Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone-kritik udløste dødstrusler

iPhone-kritik udløste dødstrusler

Man må ikke kritisere iPhone og Apple, mener nogle fanatikere som har sendt dødstrusler til en kritiker.

Apples kunder er meget passionerede gadget-freaks, nogle af dem er måske det, man kan kalde fanatiske.

Gennem tiden har teleanalytiker John Strand fra Strand Consult kritiseret Apples iPhone, ved f.eks. at udgive en analyse der påviste 20 fejl ved den foregående model. F.eks. at den ikke kunne videresende SMS, dårligt kamera og ingen radio.

- "I den efterfølgende periode modtog jeg mails, hvor folk skrev, jeg var både idiot og dum. Og i alt 17 mails indeholdt direkte dødstrusler, hvor der direkte stod, at jeg skulle dø og slås ihjel og fortjente de ondeste ting på jord. De kom mest fra stakler, og i dag kan jeg kun sige, at det var festligt. Mere er der ikke at sige til det", siger John Strand i dag til Business.dk

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Tobias 30-07-2010 11:18:05

Det er så sjovt af vær gang der er nolge ihpone nyheder kommer der stras de selvunevnte hævner og skal sige hvor for færlig det er kan hukse for ikke så lang tid siden var der også en masse nyhder med android sjovt nok kom der ingen og hyler op der.... hvad har folk forventet iphone 4 kommer enlig til Danmark og det ikke bliver dækket ?

0 0
Martin 30-07-2010 12:02:51

Det er jo ikke det at det bliver dækket. Men det bliver dækket nærmest som om det var Jesus' genkomst.

0 0
Tobias 30-07-2010 12:08:54

fårstå godt hvad du mener men man dæker vil det folk går op alser vis alle folk var lige så ele vilde med den nye model fra HTC så kom der nok også noget der eller den nye fort :-P dog er forsklen nok også appel kun kommer med 1 tlf om året men når folk går så meget op i det så er det jo klar det skal dekes

0 0
Martin 30-07-2010 09:39:45

Det var så fedt da mobilsiden turde tage bladet for munden og kritisere den ækle leflen for Iphone.

Det ligner dobbeltmorak....

0 0
Martin 30-07-2010 09:40:09

Skulle have stået dobbeltmoral :)

0 0
Henrik 30-07-2010 11:02:14

Det kunne også bare være agurketid, du ved, sommerferie tiden hvor uinteressante nyheder kommer på forsiden.

- "Moster Oda's kat sad fast i træet i over 5 timer!"

- "iPhone 4 skaber panik på Fisketorvet. Hele 50 mennesker samlet!"

Get my drift? ;-)

0 0
30-07-2010 09:01:05

Tjaa tallet siger vist sig selv. 11 artikler ud af 15 seneste nyt artikler, omhandler iPhone.

Var der ikke en artikel fra selv samme side som beskrev at medierne gav iPhone for meget positiv omtale.?

Nå skidt, blev så træt af at se at det hele udelukkende skal handle om iPhone at jeg mener siden skal omdøbes til iphonesiden.dk. Jeg svarer ikke på indsendte galde da jeg netop nu har slettet siden som foretrukne og går på et britisk site med mere alsidige nyheder.

0 0
Shawn S. Ø 30-07-2010 11:39:21

Ja det virker lidt overdrevet ;-) ingen historie om at Android 2.2 er ved at blive rullet ud på Desire ;)
Heldigvis findes der også andre nyhedskanal som er seriøse.

Havde det ikke været for en vis herres optræden på tv så havde jeg nok ikke undret mig så meget.
Men nu bliver der skrevet mere her end i hele den kritiserede prese til sammen he he

0 0