Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Kan man sammenligne et kondom og Android?

Kan man sammenligne et kondom og Android?

Spørgsmålet lyder måske underligt, men ikke desto mindre er der nogen der har fundet svaret på det.

Dagens frækkert må absolut være sammenligningen mellem et kondom og Android mobiler.

Det er ikke første gang Android mobiler bliver sammenlignet, ofte er det på størrelsen, hardwaren, eller på tværs af andre platforme. Men her er der altså tale om noget så almindeligt som navnene på kondomer, men hvordan hænger det sammen?

Jo ser du, kondomer har ofte navne, det samme har Android mobilerne, dette har tilsyneladende visse ligheder på sig.

Se herunder hvordan det hænger sammen, måske du endda kan gætte hvem producenterne er?

Sammenligningen mellem kondomer og Android
Sammenligningen mellem kondomer og Android
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Michael H Nielsen 28-03-2012 18:17:41

Dansk humor, når det er bedst :D!

0 0
emil 28-03-2012 09:17:30

puha htc kan i skamme jer :-)

0 0
Simon Iversen 27-03-2012 15:18:49

Jeg troede ud fra overskriften at det var egenskaberne og ikke navnene. iOS passer derimod mere på et condoms beskrivelser. Jo, man er mere sikker, men man har ikke den frihed og finføling med systemet som man har på android ;D

0 0
Kim 27-03-2012 17:08:11

Jeg skal være helt ærlig - når det kommer til kondomer, så skal jeg have en lynhurtig og god out of the box oplevelse. En masse indstillingsmuligheder ville bare ende galt! ;)

0 0
Benjamin Jensen 28-03-2012 02:22:02

Når det virker på kondomer må det også virke på Android.

Man bliver altså ikke mere Sensation eller Desired ved at bruge Android.

Ligesom man heller ikke får en større biiip, af at bruge et bestemt kondom, så bliver den lille altså heller ikke til nogen kleppert ved at bruge Android.

Face it nerds ;)

0 0
Gordon 28-03-2012 11:27:00

LOL! Nej for alle ved at iPhone kun er 3,5" men der findes langt større android phones :p

Om det så er størrelsen eller gørelsen må jo være op til den enkelte bruger ;)

iPhones går så let i stykker så ved ikke om jeg ture købe kondomer af APPL£.

Adroid har masser af instillinger når man går i bund så man bliver aldrig færdig x.x

Tror jeg holder mig til Windows Phone 7,5. Nyt, frisk og velduftende :D og tager man Lumia hardware så holder det til hårdt brugt.

Oh... vi kunne blive ved med små hentydninger. Faktisk ret sjovt :)

0 0
Mike 27-03-2012 16:57:13

Kondom findes ikke hos Apple. Det er fjernet af censuren :-D

0 0
Zeb 27-03-2012 16:49:10

Tilsvarende kan kondomer og Android også sammenlignes: Hvis man tænker sig om og bruger dem ansvarligt er de sikre nok, hvis man er et fjols risikerer man alverdens dårligdomme... :D

0 0
Mazzen 27-03-2012 14:23:14

kan man evt også spørge når det gælder Apple, da det kun er et brand for mange, da de ikke ved bedre om smartphones.

0 0
emiljohnsen 27-03-2012 21:18:25

Jeg har virkelig svært ved at håndtere at folk bliver ved med at sige det der!!! hvad er det der er så sindsygt meget bedre ved android?!?!? Jeg vil gerne vide hvad i bygger det på. Jeg synes nu det er fint at man kan lide forskellige ting, men jeg kan ikke se hvorfor apple fans altid skal blive nedgjort!

0 0
Mazzen 28-03-2012 07:46:02

Tror du skal læse lidt mere om Android, og de specs de har, samt de kommentarer fra de hardcore Apple fans og så vil du se at det er det samme de siger om Android, det er ikke kun den ene vej det går.

Personligt ser jeg Apple som er godt produkt, men bryder mig ikke om deres forretningsstrategi samt deres løben om hjørner med div regler.

0 0
Footiefan 28-03-2012 09:22:39

Bare lidt sjovt, at du i første kommentar, efter en artikel der intet har med Apple at gøre, skal skrive om iPhone brugere.
Har du det så bedre nu? ;-)

0 0
Kim 28-03-2012 10:03:56

Det kunne den da godt have - iPod Touch ;)

0 0
Kim 27-03-2012 15:21:42

Til gengæld er de sluppet for at stifte bekendtskab med nogle af de telefoner der på listen; Hvis kvaliteten kan overføres direkte, så skal jeg i alle fald ikke satse på nogle af de kondomer!

0 0