Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone 5S med hurtigere chip og bedre kamera

iPhone 5S med hurtigere chip og bedre kamera

Apples næste iPhone forventes, at komme med hurtigere chip og bedre kamera – men måske det er ”det”.

Som forventet ser det ikke ud til, at den næste generation af Apples iPhone vil blive en stor opgradering, men som med 4 til 4S. Det skriver hjemmesiden DigiTimes.com, ifølge cnet.com.

Den meget omtalte iPhone 5S ser ud til, at komme med en high-end processor og et kamera med flere megapixels end tidligere modeller.

Komponenterne til ”årets iPhone” forventes, at være klar til produktion i maj måned, og det ser ud til, at den næste iPhone (måske iPhone 5S) kommer på markedet i september måned. Dog er alt endnu muligt – og dette er kun spekulationer og rygter.

Kilderne i DigiTimes fortæller også, at Apple forventes at sælge omkring 45 millioner nye iPhones i fjerde kvartal 2013 og 25-30 millioner i første kvartal 2014.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

serpent 23-03-2013 10:57:49

Zzzzzz

0 0
Rene 22-03-2013 17:58:40

Det er da vist en rigtig samsung-update de laver her ;)

0 0
23-03-2013 08:16:22

Eller en iPhone 3GS, 4GS? :-D

0 0
23-03-2013 08:17:03

Ja skulle jo have været 4s ;-)

0 0
TF 24-03-2013 17:50:10

Ja det må vist kaldes en apple update, at sammy så (som sædvanligt) efterligner er nået helt andet.

0 0
24-03-2013 19:47:47

De har forbedret alt på gs4, bare ikke lige tilfredsstillet din alu-fetish....

0 0
Allan 22-03-2013 16:41:23

Jeg har selv haft en Iphone 4S og det var sådan set også en ganske okay telefon. Men jeg tog fornylig springet til WP8 og det er det bedste jeg har gjort i mange år.
Et meget mere moderne OS som virker ufattelig godt, lyn hurtigt og sikkert.

Til dem der ikke ved hvad WP8 kan og ikke mindst er som OS. Se videoen her:
http://www.youtube.com/watch?v=caYSx2u9VZU&list=FLtzAqsvxOujtejZGpzLsXLQ&index=4

0 0
Rene 22-03-2013 18:00:05

Hvad med dem der bruger apps, hvad skal de gøre? Men du har ret den flyver fra kalender til sms delen.

0 0
Allan 22-03-2013 19:02:14

Hvis du bruger apps, så installerer du da bare. Ingen problem.

0 0
Per 22-03-2013 12:15:17

hvorfor har I ikke bragt den artikel her på mobilsiden ( og hvis I har, hvorfor er den så blevet fjernet så hurtigt) ??

0 0
Per 22-03-2013 12:11:58

bedre kamera og hurtigere chip. Det skulle vel ikke være fordi den får så meget tæsk i Benchmark mod Galaxy S4. Selv Galaxy S3 4g udgaven taber den til, på trods af at den udkom før Iphone 5.
http://www.businessinsider.com/samsung-galaxy-s4-versus-iphone-5-speeds-2013-3

0 0
Bris 22-03-2013 08:09:58

Ganske som mange samsung kritikere har udtrykt vedrørende innovation, så syntes jeg apple gør nøjagtig det samme.
Samme gamle boks, bare med nyt indmad.

0 0
TF 22-03-2013 02:18:04

Snart apple prøver nået nyt, ja deres design er flot men på et tidspunkt vil man jo gerne have nået nyt at se på.

0 0
Androidlover 21-03-2013 18:44:18

venter sgu på 5SSS den bliver fed

0 0