Kunderne er mest utilfredse med Telia

Telias telebutikker klarer sig dårligst i en ny undersøgelse om kundetilfredshed.

Kunderne er mest utilfredse med Telia

Det er langt fra alle, der synes, det er en god oplevelse at besøge en telebutik.

I en ny undersøgelse om kundetilfredshed, som Interresearch står bag, kommer Telia ind på en bundplacering, skarpt efterfulgt af TDC, 3 og Telenor.

Privatdirektør i TDC, Anders Jensen siger til Børsen, at undersøgelsen ikke er et udtryk for, at danskerne generelt er utilfredse med de pågældende telebutikker.

Han mener i stedet, at det bunder i, hvad han beskriver som ”generel misfornøjelse med telekombranchen”.

– “Jeg er ked af at læse, at vi rangerer lavt. Det er altid trist i en undersøgelse. Men denne undersøgelse synes jeg ikke er seriøs. Der er adspurgt 7.000 personer og kun én procent af disse, har været Telia kunder. Derfor er grundlaget meget spinkelt. Desuden har der været tale om telefoninterviews og altså ikke oplevelser taget fra kunderne når de kommer ud af forretningen,” siger Telias direktør Søren Abildgaard til Mobilsiden.dk.

Sidste opdatering af historien

Vi følger op med den seneste udvikling om temaet. mobilsiden fastholdt sit fokus på emnet. 30/11/2011 fulgte vi op med fortællingen om Telia mangler 4G LTE modems – Den finder du her. Seneste tidende om temaet kan du læse her..