Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone-folket sov for længe i dag - gjorde du?

iPhone-folket sov for længe i dag - gjorde du?

En række iPhone-brugere er blevet svigtet af alarmen i dag. Virkede din? Deltag i afstemningen og debat.

Overgangen fra sommetid til vintertid har tilsyneladende skabt problemer for nogle af iPhone-ejerne, som oplevede, at vækkeuret svigtede mandag morgen.

Mobilsiden.dk's Facebook-side bekræfter en lang række personer problemet, men der er umiddelbart ikke en sammenhæng i fortællingerne.

F.eks. skriver Klaus, at "Når telefonen selv har rettet tiden til vintertid skal man lige ind og sætte alarmen påny. Ellers hænger alarmen fast i sommertiden. :)"

Men det er ikke fordi iPhonen har vækket en time for tidligt. Hos mange har den slet ikke ringet. 

Andre brugere skriver, at de ikke har oplevet alarmfejl, selvom alarmen blev sat før vintertiden satte ind.

Hvad er dine oplevelser? Deltag i afstemningen og kom med en kommentar herunder artiklen.



Afstemning

Oplevede du alarmfejl i din iPhone mandag morgen?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Allan Torbensen 04-11-2010 22:32:02

Jeg har fundet ud af, at det kun er når min Iphone 4 er sat til "gentag" at den vækker en time senere. Uden gentag vækker den til tiden. Men jeg har ikke fundet en løsning endnu.

0 0
Plugge 01-11-2010 17:34:51

Min N82 havde sat alarmen en time tilbage sammen med uret, så den ringede en time for tidligt :/

0 0
Hotpop 01-11-2010 18:22:47

Du kører vist på den forkerte tidszone ;)

0 0
Plugge 01-11-2010 20:10:28

Ja det kan godt passe, har haft lidt problemer at bruge den rigtige tidszone og klokken samtidig passede, men nu har jeg fået min DHD i stedet, så min N82 var egentlig slukket, men havde ikke fået slået alarmen fra :)

0 0
Mathias 01-11-2010 16:08:54

Nogle mennesker tænker ikke over, at vi skifter til vintertid engang imellem. Jeg havde f.eks ikke skænket det en tanke før jeg skulle op imorges. Har dog en desire, så det gik fint med omskiftningen :P

0 0
Alexander 01-11-2010 12:17:55

Både min mor & jeg havde intet problem!

- Så jeg har intet at klage over :-)

0 0
iPhoneHacks2009 01-11-2010 10:19:21

min gjord det den plejer og kom af sted men ved ikke med de andre :)

iPhonehacks2009.tk

0 0
Peter 01-11-2010 16:47:04

min også

0 0
JKay 01-11-2010 10:02:14

Galaxy S folket sov ikke for længe! Ny version kommer snart til KIES! Version 2.2 (I9000XWJPA, baseband I9000XXJPP, CSC stadig JP4). JPA version ser ud til at blive den officielle 2.2 version fordi den nu bliver released i mange lande!

0 0
Hotpop 01-11-2010 15:07:07

Kommer der en oversættelse med til det du der skriver?
Det giver ingen mening.

0 0
Peter 01-11-2010 16:45:29

Nej men Galaxy s folket vågnede op til synet af en grim plastik madkasse

0 0
Hotpop 01-11-2010 18:22:00

Det var ligesom ikke dig jeg spurgte vel :D

0 0
Hotpop 01-11-2010 15:05:14

Kommer der en oversættelse med til det du der skriver?
Det giver ingen mening.

0 0
Mike 01-11-2010 10:16:40

Fuck en ligegyldig kommentar.Det var ikke det emnet handlede om.

0 0
Hotpop 01-11-2010 15:03:59

F...?
Brug da et ordentlig sprog knægt!

0 0