Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone får "egne ringetoner"

iPhone får "egne ringetoner"

"Se mig jeg kan vælge min egen ringe- og SMS-toner," lyder det snart fra iPhone folket. Se funktionen her...

Det som mobilejere med en Nokia eller Sony Ericsson mobil har kunnet i årevis, kommer nu snart til verdens mest populære smartphone, iPhone. Nemlig at vælge egne toner til forskellige 'events' i mobilen.

Det sker når opdateringen af iPhones styresystem iOS bliver frigivet i efteråret.

I de betaversioner af iOS 5 som Apple indtil nu har gjort tilgængelige for udviklingsmiljøet, kan man nu bruge "custom ringtones" til opkald såvel som beskeder.

Hidtil har det kun været muligt at købe sig til andre ringetoner end de "medfødte" via iTunes Store, eller bruge særlige programmer til at skabe egne ringetoner. Men det har ikke været muligt at vælge egne toner til SMS / MMS, med mindre man havde jailbreaket sin telefon.

Mon ikke at denne feature af iPhone fanatikerne vil blive fremstillet som verdens ottende vidunder. Præcis som det skete da Apple åbnede for MMS på iPhonen.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

David 17-07-2011 13:13:09

Mon ikke at denne feature af iPhone fanatikerne vil blive fremstillet som verdens ottende vidunder. Præcis som det skete da Apple åbnede for MMS på iPhonen.


Næh.. Apple har deres fordele, Android har deres.. At man nu kan vælge ringetone og smstone er på tide, og et eksempel på et af problemerne med Apple, at de vil have max profit ud af alt, også der hvor der ikke burde være nogen. Hvis man påstår at det er noget nyt Apple har fundet på, er man jo på stoffer.

Jeg synes personligt at iPhone 4 er den bedste telefon, men jeg er ikke blind for Apples dårlige sider, ligesom mange Android fanboys ikke kan sige noget som helst dårligt om deres grønne gud.

0 0
primestr_ 16-07-2011 17:00:34

Sejt!

0 0
Kokomo 15-07-2011 13:53:38

Man burde egentlig sagsøge apple for det, de har jo taget det fra andre!

0 0
JP 15-07-2011 14:27:28

Men har de patent på det??

0 0
Søren 15-07-2011 15:33:40

Jeg er sikker på at hvis Apple prøvede ville de få patent på det... Tja, jeg er sikker på at hvis de prøvede at tage patent på en bil med 4 hjul ville de få det.
Hele patent systemet er dybt korrupt...

0 0
JP 15-07-2011 17:13:57

"Hele patent systemet er dybt korrupt... "

Enig

0 0
PiX 15-07-2011 11:49:59

...en gang intetsigende plidder pladder indlæg.
Har I virkelig ikke andet at bruge jeres tid på?! :(

0 0
Mazzen 15-07-2011 10:46:00

Stop nu med de gamle nyheder, og lad dog Apple falde død om, jer som tror/mener at Apple er det bedste gør det kun fordi så føler i at i er en del fællesskabet, hvis i ikke kan være en del af det uden at skulle bruge penge på noget som er produceret på asiatiske sweatshops-fabrikker, hvor folk arbejder 60-70 timer ugen for at i kan ha jeres telefoner og være "IN" prøv dog at være jer selv og skab jeres egen indentitet istedet for at tror at "telefonen skaber personen"

0 0
Elias H. Nielsen 15-07-2011 13:06:23

Du glemmer i alt din forargelse over Iphones, at stort set alle telefoner i verden er produceret i små underbetale ''sweatshops''. HTC har faktisk lige haft en sag, fordi de ikke overholdte de retningslinjer, der var i det pågældende land, hvor arbejderne i forvejen var underbetale og levede under ekstrem dårligt arbejdsmiljø!

Telefonen skaber personen, eller personen skaber telefonen. Det ændre ikke på det faktum at Iphones er bedre til visse brugere. Derfor er det meget voldsomt at sige at telefonen skaber personen. Iphones er et ikon inde for smartphones, men det betyder jo ikke at folk der køber en iphone udelukkenden gør det på grund af mærket?! - brugervenlighed, app-store,design, betyder fx. meget og her mener jeg at Iphone udkonkurrere konkurrenterne.

0 0
JP 15-07-2011 11:41:59

Og du identificere dig selv som Apple hader. Og slynger om dig med tåbelige påstande, eller påstår du seriøst at du ikke vil købe nogle produkter som er produceret i sweatshops. Den pc/mobil som du lige har brugt til at poste dit indlæg med er sandsynligvis også produceret i en sweatshop.

0 0
Kristian 15-07-2011 11:18:23

omg dude chill!

Jeg kan bare godt lide brugervenligheden og styresystemet hos ios?

Har haft Nokia, SE, Samsung, HTC, LG osv. men fandt bare ud af at iphone passede mig bedst, og ja det er nederen de ALLE ligner hinanden, men købte min i hvid, så er da "lidt" speciel.

Hvilket fællesskab?

0 0