Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Køb iPhone 4 allerede nu

Køb iPhone 4 allerede nu

Allerede nu kan du købe iPhone 4 på en dansk webshop, der forventer at kunne levere allerede i midten af juli.

I denne uge startede Apple salget af iPhone 4 i de første lande.

Hvis du slet ikke kan vente på, at Apple giver en dato på lanceringen af iPhone 4 i Danmark, kan du allerede nu sikre dig et eksemplar af iPhone 4.

Den danske webshop Proshop sælger nemlig allerede nu iPhone 4 i både 16 GB og 32 GB-versionen, og i både hvid og sort.

Modellen er ikke en dansk model, men en EU-version. Men idet den er ulåst, og iOS4 har dansk sprog, skulle det ikke gøre nogen forskel.

iPhone 4 16 GB Sort
iPhone 4 16 GB Hvid
iPhone 4 32 GB Sort
iPhone 4 32 GB Hvid

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Ulrik 25-06-2010 23:02:47

Hvis I (inkl. mobilsiden) bare kunne lave en smule research, ville I vide ved, at den hvide model af Iphone 4 først kommer senere på året, da der åbenbart er visse problemer med produktionen af netop den model!

Ved en "smule research" mener jeg såmænd bare at tjekke de amerikanske nyhedsmedier såsom: http://www.cbsnews.com (hvor svært kan det være)

Så når Proshop proklamerer, at den også sælger den hvide model, så har jeg kun ét at sige: Aldrig i livet om jeg vil købe en Iphone 4 hos Proshop... !!!!

0 0
Anders 25-06-2010 15:02:40

Er det ikke en lidt sen nyhed? :)
Den er da spottet hos andre webshops med samme forventede leveringsdato for omtrent 2 uger siden!
Ikke desto mindre, så bliver det da spændende at se hvornår de i realiteten kommer ind hos de importerende forhandlere.

0 0
Anders 25-06-2010 15:02:39

Er det ikke en lidt sen nyhed? :)
Den er da spottet hos andre webshops med samme forventede leveringsdato for omtrent 2 uger siden!
Ikke desto mindre, så bliver det da spændende at se hvornår de i realiteten kommer ind hos de importerende forhandlere.

0 0
nickolass 25-06-2010 13:32:43

vi får selvfølgelig også 32gb her....
7299,- er prisen
og alt er selvfølgelig med forbehold for leverings svigt eller lign. men levering burde være om ca 3uger.

0 0
nickolass 25-06-2010 13:29:45

vi får den også her i expert frederiksværk, uden abonn. iphone 4g 16gb til 6195,- ikke simlåst og dansk garanti. vi burde få den på samme tidspunkt som proshop.
hvis i spørg efter Mig Nickolass så vil jeg gerne sælge den for 5999,-


med abonn sælger vi med telenor men så først når den danske udgave kommer på lancerings datoen.

0 0
Morten Olesen 25-06-2010 12:50:59

Det er lidt tankevækkende at mobilsiden som i den sidste måneds tid i den grad har været domineret af iphone artikler, ikke kan finde plads til en historie om en veldokumenteret klokkeklar bygningsfejl, som vel er en langt mere relevant NYHED end at man nu kan købe iphonen i en eller anden webshop. Jeg kan kun se at forklaringen må være at mobilsiden får penge af apple for den massive positive dækning, hvilket er lidt useriøst for siden her som medie.

0 0
May Frederiksen 28-06-2010 15:15:43

Hej Morten,
jeg er ked af at måtte dræbe din konspirations-teori, men vi er ikke i lommen på Apple :D - jeg tror ærligtalt ikke Apple betaler NOGEN for positiv omtale. Det er de for arrogante til.
Vi har da også haft disse to artikler om antenneproblemerne: http://www.mobilsiden.dk/?aId=11869 og http://www.mobilsiden.dk/?aId=11875
Så jeg håber, du alligevel vil tage os seriøst :)
Vh. May - mobilsiden.dk

0 0
JKay 25-06-2010 11:58:01

Hvis man nu bruger 7300,- dkr på en iPhone hos proshop, så mangler man stadig et micro-simkort!! Jeg tror jeg venter på et tilbud fra 3.dk.

0 0
Fleury29 25-06-2010 12:01:00

Du kan meget nemt lave et normalt sim kort om til micro-simkort..

0 0
Bris 25-06-2010 11:17:23

Tjah, tjoh..

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-374920.html

De har leget med den i en dags tid, og de har ikke oplevet problemer..
En ting er helt sikker - Jeg ville passe på med at købe de første telefoner, for der er jo altid fejl på sådan nogen.. Det gælder ikke kun apple.. Måske er det ikke antennen, men så er det nok noget andet..

0 0
May Frederiksen 25-06-2010 11:25:36

Antenneproblemerne skulle angiveligt kun være et problem i USA. Her har de langt fra den samme dækning, som vi har her i landet, og især teleselskabet AT&T (som iPhone er låst til) bliver udsat for massiv kritik, for ikke at kunne yde ordentlig dækning.
Men med vores dækning her i landet skulle det altså ikke være noget problem.
// May - mobilsiden.dk

0 0
25-06-2010 11:57:20

Det er jo ikke et dækningsproblem, men snare en konstruktionsfejl...

0 0
May Frederiksen 25-06-2010 12:20:41

@Fleury29 - interessant, det havde jeg ikke set :)
@ Nikolaj - selvfølgelig er det en konstruktionsfejl, men det er en fejl, der påvirker dækningen.
/ May - mobilsiden.dk

0 0
malli 25-06-2010 12:56:14

mener jeg læste på tv2 beep i en tråd at antenne problemet kun er noget ios4 siger. der stod at der var fuld signal men IOS4 viste intet det samme med opringning.

0 0
Fleury29 26-06-2010 18:19:10

Hvordan kan det så værger at der ligger film på youtube hvor en ringer fra iPhone 4 til en iPhone 3gs og så gør det med at miste signalet så ryger samtalen også?

0 0
Fleury29 25-06-2010 11:41:51

Nu har jeg altså lige set en film med dette antenne problem hvor det er en fra england der er på O2 netværk, så det er ikke kun AT&T i USA...

0 0
Bris 25-06-2010 09:49:02

ProShop er jo ligestillet med alle andre, som gerne vil sælge Iphone4. De får også kun små partier, og går efter hvem der kom først.

Der er jo faktisk ikke nogen forskel fra proshop til ventelisten hos 3 og telenor. Hos proshop betaler man jo også først når pakken afsendes..

0 0