Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Kom med forslag til de nye smartphone-ejere

Kom med forslag til de nye smartphone-ejere

Julen har for mange måske budt på en smartphone eller en tablet under juletræet. Har du nogen idéer til hvilke applikationer de SKAL anskaffe sig.

Der findes mobilbanker, diverse forskellige spil, gratis applikationer og applikationer som koster en del penge. Men som nybegynder hvor starter man så?

Vi på Mobilsiden.dk har derfor tænkt over, hvordan de som eventuelt har fået en smartphone eller en tabletcomputer i julegave skal komme i gang.

Derfor kom vi frem til, at en I brugere kunne komme med gode råd til hvilke applikationer som er ”must haves” og hvilke de skal holde sig langt fra.

Så har du en eller flere applikationer, som du synes der skal være på en smartphone eller tablet, så skriv det i kommentarfeltet herunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Slaraffenland 30-12-2011 11:32:55

Som ansat i en bank kan jeg kun på det varmeste anbefale at man installerer mobilbank. Man kan overføre penge, betale girokort, se aktie- og valutakurser, skrive en besked til banken og meget mere.

Derudover er jeg særligt glad for at kunne læse tegneseriestriber på min mobil. Der er udviklet app´s til de fleste tegneserier. Og, hvis man har en særlig forkærlighed for én, er det utrolig hyggeligt at kunne læse en stribe på mobilen.

Mvh
Thomas

0 0
Henrikmand 30-12-2011 11:20:20

Astro Filemanager med SMB module - Giver adgang til filerne på dit hjemmenetværk.
HeyTell - Send lydbeskeder i stedet for SMS.
Mobilbank - sikkerheden er lige så høj som på din pc, og når det først er prøvet, gider du ikke tænde din pc igen.
PrinterShare - udskriv alle typer dokumenter fra din enhed til din netværksprinter.
Spotify - intet over, intet under! Bedste online service EVER! Hvis du kombinerer den med Google Music, er du dækket ind med alt, hvad du kan ønske dig af musik :)
Dropbox - filerne ud i skyen, og del dem med andre.
Rejseplanen - altid informeret når du er på farten.

0 0
MGApcPro 30-12-2011 03:21:28

Husk udtrykket, som efterhånden kan blive brugt til både android og iOS "there is an app for that"
Har du brug for noget eller tænkte du det ville være sejt hvis den kunne noget bestemt, så er der sikkert allerede en app til det :)

0 0
Peter Frederiksen 30-12-2011 00:23:07

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Peter Frederiksen 30-12-2011 00:23:03

PowerAmp 2.0 er en fantastisk musik afspiller og afspiller Flac!

https://market.android.com/details?id=com.maxmpz.audioplayer

Vplayer 2.0 afspiller stort set alt!
https://market.android.com/details?id=me.abitno.vplayer.t&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm1lLmFiaXRuby52cGxheWVyLnQiXQ..

0 0
Kokomo 30-12-2011 16:32:36

Er der nogen som har .FLAC på mobilen? Den vil jo slet ikke kunne afspille den ekstra kvalitet (altså man vil vel ikke kunne høre forskel på de må møghøjtalere?) og det fylder jo af H til

0 0
Kokomo 29-12-2011 19:32:02

Soundhound
Dragonfly
Lookout security

Bare lige 3 af mine yndlingsapps

0 0
Onkel_Per 29-12-2011 18:23:21

Skriv med fingeren på skærmen hvad du søger efter. Kan ...

- erstatte T9 tastatur nå du skal ringe til en person der allerede er i Kontakter.
- finde Apps, musik ... som du har i mobilen.

ved dog ikke om den findes til iPhone

0 0
Filip 29-12-2011 16:44:01

Jeg har lagt mærke til at facebook appen er meget langsommere end deres mobilside, fylder mellem 3 og 20 MB og har færre muligheder en web-versionen.
Deres hjemmeside er faktisk ret god!

Ps. Det er en måned siden jeg sidst har prøvet appen, den kan have udviklet sig...

0 0
Phillyboy 29-12-2011 16:37:13

Dette er en app' som man bare skal installere med det samme. Den får din android mobil til og stoppe med og søge efter 3g netværk når du er hjemme på dit wifi net, du vil opdage at du spare 25-30 procent på dit batteri, Start med gratis versionen og så kan man jo altid opgradere til Pro...

0 0