Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   iPhone-lignende interesse omkring Desire

iPhone-lignende interesse omkring Desire

Interessen for HTC's nyeste mobil Desire når næsten iPhone-højder, fortæller et teleselskab.

Der er ingen soveposer eller lang kø foran forretningerne, den slags hype er forbeholdt Apple, alligevel betegner et teleselskab interessen for HTC Desire som 'iPhone-agtig".

- "Vi har haft et forsalg på Desire, som er gået forrygende og som kun er overgået af iPhone. De kunder som har købt mobiltelefonen i  forsalg begynder vi at sende til fra tirsdag. Kommende fredag er HTC Desire til salg i alle vores forretninger rundt omkring i landet", siger kommunikationschef Stine Green Paulsen fra 3.

Samme melding kommer fra Call Me, der i løbet af weekenden har modtaget rigtig mange bestillinger - hvor mange vil de dog ikke oplyse.

- "Dem som har bestilt til og med søndag (11. april 2010) får HTC Desire leveret som de allerførste. De kan forvente at modtage pakkepost fra os i perioden fra onsdag til fredag i denne uge. Bestiller man derimod på vores hjemmeside nu, vil vi først kunne levere i løbet af kommende uge", fortæller Søren Abildgaard, direktør i Call Me.

Begrænset antal hos Telia

Telia oplyser at Desire kommer på lager i denne uge, men at de første leveringer bliver i begrænset antal. Derfor forventer teleselskabet at have udsolgt i slutningen af ugen.

Stik modsat melding kommer der fra TDC, som både melder rigeligt på lager af HTC Desire og Legend samt Sony Ericsson Xperia X10.

 - "Hos Telenor er vi af den opfattelse at HTC Desire er en særdeles attraktiv mobil. Vi er helt på linie med de andre i branchen og har også hos os oplevet en stor forhåndsinteresse", siger Telenors pressechef Peter Glüsing.

Både Telenor og TDC startede mandag salg af Desire.

Læs også:
 - Test af HTC Desire - del 1 og del 2
 - HTC Incredible mod HTC Desire


HTC Desire - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Brian 15-04-2010 17:52:00

Jeg troede vitterligt på, at de ville klare det. Men de har ikke en gang kommenteret deres kommentar omkring lageret som de lovede på deres facebook-profil Det er altså ringe - for ikke at sige uacceptabelt. Er der nogen der har modtaget T&T fra CallMe?

0 0
Anna 15-04-2010 20:50:52

Ikke her. Og bestilte 26.3

0 0
JRoos 15-04-2010 22:11:35

Jeg bestilte min d. 29/3 og har heller ikke fået noget at vide.. Klamt hvis kazyka får den før når jeg har bestilt den tidligere.. no hard feelings kazyka.. men Call me er absolut det sidste sted jeg køber en telefon igen efter det her cirkus. Fair nok hvis de ikke havde reklameret med at man fik den før alle andre eller at de ikke havde løjet for op til flere brugere herinde og skyldt skylden på alle mulige andre og at der gik et døgn før man kunne få afkræftet alle deres løgnehistorier. Hvis jeg ikke får noget at vide senest mandag smutter jeg ned i tdc og køber den!

0 0
ed 16-04-2010 08:43:09

Jeg smutter ned i 3 butikken kl. 10 - og hvis de kan sælge mig den på stedet, så har callme en kunde mindre at bekymre sig om. Håber at I der har fået jeres varer er glade for dem, og jeg håber at i andre får jeres længe ventede mobil i nærmeste fremtid.

0 0
KaZyKa 14-04-2010 20:19:05

Jeg bestilte min D 3 april og fik en sms for 3 timer siden. Så venter på at den kommer imorgen

0 0
Anna 14-04-2010 18:05:17

Jeg tror ikke de sender flere i dag onsdag, vi er vel ved at have passeret sidst mulige tidspunkt for indlevering af postpakker?

0 0
Quggi 14-04-2010 18:26:22

Tror jeg desværre du har ret i :( Har heller ikke fået tekst på at min er sendt endnu.

0 0
Nikolaj S. 14-04-2010 16:58:49

Så har Call Me netop sendt mig en sms. Min HTC Desire er sendt og kommer i morgen torsdag (15/4)!!!!

0 0
Ricky 14-04-2010 17:03:39

Det samme er min, jeg bestilte min den 07/04...

0 0
jonasbh 14-04-2010 17:01:14

Hej Nikolaj S.

Hvornår bestilte du din Desire???

0 0
Nikolaj S. 14-04-2010 18:06:51

Jeg bestilte min i slutningen af marts. Helt præcis er jeg ikke klar over, fordi jeg bestilte over telefonen.

0 0
Jeff 14-04-2010 16:52:55

Emil Villefrance siger: Jeg har for 4 min. siden modtaget en bekræftelse på, at min HTC Desire er blevet afsendt!! :)

Læs selv på: http://www.facebook.com/MinMobilMitLiv?ref=ts

0 0
jonasbh 14-04-2010 16:35:53

Så har den første meldt på Call me's Facebookside meldt, at hans Desire er afsted....http://www.facebook.com/home.php?#!/MinMobilMitLiv

Han bestilte sin den 15. marts..

Jeg bestilte min den 26. februar og venter stadig

0 0
jonasbh 14-04-2010 16:26:11

Jeg er nok en af de første, som bestilte en Desire af Call me (maks 45. min. efter de kom på websiden). Jeg har endnu ikke fået en mail om afsendelse (i dag kl. 16.25). Jeg håber virkelig den kommer afsted i morgen. Ellers får vi den først mandag. Afsendelse fredag giver først uddeling mandag.

Bjørn har fået sin Desire fra 3, så os med Call me bliver jo ikke dem som får "...den før alle andre"

0 0
Bjørn Clemensen 14-04-2010 17:41:21

aaarh.. Hvis det er mig Bjørn, så er det fra TELMORE ;) Men ellers ja, har også fået T&T nummer her i formiddags..

0 0
Jeff 14-04-2010 15:23:09

Når man bestiller en HTC Desire, så er der på Ordrebekræftelsen en forventet leveringsdato. Det er denne leveringsdato, man som kunde kan forvente. Hvis man f.eks. har bestilt Desire mandag d. 12/4 og der på sitet stod "Forventet levering 23/4" denne dag, så er det omkring denne dato, man som kunde kan forvente levering.

Så kig i din mail der hvor ordren er sendt til, der vil stå en forventet leveringsdato og det er den du skal regne med!..

Nu synes jeg vi skal lade vær med at skrive til Callme, når vi har fået alle svarene foran næserne på os!

0 0
Martin 14-04-2010 15:30:15

Det er jeg sgu da godt klar over, jeg er sgu da ikke dum!!!! Det var bare en konstatering, at der står den er udsolgt! Måske skulle du også fatte, at alt man skriver ikke er negativt!? Og jeg er også fint tilfreds med at Callme nu har lavet en FAQ til Desire!

0 0
Anna 14-04-2010 15:56:59

Ro på drenge

0 0
Jeff 15-04-2010 10:19:24

Bliv lidt voksen, martin. Du som en lille barn, som ikke har tålmodighed!

0 0
Call me 14-04-2010 14:05:12

Hej alle

Vi har lagt en FAQ omkring HTC Desire på Call mes hjemmeside:

https://www.callme.dk/mobil/faq-htc-desire.

0 0
Ove Andersen 14-04-2010 14:35:10

Der er et punktum efter linket.
Dette virker: https://www.callme.dk/mobil/faq-htc-desire.

0 0
Martin 14-04-2010 14:49:07

Nej, det gør det ikke. Punktumet er der stadig!
Men dette her virker: https://www.callme.dk/mobil/faq-htc-desire

0 0
Martin 14-04-2010 15:10:44

Der står nu inde på Callme's hjemmeside, at produktet er udsolgt!

0 0
Quggi 14-04-2010 14:19:43

Virker ikke her for mig :/

0 0
Quggi 14-04-2010 14:21:07

Nevermind hvis jeg tager den manuelle vej ind virker det ;)

0 0
Jeff 14-04-2010 11:21:05

vedkommende jeg lige har snakket med fra Call Me siger så også at vi kan forvente at få den ind af døren fredag/lørdag, hvis man altså har bestilt før d. 11/04.

De har for 2 minutters tid siden fået 377 bestillinger (eller 378?) og de skulle få 400 på lager i dag. Lageret ligger i Sverige, og han kunne ikke svare på hvornår på dagen de derfor får HTC Desire på lager. :)

0 0
Jeff 14-04-2010 11:21:40

Er der andre som kan bekræfte dette`?

0 0
Ricky 14-04-2010 12:05:10

Hvad vil du gerne have bekræftet? der er en del tråde derinde ang. desiren-...

0 0
Jeff 14-04-2010 14:50:41

At den er sandt

0 0
Bjørn Clemensen 14-04-2010 11:19:50

Har lige modtaget en mail fra Telmore, om at min Desire er bliver afsendt i dag :D

0 0
Jeff 14-04-2010 11:22:23

Tak for informationen, bjørn ;)

0 0
KaZyKa 14-04-2010 09:16:49

Har lige talt med Call Me og de siger at de lige har fået 400 mobiler hjem og begynder at sende dem ud fra idag af.

0 0
Jeff 14-04-2010 09:57:00

Super, totalt nice! Skriv når du har fået en mail, når din mobil er sendt! ;)

0 0
Jeff 14-04-2010 09:50:48

Lyder super godt:)

0 0
Brian 14-04-2010 09:44:06

Det er bare lidt ærgeligt, at der stadig er meget stor forskel på de udmeldinger der kommer fra CallMe. Kunne Mobilsiden ikke løfte knoglen og ringe til CallMe og få det afklaret en gang for alle. Det ville helt klart lægge et godt pres på CallMe og måske give os et eksakt svar - som vi lige nu behøver inden der går panik i os.

0 0
Martin 14-04-2010 09:39:49

Fedt :)

0 0
Nikolaj S. 14-04-2010 07:54:39

Sidst jeg snakkede med Call Me havde de bestilt 400 stk Desire fra HTC i første sending. Det er det største antal bestillinger af et mobilselskab i DK.

Jeg har kun haft gode erfaringer med Call Me, og jeg er sikker på, at alle som har forudbestilt får deres "precious" i denne uge. Slå lige koldt vand i blodet... Og hvis man er så meget oppe at ringe i det røde felt, står det jo en frit for at købe HTC Desire med et dyrt abonnement hos en anden udbyder.

0 0
jonasbh 14-04-2010 09:16:20

Jeg kan ikke tale for andre, men jeg har meget blandede erfaringer med Call me - også denne gang.

Det irriterer mig bl.a. at kunne læse her, at alle andre selskaber giver beskeder til deres kunder. Telmore har en mailliste, 3, Telenor og TDC skriver ud og giver svar fra deres butikker. Call me sendte mig en ordrebeskæftigelse i februar, da jeg bestilte under mottoet "få den før alle andre". Siden har jeg intet hørt. Jeg kan læse lidt på Facebook og på mobilsiden.dk, men hvorfor får jeg ikke en mail, når Call me udmeldinger til Facebook.

0 0
Nikolaj S. 14-04-2010 09:52:32

Jeg er enig i, at Call Me godt kan sende en e-mail, hvor de skriver at telefonen er klar til afsendelse.

0 0
KaZyKa 13-04-2010 23:02:44

Jeg ringer til call me og beder dem tjekke hvad de har gang i osv. Mere info imorgen :D

0 0
Jeff 13-04-2010 22:22:03

Hvis nogen her inde får trukket penge fra sin bank eller får en mail at mobil er sendt, så skriv det lige her inde, så vi alle kan følge med! ;)

0 0
micahel 13-04-2010 23:34:21

Jeg har fået mail fra 3 med at min er på vej med posten

0 0
ed 13-04-2010 22:08:45

Jeg tolker de seneste svar fra Callme således, at vi, der har bestilt telefonen før 11.April, har den i hånden senest fredag... Jeg forstår ikke hvorfor det har været så forskellige udmeldinger fra kundeservice mv. Altså; der er jo flere af jer herinde der er blevet fyldt med direkte faktuelle fejl, hvilket både er en fornærmelse af kundens intelligens og samtidig er det skræmmende at et firma ikke har klare linjer for hvad der rør sig i deres sortiment. Jeg vælger at håbe på, at dét Callme har sat kunderne i udsigt i løbet af denne uge nu også holder stik, men jeg tror det først når pakkeposten ringer på døren.

0 0
Mobilsiden.dk 13-04-2010 21:43:43

(Lad mig først lige nævne, at jeg ikke har haft tid til at læse alle debatindlæg endnu)

men...


I dag har jeg talt med HTC der officielt meddeler, at de IKKE har tilbagekaldt nogle mobiltelefoner. Alle HTC Desire på markedet er med den rigtige og nyeste ROM-version.

0 0
Jesper B 13-04-2010 21:49:16

Tak for beskeden John. Pinligt at Callme bliver ven med at give en Rom-Update skylden for forsinkelsen.

0 0
Christian S. 13-04-2010 21:13:54

Jeg ved ikke om andre før har været inde på det, men jeg tror altså at den opdatering af ROM bare er den simlås som Call Me lægger på deres telefoner. Så der er ingen fejl i HTC Desire'ens ROM, de lægger bare en "fejl" ned :-)

0 0
Anna 13-04-2010 21:26:32

Det hænger bare ikke sammen med at "HTC har tilbagekaldt telefonerne" og at de selskaber, der allerede nu sælger dem, "sælger halvfærdige telefoner". Det er ikke godt at vide, men nu har vi da fået en dag til at gå med at diskutere det... Se det er hvad jeg kalder en overspringshandling :-)

0 0
Christian S. 13-04-2010 21:14:39

Det hele bygger altså bare på en misforståelse. Call Me sagde jo at de skulle opdatere ROM, og jeg tror bare det er derfor.

0 0
Jesper B 13-04-2010 21:24:58

Hej Christian hvis du læser inde på call me's hjemmeside under sim unlock står der er der ikke er simlås på HTC modeller. Så det er nok ikke det der er misforståelsen.

0 0
Christian S. 13-04-2010 22:52:41

@Jesper: Jeg kan ikke se nogle steder at det står det, men hvis du har læst det, er det naturligvis sådan. Det var kun fordi jeg hørte at Call Me's HTC Desire ville blive Sim låst, men desværre kan jeg ikke finde kilden til mit udsagn. Men det er sikkert også bare en røver, siden de skriver at der ikke er simlås på htc telefoner.

@Anna: Jeg tror ikke at de selskaber der sælger den nu, sælger halvfærdige telefoner. Det giver ingen mening. Desuden har Telmore, hvor jeg bestiller, og diverse brugere snakket med HTC omkring hvorvidt der skulle eksistere denne ROM-fejl, og HTC sagde de intet kendte til det. Så skulle det være mærkeligt at kun Call Me er de eneste der har fået noget at vide om det.

Men ja, good one, så fandt man lige endnu en overspringshandling :-)

0 0
Anna 13-04-2010 23:03:18

Jaja, Jeg citerer bare CallMe fra nogle af kommentarerne ovenfor!

0 0
Christian S. 13-04-2010 23:08:16

I know :-) Det er bare synd en Call Me ansvarlig ikke går ind og kommer med "the official statement". Det andet virker bare som vag udenomssnak fra kundeservice, og når man først har arbejdet i en kundeservice som studiejob, kender man alt til vag udenomssnak, haha :-)

0 0
Søren 13-04-2010 20:12:24

Og så var der mig der var hos TDC.

Jeg kommer ind tager et nummer og det bliver min tur.
Jeg fortæller jeg interesseret i en Desire. Sælgeren bliver helt vild og skal da vise mig 1000 ting på den!
Efter jeg får endelig indført et ord om ja jeg vil stadig godt købe den og han så siger ja men så finder vi lige sådan en til dig da! går han ud mod lageret men vender sig lige om og for sjov siger ja den er jo deeeeesværre udsolgt (en anden sælger har da lige passeret ham) går han tilbage ud af døren.
Imens jeg ser at ham den anden sælger lige har taget en æske med en Desire fra en hylde på den anden side af døren.
Min ekspedient kommer så tilbage og siger at det var den sidste der lige gik der...
Men jeg kunne da blive skrevet op til en så jeg var sikker på at få en fra den næste sending!

Og ja jeg har haft prøvet at ringe til butikken sådan at de kunne lægge en til side men de tog alrig telefonen...

0 0
Ricky 13-04-2010 19:11:22

"Min mobil, mit liv
Der er ingen ROM fejl på Desire! Som vi skrev tidligere skulle ROM'en opdateres, hvilket den er blevet. Vedr. leveringsdato som nu er ændret til 5/5 gælder dette for nye kunder og ikke for jer, som allerede har bestilt desire :-) Udsendingen starter som lovet i denne uge:-)"

Den er som svar på mit indlæg om hvad der sker, mht rom'en med videre! Så den skulle være på ve til os der har forudbestilt!

0 0
Lyhne 13-04-2010 19:38:58

Hvem snakkede du med, Ricky?

Det er godt nok nogle forskellige svar som vi får fra CallMe's side - ved jo ikke hvad jeg skal håbe på mere :)

0 0
Ricky 13-04-2010 19:43:50

De har skrevet det inde på deres facebook side:
http://www.facebook.com/?sk=messages&tid=1111773850217#!/MinMobilMitLiv?ref=ts

Der har de skrevet det et par gange lige efter 19, til os kunder som udtrykte STOR bekymring for om de kunne levere...

0 0
Anna 13-04-2010 20:55:47

Det bliver spændende at se hvornår de dukker op!

0 0
Martin 13-04-2010 19:29:51

Endelig en god nyhed :D

0 0
KaZyKa 13-04-2010 18:07:42

Jeg ringer imorgen til Call me og ser hvad de siger. Ellers køber jeg min mobil hos TDC.

0 0
Czepluch 13-04-2010 17:11:48

Jeg har lige været igennem til 3-kundeservice, og der sagde ham jeg snakkede med at de sendte den ud d. 16. Så det lyder meget meget mystisk hvis CallMe først kan sende ud 5. maj. Håber dog stadig af hele mit hjerte at 3 sender den ud før d. 16. Jeg vil have den nu nu nu!

0 0
Lyhne 13-04-2010 15:25:15

Jeg har lige haft ringet til Callme's kundeservice (Kl. 14.50 ca.) og der oplyste medarbejderen også at leveringen er udskudt pga. romfejl - så de ville blive sendt ud til modtagelse d. 24/4.

Det er sgu noget bullshit.

0 0
Anna 13-04-2010 17:19:40

Nu skriver jeg til Call Me's direktør, det reklamerer de jo med man kan.

Hej Henrik,

Der kører en kæmpedebat på Mobilsiden (se kommentarerne på http://www.mobilsiden.dk/?aId=11271#cmt_titles), om at CallMe angiveligt har udskudt levering af HTC Desire pga en ROM-fejl på telefonen, der har medført, at HTC har trukket telefonen tilbage. Ifølge debatten, er der ikke andre teleselskaber, der har hørt om dette "problem". Personligt ringede jeg til HTC support for at få afklaring og heller ikke der havde de hørt om problemet, men hun tilføjede dog, at de dog (i support afdelingen) havde størst viden om telefoner, der var i omløb, men at hun dog mente, at hun ville have hørt om dette Desire-problem, havde det eksisteret.

Flere af jeres (kommende) kunder som har deltaget i debatten på mobilsiden, har ringet til jeres kundeservice og fået denne besked om ROM-fejl, men i selve artiklen udtaler jeres direktør Søren Abildgaard: "Dem som har bestilt til og med søndag (11. april 2010) får HTC Desire leveret som de allerførste. De kan forvente at modtage pakkepost fra os i perioden fra onsdag til fredag i denne uge. Bestiller man derimod på vores hjemmeside nu, vil vi først kunne levere i løbet af kommende uge".

Kan du komme med et officielt svar?

Dit svar vil jeg offentliggøre på den omtalte debat, så du vil svare mange nuværende/kommende/potentielle kunder.

0 0
Martin 13-04-2010 17:25:29

Fantastisk initiativ, Anna :)

0 0
PluMbE 14-04-2010 13:21:35

Intet nyt? :)

0 0
Anna 14-04-2010 17:42:42

Så kom svaret:


Kære Anna,

Tak for din mail. Venligst kig på dette link:
https://www.callme.dk/mobil/faq-htc-desire

Det giver svar på spørgsmål om ROM opdatering og levering.

Mange hilsner
Henrik Larsen

0 0
Jeff 13-04-2010 15:34:41

Shit man!.. Jeg sagde det jo! ;(...

Der er ikke så meget at gøre, vi får den først i uge 17 Gutter! ;/

0 0
Lyhne 13-04-2010 15:44:56

Det virker bare amatøragtigt, når alle andre modtager deres telefoner i den her uge som har forudbestilt.

Det var vist første og sidste gang jeg prøver Callme.

0 0
Lyhne 13-04-2010 15:46:38

Nu har de ændret leveringsdato til d. 27/4 inde på deres hjemmeside.

Suk.

0 0
Anna 13-04-2010 16:37:23

Der står den 5. maj nu!

0 0
Lyhne 13-04-2010 17:26:32

Super Anna - nu må vi håbe på et fyldestgørende svar.

Han kan nå at redde en del forudbestillinger, da jeg kan se på forskellige forums rundt omkring at folk dropper deres bestilling ved Callme for at få telefonen hurtigere. Og det er jo surt for Callme, hvis de mister en masse kunder pga. de ikke kan komme med en ordentlig udmeldning.

Jeg venter spændt på svaret, og så må jeg se om jeg skal hoppe med flokken, afbestille og finde et bedre (og hurtigere) alternativ.

0 0
Anna 13-04-2010 18:03:10

Men er alternativerne ikke alle dyrere?

0 0
Martin 13-04-2010 15:54:19

Nej nu må de kraftedme stoppe! Håber sgu det er til dem som bestiller nu her! Og hvad fuck sker det for at Call Me er de eneste som ikke sælger den nu! Jeg er skuffede, meget skuffede! Håber sgu på at ham fra Call Me som skrev herinde, ved hvad han siger! Kan næsten ikke vente på at få den i hånden

0 0
ed 13-04-2010 15:57:59

på Telmores facebook-side fortæller de at de har kontaktet HTC og spurgt til "Rom-fejlen" - HTC afviser at denne fejl eksisterer. Kunne det tænkes at Callme har kludret i det og sender lorten videre for at dække deres egen r..?

0 0
Brian 13-04-2010 16:03:31

Skal vi ikke slå lidt koldt vand i blodet. Os der bestilte fik jo leveringsdatoen d. 21. april på vores bekræftelsesmail. Det ville jo være lækkert om Mobilsiden ikke lige tog en lille snak med CallMe's direktør - ligesom før, for at få afdækket historien. Man har jo altid 14 dages fuld returret ved fjernsalg og så lang tid ordren endnu ikke er effektueret, så kan man ophæve ordren med det samme.

0 0
Martin 13-04-2010 16:24:48

Jo du har helt ret! Det ville være fint hvis Mobilsiden gad at snakke med CallMe's direktør.

0 0
JRoos 13-04-2010 16:33:25

Enig.. Vi må lige få styr på det her.. Vil være meget glad for hvis mobilsiden ville hjælpe os med at få en afklaring når det nu ikke er muligt for almindelige kunder at få nogle konkrete og officielle svar. Det er jo en skandale HVIS Callme uden belæg beskylder HTC for noget bare for at dække deres egen røv!!(se fx for få bestilte mobiltelefoner ala telmore. bare værre da de ikke indrømmer det)

0 0
JRoos 13-04-2010 16:36:11

Og nu har Call Me så igen ændret deres forventede leveringsdato på hjemmesiden til d. 5/5.. (Hvad fanden sker der??)

0 0
Martin 13-04-2010 16:40:33

OMG..! Something's wrong her. Som du skriver JRoos, så er det en skandale hvis CallMe beskylder HTC for ikke at kunne sende Desire ud til befolkningen! Det virker meget underligt når Telmore har snakket med HTC og de siger at fejlen ikke findes?? I'm a bit confused

0 0
KaZyKa 13-04-2010 16:39:06

Hej

Jeg talte med call me her for 15 min. siden.
De sagde at de kan se at produktet er sendt ud til kunderne, (så hvis man har bestilt før 11 april, modtager man det i løbet af ugen) og at den nye dato er til dem der bestiller fra i dag af.

0 0
Anna 13-04-2010 16:43:43

Så alt efter hvem man får fat i hos CallMe's kundeservice, får man forskelligt svar!

0 0
Lyhne 13-04-2010 17:10:46

Det værste er da at hvis Callme beskylder andre firma'er for at sælge halvfærdige produkter når det tegner på at det er Callme som har lavet en ordentligt brøler.

Håber da at mobilsiden kan få et svar ud af Callme, ellers må jeg afbestille den derinde og så kan jeg da gå i den lokale 3-Butik på fredag og afhente den selv.

0 0
KaZyKa 13-04-2010 17:22:08

Det samme her, det gider jeg ikke finde mig i. Hvis mobilen ikke kommer på fredag, så tager jeg og køber der hos tdc, da de tilbyder det næstbedste abb. imo. Samme pris pr måned som hos call me, men der der er inkl. gratis tale, sms, mms og datatrafik. Godt nok koster mobilen så bare 2100

0 0
KaZyKa 13-04-2010 16:45:56

Jeg ringede lige til call me igen da jeg så at de ændrede datoen til 5/5. Og nu fik jeg et helt andet svar. Der blev sagt at htc har trukket produktet tilbage for at opdatere denne ROM fejl og at vi bliver nødt tíl at vente til den 5 maj...
Jeg spurgte hvordan det kunne være at TDC og Telenor så solgte telefonen og han sagde at de har lavet et brud på aftalen med HTC og sælger halvfærdige produkter.

0 0
KaZyKa 13-04-2010 16:59:40

Så har jeg lige talt med TDC og de siger at der intet er galt med mobilen og at de stadig sælger den.
Har også talt med telenor og de siger at de heller ikke har fået info om at der skulle være en fejl

0 0
Anna 13-04-2010 16:51:55

Nu har jeg HTC i røret...

0 0
Anna 13-04-2010 16:56:39

Ingen af HTC-support damens kolleger havde heller ikke hørt om problemet og mente for det første, at hun/de ville have hørt om det, hvis det havde eksisteret og dernæst, at sådanne opdateringer kan ske fra telefonen via internettet, så den ikke fysisk skal nogle steder hen.

0 0
Quggi 13-04-2010 16:58:16

Lyder utroligt meget som om at Callme har solgt flere end de har fået hjem, og nu finder på historier for, ikke at sætte dem i dårligt lys...

0 0
Anna 13-04-2010 17:04:00

Ja, men CallMe må jo stadig have fået nogle hjem... Den der dato der hele tiden ændrer sig på deres hjemmeside, kunne jeg da godt forestille mig (og er det ikke også hvad der siges i nærværende artikel) er for nye kunder, der skal til at bestille.

0 0
Quggi 13-04-2010 17:05:15

Ja, det håber jeg også det er, håber at min kommer før weekenden, hvis ikke køber jeg den andensteds, for det er sgu ikke acceptabelt.

0 0
Anna 13-04-2010 16:52:47

Indtil videre har hende, jeg snakker med intet hørt om ROM fejl, men undersøger det pt.

0 0
Martin 13-04-2010 16:02:10

Nej, nu bliver jeg først rigtig sur ARGH...........Det kan bare ikke passe, hvorfor fuck's sake kan de ikke når alle andre selvskaber kan!?

0 0
Jeff 13-04-2010 15:16:04

Hej! Er der andre end Quggi som har læst den samme atikel som ham, hvis ja, hvilken hjemmeside og hvornår?

0 0
jonasbh 13-04-2010 15:30:04

Hej Jeff

Læs hvad han skriver: "herinde"

Se kommentar nr. syv...

0 0
Jeff 13-04-2010 14:31:05

Er der nogen som ved, at når callme sender mobilen får jeg så en mail med traksionnummer eller hvad det nu hedder, så jeg kan se hvor langt min mobil er med posten?

0 0
JRoos 13-04-2010 14:57:54

Jeg ved at de først må trække pengene når de sender pakken så jeg holder bare øje med min netbank 24/7 lige i øjeblikket.. De fleste firmaer benytter sig af track&trace så det regner jeg da med men når det er i dk plejer der jo ikke at gå mere end en enkelt dag eller to..

0 0
ed 13-04-2010 14:59:48

jeg giver også en melding når callme trækker pengene på min konto!

0 0
Jeff 13-04-2010 15:14:15

Meget gerne ED. tak! ;)

0 0
Jeff 13-04-2010 13:53:43

Hey igen, hvis der ikke er nogen som tror på mig, det med rom fejlen, så prøv en af jer at ringe til Callme!? (kunde service - 43669090 Alle hverdage 9-17) Så kan vi få bekræftet en gang for alle at det er sandt! ;/

0 0
Czepluch 13-04-2010 13:59:05

Det lyder lidt langt ude må jeg sige. Ikke ét eneste sted på nettet kan du finde noget, hvis du googler "HTC calls back Desire" eller lignende søge sætninger. Men lad os nu se i løbet af ugen. Jeg ville godt nok blive overrasket, hvis HTC laver så stor en fejl!!

0 0
Jeff 13-04-2010 14:03:57

Prøv at ringe til CallMe kundeservice, de ved det sikkert ellers så snak med lederen af kundeservice? ;/

0 0
Jeff 13-04-2010 14:06:49

Trækker det som jeg har skrevet tilbage^^ kl. 14:03:57

0 0
Quggi 13-04-2010 14:02:09

Se nu hvad Call me har skrevet herinde:

@Jeff
Der er tale om en såkaldt ROM opdatering. Man kan ringe til HTC og få det bekræftet.
Mht. levering så ved vi ikke hvor du har dato'en 1/5 fra. Lige nu står der på vores hjemmeside 23/4.
Dette gælder for dem som køber nu.
Har du forudbestilt Desire, så er det en af de første vi vil sende ud.
Vi forventer stadig, at de påbegynder udsendelse i denne uge og måske allerede i dag.
Men dette kan vi ikke være sikre på.
Vi ved, at alle ser frem til den meget populære Desire, men vi arbejder på højtryk for at den kommer ud snarest.

Mange hilsner

Call me


Så tror altså ikke det er så slemt som du får det til at lyde.

0 0
Jeff 13-04-2010 14:21:40

Hej Quggi! Tusind tak for svaret, jeg er bare meget forvirret, callme kundeservice siger at den først lander på deres lager 23-4 og de først ville sende deres mobiler ud der, jeg har ringet der ind 2 gange nu og har fået det samme svar næsten..... Men så er der en anden ting! ;P Når de sender mobilen får jeg så en mail med traksionnummer eller hvad det nu hedder, så jeg kan se hvor langt min mobil er med posten?

0 0
Quggi 13-04-2010 14:23:49

Det med T&T nummeret har jeg ingen anelse om, men stoler da på at når callme siger at 23/4 gælder for dem der bestiller nu, og dem der har bestilt før får nu her. Så kan man vel ikke andet end at stole på dem.

0 0
Jeff 13-04-2010 14:36:35

Problemet er Quggi, er at jeg har ringet og sagt jeg har bestilt 16 marts og det er før d. 11 april og de bliver ved med at sige d. 23-4 får vi mobilen på lager, der ville vi sende mobilen.. Så jeg er helt forvirret:S:S.. men jeg tror da på dig Quggi når du siger at callme sender den i denne her uge, virker som en der har tjek på det;).

0 0
Quggi 13-04-2010 14:38:56

Du må ikke hænge mig op på det hvis det nu ikke holder, jeg skriver bare hvad jeg selv har læst mig frem til forskellige steder hehe. Jeg håber i hvert fald selv at jeg modtager min Desire i den her uge ;)

0 0
Jeff 13-04-2010 14:54:33

Quggi, Hvor har du læst det henne og hvornår fik du det at vide? ..

0 0
Ove Andersen 13-04-2010 14:14:58

Men hvorfor skulle de trække den tilbage for at opdatere den? Desire har FOTA (Firmware Over The Air), så den skulle kunne opdateres automatisk?
http://www.htc.com/europe/support.aspx
http://www.htc.com/europe/howto.aspx?id=720&type=1&p_id=312

0 0
Ove Andersen 13-04-2010 13:57:49

Ja hvis man da kan stole på Callmes kundeservice?

0 0
Czepluch 13-04-2010 13:31:57

Kan se at 3 lige nu har HTC Desire på lager, og der står leveringstid 1-5 dage, så mon ikke alle os, som har forudbestilt modtager i løbet af denne uge? :) Forhåbentligt imorgen!!
http://www.3.dk/Privat/mobil/Mobiler/Desire1/

0 0
Ove Andersen 13-04-2010 12:52:52

Det er nok alle der er lidtpressede. Proshop skriver:

13. april 11.38 - Vi har desværre ikke flere Desire tilbage af første sending, næste sending forventes på lager i slutningen af næste uge.


13. april 10.54 - Desire er på, lander på vores lager om ca. 1 time


13. april 10.00 - Anden sendning skulle lande hos os i slutningen af næste uge.


13. april 09.58 - Vi har MEGET få tilbage af dem som kommer på lager i dag.


13. april 09.55 - Vi får nok til alle ordrer i løbet af i dag, så nu håber vi blot på at vi også kan nå at sende dem ud til alle.


13. april 09.45 - Vi forventer at Desire kommer på lager i løbet af i dag.


Så jeg er lidt spændt på at se om min bestilling fra 31. marts er sendt.. Har ikke fået nogen bekræftelse.. Og hvad alt det med rom fejl er for noget?

0 0
Morten Andersen 13-04-2010 11:31:54

Jeg havde tilmeldt mig en mailingliste, hvor vi fik besked, når vi kunne købe Desire og nu står den allerede som udsolgt på Telmores hjemmeside. Deres kundeservice siger, at de kun fik 50 (!) hjem og at alle var udsolgt. De sagde også, at 1700 havde tilmeldt sig malinglisten... Synes tit, at jeg hører om sådanne "smuttere" hos teleselskaberne. Det er urutineret kun at bestille 50 mobiler hjem.

0 0
Bjørn Clemensen 13-04-2010 12:21:40

Kun 50 ? Hold da fast! Er fandme glad for jeg sad og opdaterede siden hele tiden, så jeg nåede at bestille min.. Men kan da lige love for, at der var meget trafik på siden.. men der skulle komme flere i eftermiddag, lyder det fra TELMORE..

0 0
Aze 13-04-2010 12:34:29

Skulle der komme flere i eftermiddag? Det virker sku da underligt. Hvorfor fa'en satte de ikke bare dem alle til salg tidligere? Og hvad sker der for den mail de ville sende ud, den kom da aldrig? Det er sku for ringe Telmore!!

0 0
Morten Andersen 13-04-2010 12:39:45

Har lige fået bekræftet af Telmore kundeservice, at de enten kommer i dag eller senere i morgen. Men ja, det spiller ikke Telmore :(

0 0
NJ 13-04-2010 12:06:49

Hehe, mon ikke der er rationering på, HTC kan jo nok kun lave x-antal om dagen ;) så må nogle selskaber nok nøjes med mindre partier. For ja vil jo nok være pænt dumt kun at købe 50 hjem hvis de kunne have solgt over 30gange det ;)

0 0
Jeff 13-04-2010 10:12:19

Hej alle HTC Desire køber! jeg har ringet til Callme igen idag og spurgt, om hvorfor min HTC DESIRE ikke er sendt endnu. ;/ Callme svarede at det var meningen, men htc har kaldt alle deres htc desire mobiler tilbage, fordi der var et (rom fejl) på mobilen og derfor har htc kaldt alle deres mobiler tilbage så de kunne opdatere og fikse problemmet, så den kommer først på deres lager 23/4-10, hvor de så sender den ud til alle som har købt mobilen. SÅÅÅÅ! dem som havde forventinger om at få den i denne og næste uge kan godt glemme det! Jeg ved at telia og telenor har solgt nogen, men de har så fejlen BAD LOCK! ;/

0 0
NJ 13-04-2010 10:47:47

Hej alle - nogle der kan be eller afkræfte denne "rom fejl"?? For kunne jo godt lyde som om CallMe bare vil købe sig noget ekstra tid.. Hvis HTC reelt har kaldt ALLE Desire tilbage, har de vel gjort det ved alle forhandlere, og tilbudt nye kunder opdateringen/ny tlf??

0 0
Jeff 13-04-2010 10:56:48

Telia har også fået at vide, at der var rom fejlen, men de har aligevel solgt nogen af dem, det er fandme ringe af telia at gøre sådan noget! ;( NJ, jeg har fået bekræftet at min mobil telefon heller ikke er sendt endnu fra Callme.

Det er bare for meget det hele!? Hvad skal vi gøre????

0 0
Czepluch 13-04-2010 11:09:52

Jeg vil simpelthen ikke tro på det, før der kommer en officiel udmelding fra enten HTC eller et af de store firmaer.

Det ville simpelthen være for meget. Kan ikke vente mere!!!

0 0
Aze 13-04-2010 11:18:37

Jeg har snakket med Telmore for ca. 1 time siden. Og de har meldt ud at HTC Desire bliver sat til salg i dag, eller imorgen. Så jeg tvivler stærkt på at der er en fejl på!

0 0
Jeff 13-04-2010 13:44:15

Callme har også lige fået rom fejl melding fra HTC Igår eller idag.. :/

0 0
Quggi 13-04-2010 13:49:26

Det er bare en rom opdatering, og hvis det ham "Calle Me" fyren skriver herinde skulle de begynde at sende ud i den her uge. Du får det til at lyde som en katastrofe selvom det bare er en opdatering.

0 0
jonasbh 13-04-2010 13:55:33

Der var også en del ROM problemer ved lanceringen i England. Måske er det de samme problemer i DK:

http://androidheadlines.com/2010/03/htc-desire-supply-issues-in-the-uk-due-to-stock-requiring-new-rom.html

0 0
NJ 13-04-2010 11:05:54

Som jeg ser det er der ikke meget at gøre, slet ikke hvis rom fejlen stemmer, for så vil det jo være dumt at købe den inden den er rettet, desværre... sad but true

0 0
Quggi 13-04-2010 11:52:52

Lige præcis, synes det lyder meget mærkeligt at HTC eller de store selvskaber ikke har været ude at sige noget. Jeg satser stadig på at få den imellem onsdag og fredag, de skulle jo først begynde at sende ud idag.

0 0
Czepluch 13-04-2010 10:56:26

Jeg synes også at det lyder lidt mystisk. Ville da være mærkeligt, hvis du, Jeff, fik det at vide inden der er kommet nogle officielle nyheder om det nogle steder. Men håber virkelig ikke at det passer! For så gælder det vel alle Desire, og ikke kun dem fra CallMe.

0 0
Jeff 12-04-2010 21:53:24

Lad os håbe vi får den mellem onsdag og fredag til alle dem som har bestilt før 11 april! ;)

0 0
Quggi 12-04-2010 22:13:11

Direktøren burde jo vide det hehe, jeg krydser i hvert fald fingre! Han siger jo også at det er folk der bestiller efter 11 april der får den senere.

0 0
Jeff 12-04-2010 21:48:03

Jeg er godt nok træt af at jeg ikke bliver opdateret med hvornår varen forventes levering hos mig, har ikke hørt fra callme siden 16 marts hvor jeg bestilte min mobil. Telenor har fået den idag og ellers får alle teleskaber HTC DESIRE 14/4 2010, hvorfor skal vi så vente med at få den den til den 1/5? Jeg har ringede ind til callme idag og spurgt om hvornår den ville komme og om der var mulighed for at jeg betalte 50-100kr. for at få hurtigere i transport, Callme svarede vi har den først på vores lager d. 23/4-10 og vi har ikke sådan noget med transport, SHit det er nederen! jeg har ventet på HTC DESIRE i så lang tid nu. Nogen af mine venner får den før mig, Callme som kører konceptet "Forudbestil nu og få den før alle andre!" TSSSSSSSSSSH noget pjat! ;( .. Så alle som har bestilt HTC DESIRE hos Callme kan vente helt frem til 1/5-10!!!!! ;/. Er der virkelig ikke noget vi kan gøre for at få HTC DESIRE hurtigere? :S:S

0 0
Call me 13-04-2010 13:24:56

@Jeff
Der er tale om en såkaldt ROM opdatering. Man kan ringe til HTC og få det bekræftet.
Mht. levering så ved vi ikke hvor du har dato'en 1/5 fra. Lige nu står der på vores hjemmeside 23/4.
Dette gælder for dem som køber nu.
Har du forudbestilt Desire, så er det en af de første vi vil sende ud.
Vi forventer stadig, at de påbegynder udsendelse i denne uge og måske allerede i dag.
Men dette kan vi ikke være sikre på.
Vi ved, at alle ser frem til den meget populære Desire, men vi arbejder på højtryk for at den kommer ud snarest.

Mange hilsner

Call me

0 0
Johan 13-04-2010 19:31:17

Jeres hjemmeside siger så bare at i først får den den 5/5.
Hvordan kan det være at ingen andre mobilselskaber har meddelt at der er den ROM fejl? Desuden, det siges at det skulle kunne klare med en opdatering? Det kan man da som forbruger også selv klare....

0 0
jonasbh 13-04-2010 14:10:48

Tak for det svaret. Det er synd, at I ikke sender en mail til os kunder. Jeg har intet hørt siden 26. februar.

Når der nu er et begrænset antal, vil I så prioritere efter bestillingsdatoen??

0 0
Quggi 13-04-2010 13:37:56

Se det lyder sgu lækkert! Så er det jo ligesom jeg troede det forholdte sig hehe :D

0 0
SimonVT 12-04-2010 22:06:42

Har du læst artiklen? Der står jo netop, at dem som har bestilt hos callme får i løbet af denne uge..

0 0
Martin 12-04-2010 21:35:44

Ja ja i klager, men det er jo småting, i forhold til at være Telmore kunde. De har ikke fået den på hylderne endnu. Der står bare "kommer snart". Skod!
Nå, men det ender jo nok med man skal til at købe hos TDC så, de har masser på lager :-D

0 0
jonasbh 12-04-2010 17:25:44

Jeg har bestilt hos Call Me den 26. februar, men har intet hørt. Når jeg ringer til dem, siger de 23. april. Det ville være rart med lidt information.

Godt at mobilsiden.dk gider spørge, når Call Me ikke selv kommer med (sammenhængende) svar. Jeg sidder klar ved brevsprækken på onsdag ;-)

0 0
Søren 12-04-2010 23:33:00

Reserverede min i lørdags hos den lokale Telenor, og hentede idag!! (blot til info)

0 0
Quggi 12-04-2010 19:09:12

Ja præcis, tror ikke altid at kundeservicen er helt up to date med det hele, jeg får også travlt med at holde udkig efter pakkeposten i den her uge, kan ikke vente :D

0 0