Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Kamera-opdatering udsendt til HTC One

Kamera-opdatering udsendt til HTC One

HTC One modtager allerede første opdatering inden den er klar på det danske marked - den forbedrer billedkvaliteten.

Den nye topmodel, One, fra taiwanesiske HTC har netop modtaget den første opdatering. Opdateringen forbedre billedkvaliteten på billeder taget med HTC One. Det skriver GSMArena.com.

 - Overblik: Alt om topmodellen HTC One

I deres anmeldelse af HTC One var de ganske tilfredse med kameraet under dårlig belysning, men der var lidt ”støj” på billederne i dagslys.

 - HTC One - testen er i gang - se de første indtryk

Dette forventes, at være rettet med den nye opdatering, da den retter en fejl, som gjorde ISO800 billeder utydelige.

Du kan se før og efter billeder herunder taget af hardwarezone.com.

De nye enheder kommer til salg med den nye opdatering fra salgsæsken.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Sonny 27-03-2013 17:15:49

..desværre er det jo plastik der "beskytter" kameraet, så det er vel en stakket frist :)

0 0
merete 27-03-2013 16:40:56

Hvad mener mobilsiden med at disse opdateringer kommer til salg med salgsæskerne ????

0 0
27-03-2013 11:25:02

Er stadig overbevist om at de 4MP bliver for lidt nogle gange, desværre.

0 0
27-03-2013 22:47:12

Nu har jeg læst gsmarena's s4 vs one artikel, og så er der ingen tvivl. 4 MP er for lidt..... S4 nakker den endda i lavt lys scenarier....

0 0
CJ 28-03-2013 00:43:01

Ikke så meget det at SG4 er bedre, men at HTC One er usandsynlig ringe. Det ar at sparke sig selv bagi at lave så dårligt et kamera til en ellers fed telefon i 2013. Håber for deres skyld denne opdatering rykker alvorligt på det emne :-)

0 0
28-03-2013 07:25:46

Ja det var nok en bedre formulering :-) tror at den eneste der kan lave bare nogenlunde billeder i lavt lys, er nokia 808. Syntes det er ærgerligt at kameraet falder så meget igennem.

0 0
Hans Jákup Danielsen 27-03-2013 11:34:45

jeg er stadig overbevist om at de færreste har brug for mere 4MP...
hvor mange folk kender du der knalder et kamera billede op på A4+ størrelse til at hænge på væggen?

langt de fleste billeder vil blive vist på en skærm (facebook, flicker, etc) og hvor mange folk kender du med en skærm på over 4MP?
en Apple LED Cinema Display = 3,7MP
en Dell UltraSharp U3011 = 4,1MP
en Barco Coronis Fusion 6MP DL = 6,7MP (men koster 150k

0 0
Daniel Jørgensen 27-03-2013 12:33:05

Helt enig og lad os nu antage at du rent faktisk ville have et billede på et større lærred.. Ville du så bruge et billede fra en mobiltelefon?

0 0
Hans Jákup Danielsen 27-03-2013 14:06:59

back at you... helt enig...
ud af mine, et par 1000 mobil fotos, tror jeg at jeg har taget èt som jeg kunne finde på at blæse op

0 0