Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   KitKat opdatering til LG G2 er klar i dag

KitKat opdatering til LG G2 er klar i dag

Danske G2’ere får i skrivende stund opdatering til nyeste udgave af Android.

Sidste nye skrig indenfor Googles styresystem er nu i æteren og vil i de kommende dage ramme de danske udgaver af LG’s populære G2 flagskib.

Med sine 5,2” Full HD-skærm, et godt 13 MP kamera, et 3000 mAh stort batteri samt en hurtige quad-core processor kan LG G2 sagtens udfordre de kommende flagskibe fra Samsung, HTC og Sony - og nu også på softwarefronten.

Læs også: LG G2 - den hidtil mest gennemførte Android-smartphone

Den nye version af Android er optimeret til at kunne køre på enheder, der har ned til 512 MB RAM, og dermed skulle KitKat kunne køre mere flydende og uden at beslaglægge lige så meget RAM, som så kan sættes til andre opgaver.

Det er dog værd at bemærke at man med opdateringen, vil miste Flash-support i browseren. Dette tip vil dog rette op på det: Sådan får du Flash Player’en tilbage efter opdatering til KitKat.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

CJ 09-04-2014 21:05:00

Excellent. En dag i ferien hvor jeg næsten ikke brugte den brugte den kun 3% batteri på 24 timer. Efter 24 timer anslog den at der var 248 timer tilbage. Skal tilbage til min 10 år gamle Nokia for at se sådan en batteritid. Med LG'en har jeg dog både surfet og set mails med 80% brightness på skærm. Stadig meget tilfreds med G2. KitKat, whatever. Det batteri - den skærm.

0 0
Christian Andersen 31-03-2014 14:02:56

Jeg har lige f

0 0
TYBZ 31-03-2014 12:12:28

Nu er min opdateret.
Den er i hvert fald ikke blevet hurtigere.
Antutu benchmark før: lige under 35000 (Bedre end Iphone 5s)
Nu er den under 29000.

Men det bytter jeg gerne for længere batteri levetid. Lige pt. holder den 2 dage ved normal brug. Ville være nice hvis den kunne klare 3 dage :)

0 1
Christian 30-03-2014 11:31:33

Jeg hentede opdateringen fradag, sent aften via LG PC suite :) Og det ser ud til at køre godt :)
Batteri tiden virker til at være god, hvor jeg en normal dag med alm brug plejer at have ca 50% tilbage, så havde jeg i går 72% tilbage på batteriet, og det var efter 45 min. yousee musik og 45 min endomondo kørende på løbeturen. og en oppetid på fra kl 6 morgen til kl 23 i aften. Det skal så lige siges, at jeg ikke har data og gps tændt andet end når jeg skal bruge de to ting.
Desuden så virker telefonen hurtigere end før.. Så umiddelbart er jeg da tilfreds med opdateringen :)

4 0
Daniel Espensen 30-03-2014 09:37:17

Ingen opdatering her endnu. Har fors

0 0
Andras Fløjborg Lomstein 29-03-2014 09:36:48

K

0 3
Andras Fløjborg Lomstein 29-03-2014 09:38:56

K

0 1
Allan Olsen 28-03-2014 21:27:40

Alt kører som det skal her - kan ikke se hvad jeg skal bruge en KitKat opdatering til. Den er i øvrigt ikke poppet op endnu (3). Fortryder stadig IOS 7 :-)

0 4
Abdul-Vahid 28-03-2014 21:21:19

Hvis man ikke kan vente til at opdatering bliver tilgængelig via Wi-Fi, kan man opdater via LG PC Suite

3 1
Henrik Nielsen 28-03-2014 19:06:34

Der er mig der har skrevet til mobilside.dk og fortalt om opdateringen, jeg opdateret min telefon klokken 15.44 og har Telia som selskab.

4 2
Thomas Ulvedal 28-03-2014 21:14:09

Og det er vi super glade for! Så send endelig tips og historier til os. Vi er taknemmelige for alle leads vi modtager!

Mvh
Thomas
Mobilsiden.dk

3 0
28-03-2014 18:48:28

Hvem har modtaget opdateringen og hvilket selskab har i?

0 0
Hans 28-03-2014 22:49:51

Jeg har modtaget opdatering via LG Mobile Support Tool fra PC, jrg har 3 (Hi3G)

1 0