Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Konceptdesign: Kan dette være iPhone 5?

Konceptdesign: Kan dette være iPhone 5?

Sommeren nærmere sig – og det forventes vanen tro, at være lig med ny iPhone. Rygtemøllen er derfor startet.

I juni måned afholder Apple deres sædvanlige Worldwide Developer Conference (WWDC), hvor mange håber de vil fremvise den kommende iPhone.

Dette var tilfældet for de fire første generationer af iPhone, men den seneste version, iPhone 4S, blev ikke fremvist ved dette arrangement sidste år.

Der er som normalt intet officielt ude om telefonen, og derfor er alt kun på rygtebasis. Kunstneren John Fawcette har samlet rygter og gisninger til disse konceptbilleder.

Et af rygterne lyder på mobilen vil være lavet i et såkaldt LiquidMetal, som er et miks af flere metal-arter. Dette skulle gøre den mere holdbar og robust ved tab.

Fawcetts koncept telefon har en 4 tommer skærm, er 7 millimeter tyk, har et 10 megapixels kamera og et 5 megapixels frontkamera.

Tror du den (måske) kommende iPhone 5 vil ligne denne koncepttelefon? Skriv din mening i kommentarfeltet herunder.

Kilde: Mashable.com

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

beikes 17-05-2012 15:27:20

det er iPhone 9

0 0
Tobias Nordahl 15-05-2012 13:40:07

Jeg finder det yderst morsomt at det er min gode ven David Larsen (Anowia / Nithel) der har lavet billedet der er som baggrund på mobilbillede nr. 2.

http://static.mobilsiden.dk/gfx/public/upload/65109.PNG

0 0
Tobias Nordahl 15-05-2012 13:43:06

Og skal det nævnes at der er copyright på det.. Som er brudt ;-)

0 0
Alfix 15-05-2012 18:31:50

Wouv big deal. Nu er det jo ikke i et specielt kommercielt henseende at billedet bliver brugt, saa..... :)

0 0
Alfix 15-05-2012 10:56:58

Ogsaa jer... serioest... i hopper paa alt. Beep havde den oppe den anden dag. Hvorfor vaelger i ikke en af de 10000 andre designs der i det mindste er kompetente.

Simpelthen for fesent.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=iphone%205%20concepts&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=VxqyT7uhEsH2sgaVjMm9Dw&biw=1366&bih=643&sei=WRqyT56LOIb1sgbqtOioBA

0 0
vonGoldschmidt 15-05-2012 13:13:42

Det er selvfølgelig en smagssag.
Men umiddelbart fordi det her design er det mest interessante. Synes personligt ikke, at de andre designs dér er særligt pæne.
De fleste af dem minder om LG-telefoner fra 2010 eller modificerede iphone 4/4S (en enkelt minder også meget om Magic Mouse)

0 0
Alfix 15-05-2012 18:35:01

Smagssag hmmm? Det er ihvertfald er af de mere urealistiske design dette. Apple laver slet ikke assymetriske knapper og de ynder ogsaa mere balance over skaerm og krop. Dertil ville en flad vinkel paa siden aldrig ske, mest fordi at den reflekterer lyset paa ikke favorabel maade naar telefonen ligger paa ryggen. En rundet kant skaber nemlig illusionen om en tyndere telefon, da lyset spredes i flere retninger istedet for at blive spejlet vinkelret..

At saa denne designer ikke fatter Apples maade at designe paa, siger jo saa bare mere om hans "filosofi", indsigt og begraensede kundskaber.

0 0
vonGoldschmidt 19-05-2012 13:04:55

Selvom det ikke er et sandsynligt design, så synes jeg personligt stadig det er en af de mere interessant bud.

Du har nok ret i, at Apple nok ikke ville have sådan en vinklen kant, som man ser her. Det er faktisk noget jeg mere vil associere til en android telefon (HTC Hero havde jo sådan nogle vinklede kanter)

0 0
BallonPedro 15-05-2012 09:46:49

Jeg er ikke iPhone mand, men kommer dette design i produktion kunne jeg måske godt overvindes. Det er pt. det pæneste jeg har set.

Så skal de bare lige få opdateret deres OS, så det virker lidt mere indbydende :-)

0 0
Alfix 15-05-2012 10:58:19

Tsk tsk.

0 0
BallonPedro 17-05-2012 10:25:35

Jeg er ikke helt med? Roser designet og ikke OS'et.

Det design der er fremvist her er super pænt, i lækre materialer og lækker skærm.

Men selv iOS er noget jævnt at se på. Det har i mine øjne ikke ændret sig de sidste par år, og det går bare ikke. Det kører dejligt og flydende, men det gør WindowsPhone altså også.

Udseende- og informationsmæssigt kunne de godt kigge efter Android og WP lidt.

0 0
Christian 15-05-2012 07:37:02

Jeg tror godt det kan være den. Den minder meget om galaxy 3

0 0
hellas7 16-05-2012 21:04:44

jeg tror ikke det kan være den. Den minder ikke om galaxy s3 som er en plasticmobil

0 0
14-05-2012 20:25:29

Det kunne jeg sagtens forestille mig med forbehold for hvad der er muligt. Den ligner en anelse samsungs størrelse og egentlig håber jeg at designet bevæger sig i den retning da iPhone 4 efter in mening er for klodset i forhold til konkurrenternes design.
Det skal lige bemærkes at jeg er iPhone mand og bliver aldrig andet. Jeg kunne bre godt tænke mig et noget mere up to date design der ikke er skrøbeligt.

0 0
Pedro 14-05-2012 20:47:09

Bare nysgerrig, men hvilke "andre" mobiler synes du pt. er up-to-date-design? :-)

0 0
Frederik 14-05-2012 18:25:53

Muligt eller ej, så vil skærmen simpelthen være for tynd! Man ville jo ikke kunne holde ordentligt om den...
Jeg håber de beholder nogenlunde den samme tykkelse som nu, ellers er den da ikke særlig praktisk!

0 0
Bjarke Hansen 14-05-2012 18:19:03

I kører jo selv med på rygtemøllen... Er i dumme eller hvad? Enhver kan se at det ikke kan blive sådan, se på skærmes det kan ikke lade sig gøre.. Kom i ind i kampen og stop jeres latterlige rygter

0 0
Jesper Søgaard 15-05-2012 08:12:43

Tal da lige pænt!

0 0
Alfix 15-05-2012 10:57:48

Enig med Bjarke. Fandme en taber-post. Tag jer lige sammen.

0 0
per hasselbalch 14-05-2012 23:21:04

gamle sure mænd!

0 0
elmkvist 14-05-2012 16:32:34

det kan det ikke

0 0