Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Køb iPad hjem fra USA

Køb iPad hjem fra USA

En online-tjeneste gør det nemt og billigt at købe varer hjem fra USA - blandt andet Apple iPad.

iPad
iPad

Med onlinetjenesten ShopUSA.com kan du købe varer fra Amerika, og få dem sendt hjem til Danmark.

Det er generelt meget billigere at handle i USA, men amerikanske web-butikker sender som regel ikke til Danmark, og så er man jo lige vidt.

Men med ShopUSA.com kan du købe varer i USA, uden ubehagelige overraskelser som told, moms og forsendelse.

Apples iPad er bare en af de mange varer, du kan få leveret derhjemme.

Sender til Danmark

Ved oprettelse på ShopUSA.com får du tildelt en adresse i Virginia, som du får varerne, du køber i amerikanske webshops sendt til.

Herefter sender ShopUSA.com varerne til din danske adresse.

Du skal bare huske at oplyse ShopUSA.com om, at du har varer på vej.

Overblik over omkostninger

Du kan allerede, inden du køber tjekke på ShopUSA.com, hvad dit køb i alt kommer til at koste inklusiv moms, told og forsendelse, så du har overblik over den samlede pris.

I følge ShopUSA.com er der på de fleste varer op til 50 procent at spare.

ShopUSA.com er en amerikansk tjeneste, men har også kontor i Danmark og en dansk kundeservice.

Læs mere om ShopUSA.com.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

camilla 08-02-2011 13:30:44

Nu er det sådan at jeg er Tolder i kastrup....
og der er intet såkaldt ^svensk^ trick...
so sorry..........!! ;-)

0 0
camilla 08-02-2011 13:30:30

Nu er det sådan at jeg er Tolder i kastrup....
og der er intet såkaldt ^svensk^ trick...
so sorry..........!! ;-)

0 0
Mads Lund 14-10-2010 19:32:48

Jeg har købt Nexus One samt iPad via ShopUSA og begge dele har virket super!!! Selv efter fragt og moms synes jeg at der var fine besparelser på begge produkter... Det tog 8 dage fra jeg havde købt varene til at jeg havde dem hjemme, hvilket jeg helt klar synes er værd at vente på.
Men hvis man er meget utålmodig kan jeg selvfølgelig godt se at det kan være et problem :-)

0 0
thedane9 11-04-2010 09:05:37

Hej

Har nogen hørt om en service, der leverer fra USA via Sverige til Danmark?
Baggrunden herfor, er at jeg har hørt, at svenske toldere er knap så fokuseret på, at fortolde USA leverancer.
Og når så en leverance går videre fra Sverige til DK, vil danske toldere opfatte det som en svensk pakke - altså besparelse på told og moms.

0 0
thedane9 11-04-2010 08:56:27

Hej

Jeg har prøvet ShopUSA og det virker fint.

Jeg købte i sin tid 3 stk. iPod Shuffle gennem denne service.

De har sågar en kalkulator på hjemmesiden, så du helt præcist får beregnet din samlet pris inkl. moms, told, og gebyr til ShopUSA.

Overvejer kraftigt om jeg skal købe iPad herigennem men afventer lige de europæiske priser - især den tyske.

Har i den sammenhæng hørt at priserne bliver:

* iPad 16GB WiFi for 499 €
* iPad 32GB WiFi to 599 €
* iPad 64GB WiFi to 699 €
* iPad 16GB with WiFi +3 G at 629 €
* iPad 32GB with WiFi +3 G to 729 €
* iPad 64GB with WiFi +3 G to 829 €

Men lad os se :-)

0 0
Jesper Søgaard 09-04-2010 09:31:05

Jeg ville dog aldrig købe via sådan en hjemmeside. Hvert fald ikke når vi snakker en iPad. Der er problemer med WiFi og viser det sig at være et hardware-problem så er der langt til USA. Måske når alle børnesygdommene er udryddet, men så er den jo til salg her hjemme. Umiddelbart så koster den billigste iPad leveret via ShopUSA ca. 4000kr.

0 0
enBrille 09-04-2010 10:14:10

Jeg tænker heller ikke så meget kun på en iPad men mere generelt om det er noget der virker, det er jo rigtig fedt at man kan købe ting der over fra, men hvis man aldrig ser tingene.

0 0
May Frederiksen 09-04-2010 11:03:07

@ enBrille - Vi har ikke testet siden her på Mobilsiden.dk. Jeg var indledningsvis også skeptisk, for hvad skulle forhindre dem i bare at beholde mine varer? Men både DRs Rabatten og Børsen har skrevet om siden, og det ville de ikke gøre, hvis det var svindel. Det er desuden ikke lykkes mig at finde noget som helst dårligt skrevet om ShopUSA.com på nettet, ligesom brugerne af Truslpilot.dk har givet siden topkarakter.
Der er selvfølgelig ingen garantier, men min klare opfattelse er, at den er go nok :)
/ May @ mobilsiden.dk

0 0
enBrille 09-04-2010 13:52:19

der er jo ikke andet for end at prøve :)

0 0
09-04-2010 11:02:44

Har ikke selv prøvet det, men på androidforum.dk er der en masse der har bestilt Nexus One hjem fra USA. Du kan jo spørge dem dér.

0 0
enBrille 09-04-2010 07:54:04

Er der nogle der har prøvet siden? er lidt nervøs for at hvis man bestiller til den hjemmeside at man så aldrig ser tingene igen? sikker på de er til at stole på men man er jo nød til at være sikker.

0 0
Jens F 07-04-2010 21:00:38

Hvis man betstiller en mobil telefon hjem fra den side, er det så muligt at installere en software så den er på dansk og ikke engelsk?

0 0
May Frederiksen 08-04-2010 10:19:20

Hej Jens,
Som udgangspunkt kan det være svært med mobiltelefoner - med mindre du for eksempel køber en Android-mobil, hvor du har adgang til Android Marked, hvor du kan hente og installere for eksempel dansk tastatur og ordbog.
// May @ mobilsiden

0 0
08-04-2010 11:13:02

Eller du kunne bare installere en Dansk ROM :)

0 0
Jørgen 08-04-2010 02:41:53

Hvis det er en Windows Mobile eller Nokia telefon så kan det lade sig gøre, ved andre styresystemer kan det blive lidt vanskeligere, men nok ikke helt umuligt, men der skal arbejdes lidt med tingene, du kan ikke forvente at det er gjort på de første 5 minutter du har telefonen

0 0