Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone bruger sagsøger Apple over iOS 7 opdatering

iPhone bruger sagsøger Apple over iOS 7 opdatering

En amerikansk iPhone bruger sagsøger Apple for at få lov til legitimt at rulle sin software tilbage til iOS 6.

Nogle brugere elsker iOS 7, nogle affinder sig med det og andre afskyr det. iPhone bruger Mark Menacher tilhører sidstnævnte kategori.

Mark hader det i en sådan grad, at han har lagt sag an mod Apple. Han ønsker ganske enkelt at få lov til at fjerne iOS 7 og rulle tilbage til iOS 6. Specielt finder han det irriterende at opdateringen skete automatisk og der ikke umiddelbart er mulighed for at komme tilbage til iOS 6.

Han mener at “Apple tilsidesætter forbrugernes præferencer” og at denne opførsel er et resultat af at Tim Cook sætter profit over kundetilfredshed - i modsætning til Steve Jobs forklarer han.

Kilde: Boy Genius Report

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kit Philipson 21-03-2014 12:51:13

Jeg har blot 1 spørgsmål
Hvordan søger jeg i kalenderen og får hele listen frem med alle aftaler?
tv for luppen er der en firkant med 2 streger under
Her kan jeg søge på en bestemt begivenhed.
Når jeg vil have listen med alle begivenheder ændrer den sig til 5 streger med et punktum efter.
Jeg fandt tilfældigvis ind på den i går men nu kan jeg ikke finde den igen.
Kan du hjælpe?

0 0
Andreas Birkjær 21-03-2014 15:32:28

Det kan jeg desværre ikke, jeg benytter ikke selv iOS så jeg er ikke den rette at spørge så specifikke spørgsmål :)

Jeg er sikker på vores brugere på mobildebat.dk kan hjælpe dig, der sidder en masse kyndige iOS-brugere i hvert fald.
http://www.mobildebat.dk/forumdisplay.php?60-iPhone-amp-iPad

0 0
Anders 22-10-2013 21:44:27

de burde blive sagsøgt for at lave lort!

0 0
TF 22-10-2013 22:27:42

Øv nu var vi lige sluppet af med allan og så kommer der straks en ny :-(

0 0
Allan 24-10-2013 09:37:44

Nej jeg er her endnu, og min mening om Apple er stadig den samme. CRAP

0 0
TF 24-10-2013 20:51:57

Du behøver ikke være her mere vi har fået et nyt fjols der råber lort totalt uden grund.

0 0
Ahmed Masih G 23-10-2013 01:36:12

Tror du har ikke noget andet at lave end piske stemning op. Hvis du mangler spænding i dit liv så find et hobby som får dig ud af huset... I stedet for at få folk til skændes. vi har fattet det. Du elsker Apple og respekt for det!

0 0
Footiefan 23-10-2013 08:44:44

Ja hvis du kigger lidt på andre artikler, så kan du se hvordan det hænger sammen. Det typiske er folk, som ikke har Apple produkter, der skal komme med en lille sviner og/eller skæv bemærkning. Det kan være fint nok. Men det ser du ikke i andre artikler. Så læs nu lidt mere inden du leger dommer!!

0 0
23-10-2013 15:59:33

Ja footie, det er kun i Apple artikler det sker. Og kun folk der ikke har Apple produkter der gør det:

http://mobilsiden.mobi/nyheder/samsung-galaxy-f-ny-ultra-topmodel,lid.29000/?t=1&expand#exp

0 0
Footiefan 23-10-2013 17:05:53

Mon det er mig du hentyder til med "footie"... Har ikke set linket, men nu ikke SÅ firkantet N. Skrev jo også "det typiske er...." Og så ved du vel godt, ingen regel uden.... ;-)

0 0
23-10-2013 17:22:35

Det er jeg helt klar over, og er helt enig at der altid vil være undtagelser. Men det ændre ikke ved at der også ved samsung lanceringer kommer lignende "indslag". Men jo, vippen er nok begyndt at hælde modsat i forhold til for et par år siden. Men det forekommer alle steder, selv i mobilsidens jobopslag :-)

0 0
TF 27-10-2013 15:58:02

Nå det kunne N så ikke finde et link til :-)

0 0
27-10-2013 21:37:54

For det første, så er det vist dig der er bagud mht at finde links. For det andet så har jeg så vidt jeg ved ikke nogen steder snakket om lort? Det er vist kun dig og en mere..... Men til gengæld kunne jeg vise footie at der også forekommer nedladende spydigt kommentarer i andre emner end Apple artikler.

0 0
TF 28-10-2013 01:53:52

Du skrev: "Men det ændre ikke ved at der også ved samsung lanceringer kommer lignende indslag" så kom med de indslag N

0 0
28-10-2013 06:00:34

Det har jeg jo allerede gjort.

0 0
TF 28-10-2013 14:36:40

De er da på ingen måde lignende, citer venligst fra dit link hvor der er nogen der kommer med en lignende sviner mod samsung.

0 0
28-10-2013 15:28:54

Vi lukker her. Jeg har vist en kommentar række der starter med en negativ bemærkning mod samsung. Ingen andre end dig er i gang med at gradbøje hvor negative indlæg er, hvilket egentligt også er irrelevant, da en negativ kommentar er negativ uanset hvordan den skrives.... Hygge....

0 0
TF 28-10-2013 16:17:19

Den starter jo ikke med en negativ kommentar mod samsung ( jeg kan faktisk ingen negative kommentare om samsung finde) men med en kommentar om samsungsfanboys og den er ikke engang nagativ.

Vi prøver lige igen: citer venligst fra dit link hvor der er nogen der kommer med en lignende sviner mod samsung vis du kan altså.

Men stik du bare af nu hvor du igen igen er kommet galt afsted, så er alting som det plejer.

0 0
TF 23-10-2013 17:33:47

Kan du ikke lige linke til de kommentare hvor folk i samsung trådene råber lort og finder på nedladende navne om samsung som dine venner gør om apple ?

0 0
TF 23-10-2013 16:44:11

Jeg kan i modsætning til apple artiklerne ikke se nogen i dit link der råber lort osv.

0 0
TF 23-10-2013 04:07:33

Nu er det jo ikke mig der kalder ting lort osv så det er vist ikke fair at sige det er mig der pisker en stemning op.

Jeg elsker ikke apple mere end jeg elsker nokia, htc osv så du har vist ikke fattet så meget som du tror.

0 0
Claus Jul Larsen 22-10-2013 21:20:12

Kunderne skal have iOS7 fordi iOS6 er efterhånden blevet så gammel og rummer måske nogle sikkerhedshuller, så Apple har valgt at pådytte opdateringen - det er jo normal praksis, at Apple holder dem i et "jerngreb"

Så det er godt, at en tager det op og forhåbetligt giver brugere mulighed for at rulle tilbage til 6'eren, hvis telefonen ikke performer ordentligt. Men risikoen er at man taber data ved en tilbagerulning.

0 0
Frank Hansen 22-10-2013 20:44:48

Er det forskelligt fra land til land om hvorvidt iOS opdateres automatisk. Jeg kan ikke umiddelbart sætte min iPhone til at opdatere automatisk. Jeg finder det også meget problematisk og lidt underligt, at opdateringen skulle være kørt på automatisk. Kan nogle bekræfte dette? Jeg gætter også på, at Apple sikkert har gjort opmærksom på retningslinjerne/rammerne ved brug af deres produkt.
Er både overskrift og understående indledning ikke lidt mærkelig. Det er vel ikke iOS 7 som er sagsøgt (som skrevet). Og det er jo heller ikke Apple som legitimt har rullet iOS tilbage til iOS 6.
Indsætter lige overskrift og indledning herunder, da jeg tidligere har oplevet at overskrifter bare bliver ændret, uden der gøres opmærksom på det fra Mobilsiden.dk.

iOS 7 sagsøgt af utilfreds bruger

En amerikansk iPhone bruger sagsøger Apple for legitimt at rulle iOS tilbage til version 6.

0 0
Andreas Birkjær 22-10-2013 21:50:42

Hej Frank.

Jeg har ikke selv prøvet at opdatere til iOS 7 på nogle produkter, men har da læst mig til at der er lidt forskellige oplevelser, nogle oplever det automatisk på iPads, nogle oplever det kun automatisk på iPhone såfremt automatiske opdateringer er slået til (hvilket vist nok er default).

Angående overskriften, så har jeg nu ændret den - noget jeg aldrig gør uden at give en kommentar med i købet :)
I min kladde havde jeg en anden overskrift stående, så det har vist været en fejl 40 fra min side at jeg har fået kopieret en anden tekst ind i titelfeltet i CMS-systemet.

0 0
Frank Hansen 23-10-2013 15:51:06

Hej Andreas

Kommentaren var ikke mønted på dig direkte. Har bare oplevet flere gange når der kommenteres på en artikel og der efterfølgende rettes til, uden at der gøres opmærksom på det, så står personen som har kommenteret tilbage og ligner en idiot, da kommentaren ikke er relevant eller korrekt længere. Og det er selvfølgelig ikke kun her på Mobilsiden.dk. Så rigtigt fint at du har rettet til, samt skrevet her i kommentarfeltet. Tak for det :O)
Jeg har nu både kigget på min iPad og iPhone, og kan ikke se nogle steder at iOS kan opdateres automatisk. Det virker da også helt forrykt, at Apple skal bestemme hvilken version som skal benyttes. Ingen af mine enheder har på noget tidspunkt opdateres sig selv.

0 0
Ole Christensen 22-10-2013 17:56:29

Hent dig dog bare en anden launcher... eller (...)

0 0