Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Lækkede billeder viser HTC Sense 3.5

Lækkede billeder viser HTC Sense 3.5

Se et par lækkede screenshots af hvad der menes at være HTC Sense 3.5.

HTC arbejder angiveligt på en version 3.5 af brugerfladen HTC Sense, som officielt hidtil er nået til version 3.0 på blandt andet HTC Sensation.

Det er den kinesiske webblog XDA.cn der bringer billederne af Sense 3.5 der skulle stamme fra en uannonceret enhed med arbejdsnavnet HTC Bliss.

Rygterne fortæller videre, at HTC i 3.5-versionen har fjernet de hardwarekrav som ligger i 3.0-udgaven. Er dette korrekt, så bliver det muligt for HTC at lægge den nye version på mobiler, som ikke lige har den HELT nye hardware.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Thomas Kristensen 30-08-2011 17:09:24

De eneste ændringer jeg kan se, er knapperne i bunden, også muligheden for at fjerne startskærme.

I kan se en video af det hele her
http://www.youtube.com/watch?v=qW6u1foLc6M&feature=player_embedded

Nu er det selvfølgelig begrænset hvad man kan se i videoen, da jeg ikke fatter kinesisk
Og nøj nogle grimme finger hun har med de negle

Mon ikke at der er mange flere ændringer end vi kan se, men det for vi først at se når den endelige version kommer

0 0
Mads 27-08-2011 17:13:13

Hold kæft det ser godt ud!! :D

0 0
gielsgaard 26-08-2011 11:37:28

Jeg må bare konstatere at jagten på Android nyheder er meget højt på listen sammen med IOS nyheder ,til gengæld orker Mobil siden ikke at følge lidt op på nyheder omkring WP7 ,ved godt det er OT men måtte bare af med den ,undskyld forstyrrelsen ;-)

0 0
Emil B 26-08-2011 10:41:57

Jeg har tit undret mig over at ingen der laver launchers har ændret på at man åbner program-listen (app drawer'en) ved at trykke nederst i midten - Det er ikke nødvendigvis det mest optimale synes jeg. Så for mig at se kan det måske også bruges som et pust i de kredse, til netop at tænke lidt ud af boksen mht. bunden af skærmen...

0 0
Kenny 27-08-2011 13:08:09

HTC har da hele tiden haft "knappen" til app-draweren ude i venstre side.

0 0
Schwartz 26-08-2011 09:25:58

Ach SO!

Gad hvide hvor personalisér knappen er røget hen, ka' ikke rigtig se den...

Det virker lidt for smart sat op eller hvad siger i...

0 0
Mazzen 26-08-2011 08:34:50

Det bliver sku da fedt, hvis jeg kan køre 3.5 på min Desire.

0 0
Adam 26-08-2011 08:48:15

Jeg kører allerede visse 3.0-features på min rootede Desire, og det er ikke langsommere end stock. Snarere tværtimod.

Hvis man har en aldrende Desire, og synes den trænger til lidt nyt liv, så kan en custom ROM gøre udslaget. Det har fx sparet mig 4000 til en ny telefon, fordi den gamle lige pludselig blev "ny" igen :)

0 0
Frank 26-08-2011 09:17:04

Helt enig;-)

0 0
Joddler 26-08-2011 08:34:27

Syntes ikke jeg kan finde nogen kilde??
Eller har i været inde på den kinesiske XDA side og læse kinesisk??

0 0