Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone 5S langt mere populær end iPhone 5C

iPhone 5S langt mere populær end iPhone 5C

iPhone 5S er tilsyneladende den mest populære af de to nye iPhones - To ud af tre solgte enheder er iPhone 5S.

Apples iPhone 5S er dobbelt så populær som sin ”billigere” lillebror iPhone 5C, skriver CNet med reference til All Things Digital og analysefirmaet Consumer Intelligence Research Partners(CIRP).

I september måned stod iPhone 5S for 64 procent af alle smartphones solgt fra Apple. iPhone 5C der er det ”billigere” og farverige alternativ stod for 27 procent, mens iPhone 4S tog de sidste 9 procent.

CIRP´s medstifter Josh Lowitz mener dog, at tallene endnu kan nå at ændre sig til iPhone 5C´s fordel, da det ofte er den dyre model der bliver solgt som det første, mens kunder der gerne vil spare lidt kommer til efterfølgende.

Kilde: All Things Digital, CNet

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Martin 17-10-2013 17:07:04

Måske 5C sælger dårligt men folk får i det mindste ikke blå skærme :)

0 0
17-10-2013 19:50:25

Nej det er vist kun storebror der har det problem :-)

0 0
Footiefan 17-10-2013 21:53:00

Ja det gælder dem ALLE.. Det står der jo på nettet - så der er jo sandt ;-)

0 0
17-10-2013 22:14:39

Det har jeg vist ikke skrevet noget om :-) og de finder nok også en løsning. Men ville bare lige påpege at Apple's nye vidunder også kan få en blå skærm :-) så der er ingen grund til at sværte andre til bare fordi en af modellerne sælger herre dårligt.....

0 0
Footiefan 18-10-2013 07:44:47

Øhhh, hvor "sværter" jeg dig til??
Man kan skrive sjovt om Apple. Men skriver man så en sjov bemærkning om dem der skriver sjovt, ja så er det alvor. Så ja, dobbeltmoralen længe leve! :-)

0 0
18-10-2013 09:55:14

Jeg har ikke påstået at du sværter mig til. Du kommenterer på min kommentar til en anden. Jeg forklarer så over for hvad meningen var med min kommentar til ham.

0 0
TF 20-10-2013 00:09:53

Du skulle måske skrive dine kommentare det rigtige sted ;-)

0 0
20-10-2013 06:58:52

Det gør jeg såmen også :-) lad nu være med at overbebyrde hovedet, kære lille Thomas ;-)

0 0
TF 20-10-2013 12:27:01

Du kan bare ikke indrømme når du har dummet dig hold da kæft hvor er du barnlig.

0 0
20-10-2013 16:54:00

Hvad er det jeg skal indrømme?

0 0
TF 20-10-2013 19:50:34

Tag dig nu sammen, du skrev dit indlæg det forkerte sted, stå da ved din fejl for en gangs skyld og drop det barnlige pjat.

0 0
20-10-2013 20:32:17

Det gjorde jeg da ikke, jeg ved sq da selv hvor jeg ville skrive.! Endnu en gang viser du hvilket mega fjols du er......

0 0
TF 20-10-2013 22:21:31

Så du mener at martin j eller footiefan har "sværtet" dig til ? For det er jo dem du skrev det til.

Drop nu dit barnlige pjat og forresten så inden du brokker dig over andre "sværter" dig til så se lidt på hvordan du selv skriver ;-)

0 0
21-10-2013 09:05:32

Hvor fanden er det at jeg skriver at nogen har sværtet mig til ? Måske du skulle blande dig uden om når du ikke kan læse....Andre kunne jo måske være andre producenter, er det nogensinde faldet dig ind ? Så inden du næste gang overfalder folk og kalder dem barnlige etc., så vær lige sikker på om det nu også er dig der har fat i den lange ende....

0 0
Søren 21-10-2013 09:50:17

Hold nu kæft begge to. McD har sådan nogle legepladser til børn, fis dernen i stedet! Måske i også finder nogle ligesindede, som rent faktisk gider diskuterer jeres endeløse mundlort!

0 0
21-10-2013 15:11:39

Hvem fanden har spurgt om din mening? Hvis du ikke gider se på det, så spring det over.... Sidst jeg kiggede levede vi i et frit land. FJOLS!!!

0 0
TF 18-10-2013 00:34:17

Åhh hvor du hygger dig hva N eller skulle jeg sige Hr. Dobbelt moral.

0 0
17-10-2013 09:38:33

Måske de skulle vælge den billige, der fungerer accelerometeret da som forventet :-)

0 0
TF 17-10-2013 22:00:05

Det er sjovt vis jeg skriver om samsungs problemer siger du til mig at jeg skal "fucke over i en apple tråd" men du har intet problem med selv at kommentere andre mærkers fejl, hmmm er du lidt dobbelt moralsk.

0 0
elmkvist 17-10-2013 09:04:08

Er det ikke snart feset ind at iPhone 5C sælger dårligt?

0 0