
Svend Ole Nielsen 27-06-2013 12:04:39

Øh, hvor står der at forskellen fra I5 til I5S (eller hva' den nu kommer til at hedde) er STIKKET. Mon ikke det bare er EN af ændringerne.. De eneste der ved det 100% er dem der har siddet med blyanten og tegnet.

Med hensyn til design - hvorfor ændre noget radikalt når det virker. Det er da for dumt. Svarer til at Aqua skulle have spillet heavy metal på plade nr. 2. selvom første plade gik rent ind.

0 0
hellas7 26-06-2013 22:16:04

har android eller windows phone det?

0 0