Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone 6: Bedste billeder af Apples nye 4,7 tommer telefon

iPhone 6: Bedste billeder af Apples nye 4,7 tommer telefon

Se de hidtil bedste billeder af Apples 4,7 tommer iPhone 6, der forventes præsenteret i september.

Der går næsten ikke en dag uden nye lækkede billeder og rygter om den kommende iPhone 6. Denne dag er ingen undtagelse, hvor vi er blevet beriget med en række lækkede billeder fra den taiwanesiske side AppleClub.

Billederne viser alle angiveligt den nye 4,7 tommer iPhone, der forventes præsenteret i september ved en Apple-event.

På de viste billeder ses dele af de indre komponenter i telefonen og frontpanelet -dog uden den karakteristiske Home-knap.

Ud fra billeder kan man desuden konkludere, at Apple igen satser sikkert med et konservativt design, der stort set ikke adskiller sig fra de tidligere versioner.

Kilde: AppleClub

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Bjørn 14-08-2014 08:58:10

Fronten er magen til den gamle, bare større. Ville dog have ønsket mig at Apple havde lagt sig mere i selen for at mindske rammen rundt om skærmen. Specielt i toppen. Det virker unødvendigt at der skal være så meget plads, hvilket er dovent fra Apples side af.

1 2
Svend Ole Jungersen Nielsen 14-08-2014 00:49:38

Håber seriøst ikke at de går helt væk fra den størrelse de har nu. Store telefoner - been there done that no more. Men pyt, deres I6 design (det der er kommet frem) er gyseligt, så bliver sq nok nødt til at skifte til noget andet når konen vil have min I5... En skam - er "tosset" med IOS - det kører bare.

0 3
Bjørn 14-08-2014 08:59:56

Der er ikke set mock ups af iPhone 6 i 4" så det lader til at den er borte. Måske laver de dog en opgradering af 5s eller 5c som deres næste "billig"-telefon.

2 0
12-08-2014 19:16:22

Ja ikke meget nyt her, men nu er det jo også fronten. Hvad vi har set indtil nu på bagsiden, så er der en del ændringer. Om det er kønt eller ej er jo en smagssag. Men al den snak om nyt er ved at være lidt kedelig. De kan jo ikke alle genopfinde den dybe tallerken. Det er som om de fleste producenter har fundet ud af Ca hvordan mobilos skal skæres.

Men jeg glædelig vanvittigt til at hører om denne næste perfekte størrelse på en skærm. Hører om al dobbeltmoralen omkring valget skærmstørrelse osv. Det bliver uden tvivl meget underholdende.
Der er jo relativt mange der har proklameret at 4-4.3" var det største de ville bruge......For slet ikke at tale om den der 5,5", det bliver hylende morsomt at se hvordan de skal prøve at fortælle at alt det crap de har fyret af gennem tiden, det er ikke rigtigt længere, fordi.................

13 7
TF 12-08-2014 20:43:45

Så det N mener det er at han direkte glæder sig til at skændes og svine apple fans til fordi nogle af dem har sagt at de ville foretrække en lille mobil og nu bliver tvunget til at skulle vende sig til noget lidt større, trist at være sådan som N :-(

3 15
12-08-2014 22:28:08

Det var dog en frygtelig masse vrøvl du kommer med der. Jeg glæder mig til apples keynote, hvor Apple skal fortælle hele verden hvor suverænt perfekt deres nye skærmstørrelse er. Og jeg vil gerne lige sige at jeg ikke udtaler mig negativt om brugere af apples produkter, men om produkterne og ISÆR Apple selv.

Og jo jeg glæder mig unægteligt til at se dine kommentarer på de til nye iPhones. Den ene er for stor til at være en mobil og den anden for lille til at være mini tablet. Hvad skal du dog gøre, æde dine egne ord eller finde noget andet.........spændende.

8 6
TF 12-08-2014 23:11:13

"Vi udvikler os allesammen jeg har næsten lige haft nexus 5 på 5" og har ret længe snakket om at ville prøve en lumia 1520 på 6" og vis jeg kan leve med de mobiler så er en iphone på 4,7-5,5" nok intet problem vel ;-)

Hvorfor er du egentlig så bitter og sur på apple og deres brugere ?

4 9
13-08-2014 06:01:22

Jamen det da dejligt, at vi aldrig skal hører et pip mere fra dig om størrelsen på skærme. Og jeg er som til stadighed skriver hverken bitter eller sur på folk der har apples produkter. Jeg ved ikke hvorfor du absolut bare skal kører i ring og gentage dig selv. Det bliver tingene ikke mere rigtige af. Og jeg er heller ikke bitter eller sur på Apple, hvorfor skulle jeg dog være det ? De har aldrig gjort mig noget, men derfor kan jeg da stadigt være yderst kritisk overfor dem.

6 3
TF 13-08-2014 12:58:38

N du bruger så meget tid på at svine apple og deres brugere til så der er vist ingen tvivl om at du er en bitter og sur mand, så kom så N hvad er problemets kerne egentlig ?

2 8
13-08-2014 15:06:04

Jeg prøver igen, jeg sviner ikke ejere af apples produkter til. Hvor ser du jeg sviner dem til ? Og hvis du gerne vil tro/mene at jeg er en bitter og sur mand, go ahead, who cares......

6 2
TF 13-08-2014 16:18:56

Kom nu N, hva ligger til grund for dit store had ?

2 9
Allan 12-08-2014 18:45:22

Kæft den er grim

4 10
TF 12-08-2014 20:16:31

Nej se vores allesammens lille apple hater med en drøn seriøs kommentar :-)

4 9
jec 12-08-2014 14:45:43

Glæder mig til at høre begrundelsen hvorfor enhåndsbetjening lige pludselig ikke er vigtigt mere.

12 7
Lasse Møller Jacobsen 13-08-2014 09:06:54

Man kan sagtens betjene en 4,7" og have den i lommen... åben dine øjne op

3 0
jec 13-08-2014 10:36:45

Øverst højre hjørne virker noget langt væk fra tommelfingeren når man kigger på billede, så det tvivler jeg på bliver let.

0 2
TF 12-08-2014 15:06:02

Kunderne ville have en større mobil og så må man ofre andre ting så simpel er den forklaring vel.

4 11
Logik 12-08-2014 17:08:19

Det lyder ikke som Apple ;)

7 7
TF 12-08-2014 17:15:58

Nej og måske ikke men det er nu sådan man nemmest kan forklare det, men så har i jo ikke noget at skabe jer over så lad os håbe apple fodre jer med noget i bedere kan brokke jer over.

4 10
Shawn S. Ø 12-08-2014 14:23:02

Synd Apple ikke er mere innovative i forhold til design(hvis ellers det ikke er endnu et fake billede )

7 7
TF 12-08-2014 15:03:48

Jeg har set den kommentar så mange gange, kunne du ikke tænke dig at fortælle hvad du mener de skulle gøre ved designet for at du ville købe den ?

4 7
jec 13-08-2014 10:46:32

Efter min mening er det alt for meget ramme rundt omkring skærmen, så den kommer til at virke unødvendigt lang.

1 2
TF 13-08-2014 13:07:35

Så vis den var kortere ville du købe ?

2 2
Jørgen 12-08-2014 11:34:52

At dømme efter proportionerne ligner det en laaaaang telefon på knap 13,9 cm og 6,4 cm bred. Sygt - lige så lang som min 5" men ½ cm. smallere. De funny guess'es, der verserer med iPhone's som ender med at ligne en lang stang, har måske en pointe.

3 10
Logik 12-08-2014 14:04:48

De tilføjer da bare en række ekstra Ikoner! Breakthrough!
Selvom jeg nu godt kan lide iPhone 5s aflange form.
Passer fint til IOS og den smalle dybde.

8 8
Jørgen 12-08-2014 15:19:48

Kom jeg til at skrive, at jeg ikke ku li' den? Det var ikke meningen, for det ville jo være en blasfemi. Men jeg tænker 5,5" - så blir den godt nok lang, hvis den følger samme skærmform.

1 11
Logik 12-08-2014 17:10:06

Kom jeg til at træde dig over tæerne, Jørgen?
Hvor skriver JEG at DU er forkert på den?

3 7
Jørgen 14-08-2014 10:28:27

Ikke noget der kunne mærkes, du er for let ;-)