Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Læserne rejser tvivl omkring dansk iPad-konkurrent

Læserne rejser tvivl omkring dansk iPad-konkurrent

En dansk Android-tablet til 1.000 kroner rammes af mistro fra mulige købere. Nogle mener det er for godt til at være sandt.

Den danske virksomhed Jecopix Danmark forsøger at sparke gang i en priskrig på tabletmarkedet.

Det sker med lanceringen af TabOne, som er en tablet, der fås i en 7 eller 9,7 tommer-version.

Produkterne skulle komme med Android 4.0 Ice Cream Sandwich til en pris, for den billigste, på 999 kroner.

Efter artiklen kom online ramte skeptiske bemærkninger kommentarfeltet såvel som vores mailboks.

Læserne stiller spørgsmålstegn ved produkterne.

For godt til at være sandt?

Flere brugere synes specifikationerne og prisen er for gode til at være sande.

Blandt andet skriver brugeren ”N”: ”Hvis en ordentlig tablet kan laves til 1.000 kroner, så er vi mange der bliver snydt, eller også bliver det noget værre skrammel… hælder desværre mest til det sidstnævnte”.

Længere nede i kommentarfeltet tager tvivlen til, overfor TabOne og TabOne2. En læser skriver, at han ikke mener produktet har den officielle Android-software på.

I brochuren fremgår det at TabOne kommer med Android 2.3.4, men vil blive opgraderet til Android 4.0 i januar 2012. Dette anses også for tankevækkende, da flere af de store producenter stadig ikke har opgraderet alle deres produkter til Android 4.0.

<p>Teksten er:<br />-

Når din ordre er gennemført og du har udført betalingen via kreditkort, skal du huske at gå tilbage til shoppen ved at klikke på "Gå tilbage til Jecopix". Denne side vises når du har accepteret betalingen."

" />

Teksten er:
- "VIGTIGT når du har bestilt og betalt dine varer med kreditkort!

Når din ordre er gennemført og du har udført betalingen via kreditkort, skal du huske at gå tilbage til shoppen ved at klikke på "Gå tilbage til Jecopix". Denne side vises når du har accepteret betalingen."

Forsøgt køb af TabOne

En anden bruger har kontaktet redaktionen efter han har forsøgt, at købe et eksemplar af Jecopix TabOne.

- ”Jeg har netop lige prøvet at bestille en tablet ved Jecopix Danmark, men det er ikke en sikker side man kommer ind på – og man kan kun betale med PayPal eller bankoverførsel. Det virker for mig noget skummelt.”

På Jecopix Danmarks webshop mødes man ligeledes af teksten du kan se på nedenstående billede, som måske også vækker lidt mistro til firmaet.

Virksomheden Jecopix er ifølge Det centrale virksomhedsregister en enkeltmandsvirksomhed, ejet af Jesper Vestergaard Mortensen og stiftet den 1. september 2011. Virksomheden har ikke noget e-mærke.

Opdatering: Jecopix kommenterer under artiklen på kritikken

Læs mere:
 - Ny android tablet til under 1.000 kroner

Kommentar

x

Opret bruger
Mobilsiden.dk 03-04-2012 15:16:15

Læs også denne artikel, der fortæller mere om firmaet og dødsfaldet.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/tragisk-dodsfald-udloser-kaos-hos-dansk-tabletfirma,lid.20448/

0 0
Thor 31-03-2012 13:43:03

2012.03.31 Skrevet af Jesper Vestergaard MortensenKære kunder af Jecopix.
Jeg forstår Jeres frustation omkring den tragiske ulykkelige situation i Jecopix.
I går d. 29 / 3 - 2012 bisatte familie, venner, mm. Claus Ovesen, som selv havde valgt at få fred. Nu ønsker vi bare at familien får ro.
Jeg kan oplyse at Advokat, Revisor og Bank arbejder på højtryk for at løse alle problemmer. Jeg er blevet bedt om at holde mig neutral i sagen, derfor må jeg ikke besvare spørgsmål.
Ligsom familien er jeg selv i dyb sorg, Claus har været min bedste ven i 20 år.
Med venlig hilsen

Jesper Vestergaard Mortensen

Jecopix

0 0
Thor 30-03-2012 20:54:56

jan gisselmann - fjog
Jeg er ikke ven med Claus på facebook men kan godt læse hans væg

0 0
Kim Rieneck 30-03-2012 21:02:56

Der star intet omkring den ting også mærklig hans venner intet skriver der.

0 0
jan gisselmann 30-03-2012 23:30:25

enig nu har jeg læst han væg på 2 forskelige computer og der står nadar .

0 0
Thor 31-03-2012 06:46:20

I fredags mistede min kære børn deres elskede far på tragisk vis.
Vi tager den sidste afsked med Claus Ovesen i Ebeltoft Kirke på fredag kl. 11.00.

0 0
jan gisselmann 30-03-2012 20:44:31

hvis du er ven med ham kan du se hvad han skriver .for jeg kan heller læse noget .og hvad er der ved og kan læse hvis man ikke kan tænke

0 0
Kim Rieneck 30-03-2012 21:08:27

Mærkeligt at der slet ikke er en eneste af hans venner der har skrevet RIP eller savnet på hans væg - eller af det står under dødsfalds annoncer. Jeg har efterhånden svært ved at tro på andet end fup. I så fald er der nogen der har en rigtig dårlig smag

0 0
Thor 30-03-2012 20:30:40

Kan du ikke læse hvad hans børn skriver ???

Det er da spild af tid at få dig til at forstå noget....

Hvad skal du med en tablet hvis du ikke kan læse................

0 0
Thor 30-03-2012 18:18:40

Ja det er træls når tingene ikke går som man ønsker det. Jeg kendte kun Claus i kort tid men jeg ved at han gjorde hvad han kunne for at få de tablets ud til kunderne.
Til dem der ikke troede på at claus var død så kik på hans væg nu begravelsen er overstået.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001405856578&sk=wall

0 0
Kim Rieneck 30-03-2012 19:02:27

Der star da intet om den ting.

0 0
M C 29-03-2012 13:38:10

Det er en MEGET korrekt og præcis pointe, at firmaet har et ANSVAR i forhold til deres kunder, uanset hvad der er og måtte være sket internt i firmaet. Jeg er en af de kunder,som har bestilt et produkt hos Jecopix, men som endnu IKKE har modtaget det bestilte produkt. Jeg ved ærlig talt IKKE, hvordan jeg skal forholde mig,men det kunne være MEGET interessant at høre Mobilsiden.dk's syn på denne sag og IKKE mindst dens forløb...

0 0
Thor 28-03-2012 22:38:38

Måske er det ikke en facebook profil der er det første man tænker på ved et pludseligt dødsfald, måske mere to små børn der har mistet deres far...

Billederne fra det nye kontor er jo "gamle"
billeder fra da firmaet startede.

Mine tanker går til de efterladte, hvor må det være hårdt at miste mand og far så pludseligt og meningsløst. Håber alt vil gå jer vel frem over.

0 0
Kim Rieneck 29-03-2012 09:36:38

Vi kunder får da ingen besked om noget som helst jeg tror ikke helt på det før jeg ser det I avisen slet ikke det gør flere kunder heller ikke.

0 0
Thor 29-03-2012 11:06:57

Hvis jeg ville, kunne jeg fortælle dig hvor og hvornår begtavelsen holdes. Men det er jo firmaet og de pårørende der bestemmer hvad de vil fortælle og hvornår. Hvis jeg faldt død om i dag blev min facebook heller ikke bare lukket, kun mig der har login til den.

0 0
Kim Rieneck 29-03-2012 12:05:07

Hvor ved du fra han er død har du et bevis for det ikke er et numre for at vægge opmærksomheden fra hans person og firma.

Der sidder stadigvæk kunder som ikke har fået deres ting og ikke ved om de får penge tilbage.

De har stadigvæk et ansvar for deres kunder ligemeget hvad der sker.

0 0
Kim Rieneck 27-03-2012 23:46:50

Jeg har fået bekræftet at Jecopix arbejder på højtryk på at forbedre de ting kunderne er utilfredse med.

Jecopix har været meget udskældt i medierne (mest i kommentarer under artiklerne), især grundet manglende levering af produkter og kundeservice. Især har Claus Ovesen stået i spidsen for alt skyderiet.

Claus gik ned med stress, og desværre en så voldsom grad af stress, at han ikke mere er i blandt os.

Dette er forklaringen på at det har haltet med diverse tilbagemeldinger til kunderne. Dette er yderst tragisk, og af respekt for Claus og hans pårørende frabedes negative kommentarer om Claus i fremtiden her på AppsAndroid.dk.

Når vi nu ved dette, håber jeg at vi alle (mig inklusive) kan se bort fra de sidste par måneder, og give Jecopix en ny chance.

0 0
Dirk 28-03-2012 16:08:44

Trist at høre, at nogen måske har mistet livet, men med det vi indtil nu har oplevet fra Jecopix, hvorfor skulle dette så ikke også være en usandhed ???, og hvis dette ikke skulle være tilfældet, hvorfor har øvrige personer fra firmaet ikke overtaget, alle klagesagerne, og meldt ud om løsning på problemerne. Sagen vil snart blive meldt til politiet, og det vil måske opklare, hvad der er sandt og hvad der er falskt

0 0
Kim Rieneck 28-03-2012 21:10:08

Jeg tror ikke på det slet ikke af mange grunde.

Hans facebook er stadigvæk åbne og de har lige fået nyt lokale I Århus og han har været I posthuset I lørdags så lidt mærklig.

0 0
jan 26-03-2012 23:05:11

Jeg har betalt en tabone den 23/1-12 jeg har intet modtaget. Claus Ovesen
svare ikke på mail eller tlf.
Paypal afviser fordi der er gået over 45 dage siden betaling.
Den skulle jo lige laves og updates med ny software og diverse gaver.
Ikke underligt det går så godt for danske iværksættere. :-(
Og programmer som Kontant på dr1 har stor succes.
Måske skulle vi samle os, til en anmeldes ved Politi eller forbrugerstyrelsen evt. Kontant på Dr1 eller Ekstrabladet
God service når man nu prøver et dansk firma.

0 0
Kim Rieneck 27-03-2012 02:14:25

Den anden sendning er jo ikke en gang i landet endnu er jo ikke svært selv at finde ud af vel se her.

TabOne2

På grund af stor succes med vores nye TabOne1 og TabOne2 tablets, har vi nu en ny stor sending på vej.

Vi forventer at have dem inde cirka 20 april.

0 0
Dirk 26-03-2012 16:11:32

Man kan jo vælge at tro på hvad man vil...om Jecopix
De skrev til mig onsdag i sidste uge, om jeg ikke havde betalt via Pay pal, og om de kunne få dato, så ville de med det samme sende pengene retur, dette svarede jeg prompte på, men her mandag, er der stadig intet sket....Dirk

Hej Dirk.

Du har også betalt via Paypal, ikke ?

Giv mig lige indbetalingsdagen og jeg tilbageføre pengene med det samme.


Med venlig hilsen
With best regards,

Claus Ovesen
Indehaver/Owner

0 0
Karsten 22-03-2012 16:52:48

Jeg synes helt ærligt ikke kritikken af Jecopix er helt fair, jeg har selv modtaget min og er godt tilfreds... Men tænk lige over, at det er et nystartet firma, sikkert kun med få mand og når de så sender to nye produkter ud på markedet i stort styktal vil det naturligt give en del henvendelser, som de selvfølgelig skal have en chance for at kunne håndtere. Jeg spurgte selv om hjælp med min maskine og fik også en mail dagen efter med et svar. Med hensyn til bestillingen står der altså også på siden at man skal huske at returnere til forsiden, ellers bliver bestillingen ikke registreret... Jeg missede også selv den information men henvendte mig til Jecopix og dagen efter havde posten den med til mig.

0 0
Hest 22-03-2012 22:22:57

Det er da super du har modtaget din, men hvad skal ale andre folk gøre, når de venter og venter og intet hører fra firmaet? Nu har du selv fået svar på din mail dagen efter, men hvis du nu ikke hørte fra firmaet når du kontaktede dem, så tror jeg nu nok du også ville være utilfreds.

Det kan godt være det er nyt og alt det der, men det kan jeg ærlig talt ikke bruge til noget. Når pengene først er trukket fra min konto, så forventer jeg også at modtage min vare eller i det mindste kunne komme i kontakt med firmaet.

0 0
M C 23-03-2012 05:18:10

Hest: du har HELT ret i, at man IKKE bruge det til noget, at der er tale om et nystartet firma. Konkurrencen på markedet for salg af IT-produkter er MEGET hård og derfor skal så basale ting som kundeservice, herunder support, men også logistik osv. simpelthen være på plads fra dag nr.et....HØRT.

0 0
Kim Rieneck 23-03-2012 06:15:03

Når man sætter en ting på markedet skulle man nok afprøve den om den virker med Flash og man kan hente apps ned fra Google play.

Selv Java program virker heller ikke på den.

Så kom de med en besked om at opdater 4.0.3 den 21/3 den kommer heller ikke de er så langsom om at svar folk og kommen med det de lover.

Virker lidt sådan de vil har folks penge men hvor er support og kundeservice henne???

Har heller ikke fået den gave de skriv om man fik for man ventet lidt længere tid på den en nakkeholder.

0 0
Dirk 21-03-2012 08:05:20

Indtil videre har jeg taget kontakt til min Bank, og lavet en "indsigelse", de vil så vurdere sagen i forhold til min indbetaling.

Dernæst har jeg været på trustpilot.dk og givet min utilfrdshed til kende, og det kan jeg kun opfordre andre til også at gøre.

Næste skridt er formentligt, at melde Jecopix til Politiet for svindel

0 0
Kim Rieneck 21-03-2012 10:37:53

Leveringer:
Vi har oplevet at nogle kunder ikke har fået deres TabOne endnu, og dette er grundet de ikke er gået tilbage til shoppen, efter betaling via Paypal. Gøres dette ikke, registrer shoppen ikke din ordre.

Kontakt os på co@jecopix.com, med dit Paypal nummer og adresse, og vi sørger for at varen sendes afsted med det samme.


Venlig hilsen,

Claus Ovesen
Jecopix ApS

0 0
Hest 21-03-2012 19:17:32

Hvad hjælper det at skrive en email når der ikke bliver svaret. Har nu sendt 3 mails de sidste 7 dage og ikke fået et eneste svar tilbage.

Varen står til at være på lager, men er er ingen info eller hjælp at hente.

0 0
Kim Rieneck 22-03-2012 08:52:17

Sådan er det de har ingen kunde service har selv prøvet det og overrasker mig slet jeg har heller ikke fået den gave som de skiv man fik når man har ventet på ens ting.

0 0
Kim Rieneck 21-03-2012 07:58:43

Kære Kunde.

Denne email er til dig som har bestilt en TabOne1 eller TabOne2 computer.

Vores fabrik som fremstiller disse 2 modeller,har som de andre brands på markedet (Samsung,HTC m.v.),netop lanceret den nye Android version til vores tablet computer.

Da de ønsker at opgradere TabOne1 og TabOne2 tablet computeren endnu bedre til den nye Android version, og du derved blandt andet får en hurtigere skærm, hurtigere apps programmer og en række nye andre funktioner, har fabrikken valgt at spørge os om de må gøre dette og bruge lidt ekstra tid på den som du har i ordre hos os.

Vi har valgt at sige ja til dette, ud fra at du som kunde får en stærkere og bedre computer, til samme billige pris.

GRATIS!
Oven i dette har vi valgt at sige, at du venter lidt ekstra tid, men får så en gave oven i prisen, fordi du skal vente.

Denne gave har en værdi af 249.- kroner og er en ny smart TabOne nakkestøtteholder som du kan bruge i bilen og andre steder.

Den gave har jeg aldrig set den var ikke med da jeg fik min TabOne2 tabelts

0 0
M C 21-03-2012 03:27:42

Hej. Jeg bestilte og betalte et stk. TabOne hos Jecopix d. 31.01.12, men jeg har som flere andre her på debatten ENDNU IKKE set skyggen af det bestilte produkt. Jeg har også modtaget de af andre her på debatten kopierede og indsatte mails fra Jecopix, der nærmest har karakter af SAMME standardsvar/mail, som måske er sendt til alle, som ENDNU IKKE har modtaget det hos Jecopix bestilte produkt. Sidst, men IKKE mindst har jeg sendt Jecopix adskillige rykker-mails, men lige lidt har det hjulpet. Der er tale om IKKE bare dårlig, men UFATTELIG dårlig kundeservice fra Jecopix's side. Er der nogen her på debatten, som har et eller nogle gode forslag, hvad man skal og bør i SÅDAN en uholdbar situation. Mvh.og på forhånd TAK Martin C., Aarhus N.

0 0
Kim Rieneck 20-03-2012 16:15:49

Android 4 opdatering

Cirka 21 marts kan du hente en ny opdatering af Android 4.x via support.

Husk det folks

http://jecopix.com/

0 0
Dirk 20-03-2012 15:49:53

Inden nogen får lyst til at bestille en TabOne1 eller modellen større, kan jeg fortælle, at jeg bestilte min i Januar og blev trukket for beløbet den 21/1-2012, men har stadig ikke set min TabOne1, firmaet stoppede onsdag i sidste, med at svare mine mails, så jeg ville for nuværende være meget forsigtig, med at sende penge til Jecopix
Mvh Dirk

0 0
Hansen 20-03-2012 19:46:29

Har samme problem med et køb foretaget d. 23 jan. Hvad gør du ved problemet ? Politianmelder du eller er der andre muligheder ?

0 0
Kim Rieneck 20-03-2012 20:03:10

Jeg var tæt på at melde dem for det er en mærklig made de sender deres pakker ud du får intet numre så du kan følge pakken.

Der gik 16 dage før jeg fik den.

De sender ikke alle ud på en gang men jeg fik min til sidst.

0 0
silentk 19-03-2012 18:17:14

så lykkedes det endeligt at modtage min tabone2 :) posten havde åbenbart fået lyst til at bringe den ud også, selv om jeg bestilte den til afhentning.

jeg har aldrig haft mulighed for at lege særlig meget med andre tablets. har dog prøvet ipad'sne et par gange kort.
mit første indtryk med tabone'en er ret godt. virker responsive både mellem sider og når man åbner apps. den hænger en lille smule engang imellem, men ikke mere end det er til at holde ud. video ser ganske fornuftigt ud. og den indbyggede højtaler er rimelig for et produkt i den størrelse.

mine eneste klagepunkter er egentlig:
skærmen giver lidt for meget modstand end andre gør touchscreens, og bliver nemt fedtet til.

satset på det bare lige skal motioneres, men smed den til opladning med det samme. den sagde selv den havde 5% batteri da jeg startede den, og det synes ikke til den rigtigt ville flytte sig op derfra. virker dog til at den bare lige skal "lære batteriet at kende"

den er lidt til den tunge side. men opvejes rigeligt ved at den virker ret solidt bygget og knirker ikke, eller flexer synderligt når man prøver at vride lidt i den.

og så er der nogle apps som ikke virker, men det må formodes at blive bedre, og er i sidste ende ikke hverken jecopix eller deres producents skyld, men snarere forholdet mellem tablets og android 4. mon ikke det går i orden snart med flere og flere tablets der kommer med android 4?

0 0
Karsten 19-03-2012 13:50:48

Jeg modtog min tabone1 i torsdags. Umiddelbart er jeg faktisk imponeret af den til den pris. Det er min første tab, så jeg har ikke noget at sammenligne med. Den lakker lidt i rulle-menuerne og hænger lidt en gang imellem, men kun ganske kort, så er den klar igen. Netværkskortet er ikke så imponerende, det kniber lidt med en god dækning, men til 1000 kr. synes jeg den klarer det rigtigt fint. Har lagt mærke til at en del app's ikke er kompatible, men det skyldes sikkert at den kører med Android 4. Min eneste egentlig kritik af den er at vibratoren lyder mystisk, her kan man høre den er billig...

0 0
Bjarne Bauer 19-03-2012 09:21:53

Så fik jeg testet min nye tablet hen over weekenden. Som udgangspunkt vil jeg sige at jeg aldrig har haft en ipad eller samsung galaxy tab. Min baggrund er at jeg er datamatiker(og absolut ikke journalist). Så igang :-).Jeg er yderst positiv overrasket over TabOne. Det er et Kina produkt, men jeg synes bestemt ikke at det bærer præg heraf. Den fungerer fint, og reagerer på tryk og slide funktioner ganske fint. Jeg synes måske den præinstalerede browser har lidt "bugs", men der kan man jo bare hente en ny på marked. Hvad angår apps på marked, så er det jo ikke TabOnes´s fejl at der ikke er så mange apps der pt. ikke er lavet til android 4.0, eller tablets. Den har dog en svag forsinkelse engang imellem ved tryk, men igen absolut noget jeg kan leve med, når man tager prisen i betragtning. Så min konklussion er at til at se film, læse bøger, surfe på nettet, er det en helt ud kompatibel tablet, og virker rigtig godt hertil.

0 0
Kim Rieneck 19-03-2012 13:06:29

Bare lidt problem hvad for et model af modem man skal bruge til 3G og den passer ikke med forlænger ledning.

0 0
piagj 17-03-2012 15:31:01

Har fået min TabOne2, den fungerer fint, man får meget for pengene, havde jeg ønsket høj kvalitet, havde jeg ikke købt en billig tablet.

Mange af APPS'ene er endnu ikke klar til Android 4.0, men det løser sig formentlig inden længe.

0 0
Kim Rieneck 17-03-2012 07:50:44

Jeg fik min TabOne2 igår og den er fin nok bare nogle små ting omkring den.

I Google Play før Marked kan jeg ikke får nogle Aps ned på den da den skriver ( Din enhed er ikke kompatibel med dette emme).

Det var Facebook for Android kan da ikke være rigtg man ikke får alle programmer ned på den.

I skrive at man skulle går ind til Viaplay for der kan man se film og programmer og jeg er medlem der men den tabelts kan ikke køre med Microsoft Silverlight for det er jo ikke Windows maskine.

Nogle gange sprøger den om en sim kort kode den kender jeg altså ikke.

0 0
silentk 16-03-2012 20:14:31

jeg tog skridtet og bestilte efter at have fundet den første der snakkede om at have haft modtaget 1'eren. har dog stadig ikke set noget til den, og ikke hørt noget fra dem siden onsdag. havde håbet at få mulighed for at lege med den hen over weekenden, men det ser ikke ud til at blive til noget desværre :(

0 0
Bjarne Bauer 16-03-2012 16:30:25

Jeg har også langt om længe fået min, jeg har ikke nået at prøve den endnu, men vender tilbage med "test resultat"

0 0
Peder Alipio Thurøe 16-03-2012 17:27:09

Har den bloetoohs?

0 0
Kim Rieneck 16-03-2012 18:06:51

Har jeg ikke fundet det burger jeg mest på min mobil telefon

0 0
Kim Rieneck 16-03-2012 18:38:58

Bare ikke mange aps den vil godkende under Goggle Play

0 0
Dirk 16-03-2012 14:33:12

Jeg har bestilt, og har indtryk af jeg bliver holdt for nar !!!!
De små skulle være ude den 5-6, og jeg har rykket nogle gange, i onsdag, ville de vende tilbage med Tracking nr. fra post dk, men dette har jeg ikke set, skrev til dem torsdag uden svar, og har idag ønsket mine penge retur....men de sidste dage, har de ikke svaret mig, så mit bedste råd pt. er absolut ikke at købe hos Jecopix, jeg vender tilbage, når der er noget nyt...Mvh Dirk

0 0
Kim Rieneck 16-03-2012 16:16:15

Jeg har fået min idag og den virker fint nok man skal sætte sig I den da den har Absriod 4.0

Den virker huritg når man arbejder med den.

Jeg heller ikke Tracking nr. tog også lang tid før den kom mærklig de ikke sender det hele på en gang.

0 0
Bjarne Bauer 16-03-2012 13:50:12

Jeg har lige fået bekræftet fra TNT at de har sendt en stor sending videre til postdanmark i denne uge, så varen skulle være på vej ud...... MÅ VI HÅBE...... Jeg har besluttet mig for at de får lige en sidste chance.

0 0
Bjarne Bauer 16-03-2012 10:28:11

Jeg er helt på bølgelængde med Kim, i skal ikke bestille ved Jecopix. Det er et fup firma, og de har aldrig modtaget nogen varer fra Kina via TNT, det er bekræftet. De har heller aldrig sendt varer rundt i dk via TNT. Jeg synes alle dem der har bestilt skal politi anmelde Jecopix for bedrageri.

0 0
Kim Rieneck 16-03-2012 10:50:06

Gør jeg snart kan jeg godt sige dig for jeg ser nok aldrig det jeg har betalt for.

De har givet mig 3 forskellig datoer hvornår jeg ser det jeg har betalt for.

Der er ingen der lyver her overhovedet, sendingerne er hentet af TNT, og i samarbejde med http://www.sourcelogistics.dk/ har TNT et samarbejde om at sende ud via Postdanmark.

Iflg. dem er de ude i dag og i morgen, så tjek om ikke dette passer senest i morgen.

0 0
Kim Rieneck 06-03-2012 18:28:40

Jeg har beatilt en og det skulle snart kommen ud til mig har fået en email fra med den her besked.

Kære kunde.

Vi leverer netop i de kommende dage vores TabOne1 model ud til alle kunder, dette via Postdanmark.

Samtidig er vores TabOne2 model også ved at blive gjort klar til levering.

Så alt er på vej ud i den takt som de er kommet på lager hos TNT i København, både til virksomheder og private.

Venlig hilsen,

Claus Ovesen
Jecopix
clo@jecopix.com

0 0
Jesper Thygesen 07-03-2012 13:17:46

Venter spændt på din feedback når du modtager den :-)

0 0
Mobilsiden 07-03-2012 14:24:36

@Kim Rieneck: Vi venter også spændt på din feedback :)

0 0
Kim Rieneck 07-03-2012 17:59:40

Tage bare lang tid før de sender det ud til folk I forhold til andre firmaer som El Gigant der tog det 1 dag.

0 0
13-03-2012 14:52:54

Hej Kim,

Har du modtaget din tablet endnu? Den burde da snart være kommet frem:-)

0 0
Peder Alipio Thurøe 13-03-2012 15:21:38

Den skulle eftersigende blive sendt ud i denne uge....

0 0
Kim Rieneck 15-03-2012 06:42:00

I skal ikke bestille hos dem mere får i får flere datoer at vide hvornår den kommer men det holder aldrig.

Jeg har ikke fået den endnu.

Kære Kunde.

Leveringerne af TabOne1 er alle sendt ud siden sidste uge, så denne skulle du gerne have modtaget.

Vi har haft nogle udfordringer der skulle løses i forbindelse med at sende vores varer ud via Postdanmark,men tingene er løst og vil fremover ske helt normalt.

Har du ikke modtaget din TabOne2 senest onsdag/torsdag aften,email os og vi skal følge op internt med vores forsendelse. Men også her har vi måtte igennem nogle udfordringer.

0 0
Kim Rieneck 13-03-2012 17:24:33

Skulle den også sidste uge den 8 marts var den på lager

0 0
Kim Rieneck 13-03-2012 15:04:51

Skulle man tro ja men det tage sin tid du så ved aldrig om jeg får den se en email jeg har fået fra dem af.

Kære Kunde.

Leveringerne af TabOne1 er alle sendt ud siden sidste uge, så denne skulle du gerne have modtaget.

Vi har haft nogle udfordringer der skulle løses i forbindelse med at sende vores varer ud via Postdanmark,men tingene er løst og vil fremover ske helt normalt.

Har du ikke modtaget din TabOne2 senest onsdag/torsdag aften,email os og vi skal følge op internt med vores forsendelse. Men også her har vi måtte igennem nogle udfordringer.

Email til: co@jecopix.com

Har du bestilt et Coolcam1 kamera og andre produkter som ikke endnu er modtaget, er disse også ude disse dage.

Vi beklager den tid der er gået, vi har gjort alt hvad vi kan, for at skubbe leveringerne hurtigt igennem.

Alt skulle gerne fungere normalt ved fremtidige forsendelser.

Venlig hilsen,

Claus Ovesen
Jecopix

Meget fint at de giver Post Danmark skylden for og har endnu ikke fået et tracking nummer fra firmaet af så kan ikke følge min park.

0 0
Andreas 20-02-2012 10:12:05

Den første der blev lanceret var denne:

http://jecopix.mono.net/upl/pages/tabone1/TabOne2DanskDK1.pdf


Og nu ser den sådan ud:

http://jecopix.mono.net/upl/pages/tabone1/JecopixTabOne2Danmark01.pdf

Nogen der kender en forklaring på dette, hvorfor er det pludselig en anden model?

0 0
Kim Rieneck 20-02-2012 11:03:06

Hvad forskel er der lige på de 2 er svært at se er det noget du ville tør købe tror du??

0 0
Kim Rieneck 13-02-2012 16:05:49

Kære Kunde.

Denne email er til dig som har bestilt en TabOne1 eller TabOne2 computer.

Vores fabrik som fremstiller disse 2 modeller,har som de andre brands på markedet (Samsung,HTC m.v.),netop lanceret den nye Android version til vores tablet computer.

Da de ønsker at opgradere TabOne1 og TabOne2 tablet computeren endnu bedre til den nye Android version, og du derved blandt andet får en hurtigere skærm, hurtigere apps programmer og en række nye andre funktioner, har fabrikken valgt at spørge os om de må gøre dette og bruge lidt ekstra tid på den som du har i ordre hos os.

Vi har valgt at sige ja til dette, ud fra at du som kunde får en stærkere og bedre computer, til samme billige pris.

GRATIS!
Oven i dette har vi valgt at sige, at du venter lidt ekstra tid, men får så en gave oven i prisen, fordi du skal vente.

Denne gave har en værdi af 249.- kroner og er en ny smart TabOne nakkestøtteholder som du kan bruge i bilen og andre steder.

Se modellen på vores shop nu på http://www.jecopixshop.com

Du vil indenfor nogle uger også kunne se vores produkter hos blandt andet http://www.Saxo.com og forskellige detailbutikker.

Så i stedet for at vi kan levere din købte TabOne1 eller TabOne2 tablet computer nu, kommer vi hen til cirka 26 februar - vi håber naturligvis på at vi kan få dem før, hvilket også ER sandsynligt - og det er også kun i fabrikkens interesse at få produkterne så hurtigt afsted som muligt.

Vi håber du vil tage denne nyhed positivt til dig, og se det ud fra at du får en bedre TabOne tablet computer end du har bestilt og du får samtidig vores smarte nye TabOne nakkestøtteholder til værdi kroner 249.- uden ekstra beregning.

Tak for din forståelse og hjælp, vi glæder os til at sende dig din tablet computer, inklusive din gratis tablet nakkestøtteholder. Og naturligvis så hurtigt som muligt.

Vi sender dig en email information så snart vi har præcise dato for hvornår TNT.dk kan hente varen hos vores fabrik, så ved du også hvilken dato vi sender varen ud til dig.

Du bliver yderst positivt overrasket når du modtager din TabOne, det er et fantastisk produkt.


Med venlig hilsen,

Claus O. Mortensen

0 0
Bepper 13-02-2012 15:03:13

Test test test test..... Anmeldelse af tablet'en eller hvad? :)

Er der nogle der har fået fingrene i et eksemplar endnu`, eller bestilt via Jecopix??

0 0
Hest 27-01-2012 13:34:09

Er selv interesseret i den her billige tablet, så håber vi meget snart ser nogle ordentlige test af dem.

Og når folk først modtager et eksemplar, begynder man nok at stole mere på firmaet bag :)

Det kunne godt ligne denne tablet der sælges. http://haizhitao.en.made-in-china.com/product/FbgmcHpCkdke/China-9-7-Inches-Tablet-PC-S102X-.html

Bortset fra de forskellige CPU typer der står på siden, passer resten meget godt.

0 0
Morten 26-01-2012 18:29:30

Nu hvirvler det rundt med test af alverdens produkter. Det her var da et oplagt emne for mobilsiden at lave en omfattende gennemgang af produktet, et dansk markedsført produkt. Det må da også være i Jecopix interesse, da hvis det de siger er korrekt så vil det halt klart øge deres salg. Så kom ud af busken Jesper Vestergaard Mortensen, her har du chancen. Tavshed og ingen interesse fra din side er det samme som ikke at kunne stå inde for dit produkt og dine løfter.

0 0
Kim Rieneck 26-01-2012 19:26:30

Jeg vil da ikke købe noget man ikke kan betale over sit master card man kun betale med bank overfølse og du kan først får den uge 6 eller 7 lang tid for at får den virker mærklig.

0 0
Michael Larsen 27-01-2012 02:55:57

Det er der ikke noget mærkeligt ved. Kina har ferie lige for tiden, da de fejrer kinesisk nytår. Var tabletterne ikke sendt inden starten af sidste uge, så bliver de tidligst sendt i starten af næste uge. Dermed når vi nemt ind i uge 6-7, inden man kan få sin tablet fra jecopix.
Derudover behøver du ikke bruge bankoverførsel, du kan bruge paypal til at betale, og der kan du sikkert bruge dit mastercard. Hos paypal har du endvidere 45 dage til at klage, og så er vi altså et stykke over uge 6-7.

Igen vil jeg ikke sige, at folk ikke skal være skeptiske, men de fleste indvendinger holder ikke, hvis man graver lidt ned under overfladen.

mvh

0 0
Kim Rieneck 27-01-2012 08:22:47

Mærklig i så ikke havde fået noget på lager det vil andre forretninger har hvis dem fra Kina holder lukket.

Dem i sælger har jo ikke Bluetooth eller GPS som der er på HCT Flyver.

0 0
Michael Larsen 27-01-2012 09:38:26

Hey hey, jeg arbejder ikke for jecopix. Der er en kinatablet eller to, jeg er interesseret i, og er selv løbet ind i problemet med det kinesiske nytår og lang leveringstid. Og paypal har jeg en vis tiltro til, da jeg benytter dem, når jeg bestiller på eks ebay.
Jeg synes bare folks reaktion på jecopix er lidt for overdrevet og baseret på manglende viden om kinatablets - og paypal for den sags skyld. Men, da jeg selv mener, jeg er lidt naiv, opfordrer jeg stadig til skepsis.

mvh

0 0
Jesper Thygesen 27-01-2012 09:18:44

HTC Flyer er også dobbelt så dyr. Jeg forstår stadig ikke hvorfor folk skal sammenligne så overdrevet meget. Pris og funktionalitet hænger som regel sammen. Hvis man endelig skal sammenligne forskellige produkter må man tage prisen med i betragtning sammen med specifikationerne :-)

0 0
Kim Rieneck 27-01-2012 14:59:58

Nej den koster 2000 kr i El Gigant

0 0
Jesper Thygesen 27-01-2012 19:50:31

Det kalder jeg da også "dobbelt" så dyr :D

0 0
Kim Rieneck 28-01-2012 16:03:31

Det koster 2 erne næsten også 300 kr fra og Flyver får du mere hurtig lige da den kom frem kostet den 5000 kr

0 0
Jesper Thygesen 28-01-2012 20:03:34

Igen er specs'ne ikke de samme. Tab1 er 7" som Flyer. Tab2 er 9,7".

0 0
Kim Rieneck 28-01-2012 21:03:13

Tænker meget på at købe Flyver der kan man sætte sim kort i den og den bluee tooth og gps.

0 0
Michael Larsen 29-01-2012 00:51:47

Det bliver da ikke i den elgiganten har/havde til 2.000kr, du sætter et sim kort i - det er wifi udgaven...

mvh

0 0
Jesper Thygesen 29-01-2012 09:19:16

Udgaven med 3G koster omkring 3.900kr. Det er LIDT en anden pris.

0 0
Kim Rieneck 29-01-2012 13:36:13

Nu er der jo trådløs netværk de fleste steder i landet og i toget

0 0
Kim Rieneck 29-01-2012 10:04:33

Der er da USB stik i den så kan du da bruge dit mobil bredbånd på den som jeg har.

Hvis du ser i deres håndbog kan du sætte et sim kort i den.

0 0
Kim Rieneck 27-01-2012 10:10:20

Du får også meget mere med på HTC Flyver selv du kan sætte et sms kort i den på bagsiden betyder en del.

Det lyd som om du arbejder for dem eller havde nogle ting fra dem af siden du skriver så postiv om dem.

0 0
Michael Larsen 27-01-2012 13:44:00

http://www.androidfiguren.de/epages/62924100.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/62924100/Products/Tablet_Novo7_Aurora_40

Her kan man købe en 7" kinatablet fra Tyskland, der slår Jecopixs 7" tablet med en meget bedre skærm, bedre ram og bedre kamera. Desværre får man ikke en aluminiums bagside som på jecopixs, og den indbyggede hukommelse er kun 8GB, til gengæld er den tyndere, lettere og umiddelbart bedre designet. Man får heller ingen "tilbehørspakke til en værdi af 599,-", der i virkeligheden er en fis i en hornlygte. Forskellen i tilbehøret til de to tablets er, at jecopix giver et etui med i købet(der sikkert kan købes tilsvarende til omkring en hund eller mindre på ebay), mens den anden giver et usb otg(on-the-go) kabel med til tilslutning af usb-nøgler, harddiske muligvis bluetooth-dongle m.m. Høretelefoner og hdmi kabel medfølger i begge.
Prisen fra tyskeren er omkring 1200,- inkl. fragt. Men også her er der "problemet" med levering: "Das Tablet wird Anfang Februar verfügbar sein". Først i "begyndelsen" af februar kan den sendes ud...
Altså igen, det er fint at være skeptisk, men vær det på et "informeret" grundlag.

mvh

ps.
Tabletten fra Tyskland kan også købes fra Kina til under en tusse inkl. fragt, men så kommer der jo moms og alt det pjat oveni. Samme "problem" med forsendelse, først efter det kinesiske nytår...

0 0
Jesper Thygesen 27-01-2012 13:23:30

Jeg har intet med Jecopix at gøre og ejer heller ikke noget fra dem af. Hvis du synes at du får mere ud af at købe en Flyer så er det da helt fint. Jeg fremhæver blot at diverse sammenligninger ikke er særlig fair. At du er skeptisk forstår jeg da helt godt, det er da som Michael Larsen skriver sundt at være lidt skeptisk.
Jeg vil glæde mig meget til at se en test af denne Tablet da 1000kr for en tablet lyder godt i mine øre.

0 0
Martin 26-01-2012 13:52:50

Er næsten helt sikker på at jeg har set det navn i forbindelse med salg af computere på facebook.

Firmaet solgte vilde computere til ingen penge over facebook. Det hele virkede dog sindsygt suspekt og jeg syntes at den smører han fyrer af minder utroligt meget om den samme som dengang.

I'll be searching the interwebs for proof!

0 0
Benjamin Jensen 26-01-2012 12:16:20

Om tablet er fra Kina eller ej, kan da stort set være ligegyldigt. Selv Samsung får produceret ting i Kina, fordi det er for dyrt i Sydkorea, og på min iPhone 4S, står der "Designed in California - assembled in China.

Man kan godt oprette et nyt selskab, da der kan være flere ejere. Der kan også være andre grunde til at oprette et selvstændigt selskab, som kun går ud på at sælge en vare. Man kan sagtens tjekke om manden har 21 års erfaring, ved at søge på hans navn på cvr, og så vil man finde alle hans virksomheder - og tidligere virksomheder, og se hvor mange der evt. er gået konkurs.

Hvis een kan købe en tablet i Tyskland til 1500 kr, så er det ikke helt umuligt med en pris på 1000 kr. Jeg har ikke set specs. på den, men hvis det ligner iPad eller lign, så vil jeg også stille mig tvivlenede overfor det.

0 0
Martin Jensen 25-01-2012 21:58:19

Lol, e-mærket er en pengemaskine, der presser virksomheder til at betale penge til sig, ved at bilde forbrugerne ind at man kun er sikker hvis man handler med e-mærkede.

0 0
Peter Frederiksen 25-01-2012 10:42:46

http://www.youtube.com/watch?v=xrmAmGhsBDw

0 0
25-01-2012 10:27:13

Kan se de også har været ovre på AppsAndroid.dk og svare..der er åbenbart mange der tror at der fusk med i spillet..
jeg bestiller ihvertfald en af dem, og melder tilbage om hvad der sker. Til de priser vil jeg gerne tage chancen og jeg tror ikke at der er noget fusk.

0 0
25-01-2012 14:05:17

Bliver vildt spændende at høre :D

0 0
Bepper 25-01-2012 13:37:45

Super - glæder mig til at høre om produktet! :-)

Fortæl gerne om der er underlige knap-placeringer, og om den føles laggy nogle steder? Om den føles god i brug - er for tung osv?

Mvh. Brian

0 0
Jesper Thygesen 25-01-2012 09:07:20

Hvis det virkelig passer at man kan købe TabOne uden problemer så er det da bestemt et forsøg værd.
Kan godt forstår folks skepsis, men comeon! Det er 1.000kr det drejer sig om. Man skal ikke forvente en ipad eller galaxy tab. Men for 1.000kr er den spændende.

0 0
Rene 25-01-2012 07:22:29

Folk vil bare narres.

0 0
Kim Rieneck 25-01-2012 08:37:25

Hvor ved du det fra folk bliver det da??

Har du købt sådan en da??

Tror du det er er mere dyrt er bedst forkert??

Kan du bevise at den de har er dårlig da???

0 0
derossi 24-01-2012 22:56:56

Hej Claus O

Hvordan kan det være at jeres to produkter både kan håndtere at vise 1080p video på skærmen og som output, når ingen andre android enheder med single core processore kan dette?

Jeg prøver ikke at skabe en diskussion men du befinder dig lige nu i et debat forum og her bliver der oftest stillet spørgsmål ved ting der lyder for godt til at være sandt ;o)

"Der er faktisk ingen grund til at lave en masse diskussioner omkring et produkt til denne pris, men mere følge princippet: Køb eller lad være :-)"

Med det udsagn lyder det lidt som om du er løbet tør for salgs argumenter, desværre!. For jeg ville ønske at jeres produkter er lige så fantastiske som i påstår :o)

0 0
Michael Larsen 25-01-2012 00:01:04

derossi

Rockchip RK2918 kan afspille 1080p og er single core(på baggrund af de specs der er tilgængelige, er jeg tilbøjelig til at tro, at det er denne chip, der er i de to tablets). Det kan altså godt lade sig gøre, eller er der noget, jeg har overset?

Med venlig hilsen

0 0
derossi 25-01-2012 09:37:25

Ok Michael jeg har aldrig set nogle android enheder med den processer, og det er da mærkeligt når den nu kan håndtere 1080p med single core..
Er du sikker på at det er en processer til mobile enheder som kan køre med android og kender du nogle enheder som har denne processer??

0 0
Peter Frederiksen 25-01-2012 10:27:59

Single Core er i stand til afspille 1080p, men er ikke i stand til at optage 1080p (endnu!).

0 0
Michael Larsen 25-01-2012 10:11:50

Jeg omtalte to kina-tablets i dk tidligere kommentar, teclast a10 og window n90, begge kører med den pågældende rockchip og har specs, der minder MEGET om dem jecopix påstår deres har.
Der findes også mange kina-tablets med en allwinner a10 processor, der påstås at være "manycore", men hvor tabletbeskrivelsen ofte giver indtryk af at være singlecore. Den påståes at kunne klare 4x full-hd.
Selvom jeg mener, det bør være muligt at sælge "ordentlige" tablets til de priser jecopix annoncerer, så synes jeg stadig, det er sundt med skepsis.

med venlig hilsen

0 0
Michael Larsen 25-01-2012 10:14:42

"Jeg omtalte to kina-tablets i dk tidligere kommentar," skulle have været "Jeg omtalte to kina-tablets i EN tidligere kommentar,"... dårlig ordbog...

0 0
derossi 25-01-2012 10:32:37

Okay jeg forstår bare ikke hvorfor de her chips ikke er mere udbrede når de kan alt det her, og udover det må de jo også være billige når de kan komme i en tablet til 999 kr.

Hvorfor bliver de ikke brugt at de store producenter?

0 0
C Ovesen 24-01-2012 20:58:09

Hejsa alle i positive brugere :-)

Vi lever i en verden hvor selv Apple får lavet produkter i Kina, de er geniale til design, men får også lavet produkter i Kina som så mange andre brand i verden.

Vores TabOne serie ER i top kvalitet, stream video on demand video film fra eksempelvis viaplay.dk og de dem direkte på TabOne, tilslut TabOne til dit tv med det MEDFØLGENDE HDMI kabel, og se film i ægte HD 1080 - uden nogen form for pauser eller fejl.

Spil Angry Birds, download gratis og billige Android apps fra Android Market.

Benyt dem til e-magasiner, e-bøger, lydbøger, osv osv osv.

TabOne serien er i høj kvalitet, hurtig multi-touch skærm teknologi fra LG.

Alt dette og endnu mere til en pris af kun 999 kroner eller 1699 kroner for TabOne2 modellen.

Der er faktisk ingen grund til at lave en masse diskussioner omkring et produkt til denne pris, men mere følge princippet: Køb eller lad være :-)

Hilsen,

Claus O. Mortensen
Jecopix

0 0
Jesper 27-01-2012 11:02:43

Jeg vil gerne købe - men kun hvis i kan lave en version med 3g i. Jeg vil gerne have min tablet med på farten, og det er uden en grim usb stick sidder fast og knækker i den.

Og så få den nu snart reviewet af nogen, please!!!

Nå ja - det her mener jeg er lodret forkert. Det er lovligt i tyskland og england at handle på den måde men ikke i DK
"Betaling:
Betaling sker direkte via sikker Paypal kreditkortbetalingsløsning. Betalingen af varen sker automatisk ved godkendelse af vores betingelser, og beløbet hæves med det samme via benyttede betalingskort.

Iflg. lovgivningen er det lovligt at trække beløbet ved accept af dit køb og godkendelse af vores betingelser og vilkår"

Og I kan sagtens lave en senere capture via Paypal når I sender varen så hvorfor ikke?

0 0
Søren 25-01-2012 14:29:38

Tror alt bliver rakket ned på denne side ;) der er aldrig nogen der er tilfredse, der skal altid diskuteres ud i overdrevet...

Jeg glæder mig vildt meget til den! Jeg skal helt sikkert ha den!

Selvfølgelig kan man få en anden tablet til denne pris, men slet ikke med de specs! og på papiret mangler den da slet slet ikke noget.

Skulle vi ikke lige give de nye tablets en chance, tak? Eller, I har måske allesammen prøvet den? ;)

Thumbs up til Jecopix herfra :)

0 0
Peder Alipio Thurøe 25-01-2012 08:55:20

Kære Hr. Mortensen,så send en Tabone og en TabOne2 til test hos Mobilsiden,så skulle der vel ikke være mere at snakke om???

0 0
Kim Rieneck 25-01-2012 09:02:07

Jeg vil teste den før de får nogle penge fra mig af bare se her.

Det er ikke nemt at gennemskue om det er fup, og som Ted1957 skriver så trækker de pengene med det samme, jeg kan også se på deres web site at Dankort ikke kan bruges som betaling, der er heller ikke nogen e-mærkning på siden, jeg ville ikke turde at handle der, måske forsvinder pengene bare et eller andet sted, hvis man ellers har set DR Kontant så foregår der meget mystisk derude. Loven siger jo at pengene ikke må trækkes før varen er afsendt, men det gælder måske kun for Dankortet.

0 0
Kim Rieneck 24-01-2012 21:17:04

Jeg købt en i Netto som kostet 1000 kr men den holdt ikke i lang tid da skærmen låste sig fast og man kunne ikke arbejde med den fik penge tilbage for den.

Det vil jeg altså ikke prøve en gang til tak.

0 0
ihk 24-01-2012 17:26:03

køb da en kina tablet til billigere penge. det er samme pris og du får nogenlunde det samme som denne danske firma.

0 0
Michael Larsen 24-01-2012 16:22:10

Købte for ca. 4 mdr. siden en Hannspad fra Tyskland til 1500,-. Den har ikke den bedste skærm i verden, men den er rigeligt god til mit formål. Derudover har jeg set rigeligt med tablets fra Kina, der sælges meget billigt. Samtidig er det jo altså ikke verdens bedste specifikationer på de to tablets, hverken hvad angår processorer eller skærm, og for den lille version ej heller hukommelse(der dog er nok til ICS).
Selvfølgelig er det ikke Galaxy Tab 10.1 eller Ipad, vi har med at gøre her. Det er billige kinesiske tablets. Det ville nok hjælpe på folks indstilling, hvis Jecopix/C Ovesen ville skrive, hvilke modelnavne/-numre de to tablets ellers sælges under. Umiddelbart lyder deres 9,7" tablet som en "Teclast A10" eller en "Window N90", der kan købes til 249$ her:http://bestmid.com/teclast-a10-rk2918-9.7-inch-ips-1gb-ddr3-16gb.html (window n90 kan findes på samme side, og det kan deres 7" model sikkert også, der er flere der roder rundt omkring 100$, med tilsvarende specs).
Største problem med de billige kina tablets er, at de vist ikke er så gode til at opdatere softwaren.
Alt i alt, synes jeg det er sundt med skepsis, men det er meget muligt, at Jecopix er reel.

Med venlig hilsen

0 0
C Ovesen 24-01-2012 21:03:46

Hej Michael.

Da vi selv sammen med fabrikken har sammensat og sammenbygget vores eget brand af modeller, er der naturligvis ikke andre på markedet med præcis samme model nummer som vores.

Det er hele ideen i at produkt udvikle, at tage det bedste fra forskellige maskiner og lancere en komplet og god maskine til den rigtige pris.

Vi er i gang med at udvikle nogle nye funktioner til nye modeller som kommer til foråret, blandt andet en funktion der gør at er du mere end 1-2 meter væk fra din tablet - går der en alarm i gang. Der er indbygget en sender i computeren og du har en modtager i din nøglering.

Selvom vi ikke er Apple, B & O eller andre større virksomheder, er vi ikke hæmmet af ikke at kunne udvikle nye ideer og funktioner i samarbejde med fabrikken.

:-) Claus

0 0
Michael Larsen 24-01-2012 23:39:10

Hej Claus

Du har helt ret i det, du skriver. Specifikationerne er dog så meget lig de nævnte tablets, at den lå lige til højrebenet, at det kunne være en af dem(især window n90 har MEGET ens specs), og det er udbredt at der udkommer versioner af den samme tablet, der har små forskelle. Men jeg nævnte dem hovedsageligt for at vise, at hvad der lader til at være relativt gode tablets kan laves og sælges billigt.
Noget helt andet er, at jeg synes der mangler lidt informationer om jeres 9,7" tablet(og sådan set også 7" tablet). Hvilken processor er det? Er wi-fi b,g og/eller n? Er skærmen IPS, som på dem jeg nævnte, eller noget andet? Hvad er synsvinklerne? Der er "LED baggrundsbelysning" på min Hannspad, men synsvinklerne er ikke noget at råbe hurra for. Hvor mange farver understøtter skærmen? Er HDMI 1.3 eller 1.4? Der er sikkert mere, jeg ikke lige kan komme i tanke om. Måske lidt nørdet, men ikke desto mindre væsentlige spørgsmål om specs, synes jeg.

Med venlig hilsen

P.S.
Det er en skam, det lader til at der ikke er GPS, når det lader til, at der heller ikke er bluetooth. Burde være det ene eller det andet, så man kan bruge dem til navigation. Med mindre i understøtter gps dongles via usb?

0 0
TOCA 24-01-2012 17:29:58

Helt enig, hvis man betaler en lav pris, så får man et lavpris produkt. Man kan sagtens købe en ny bil til under kr.100.000,- men det bliver ikke hverken en Bentley eller en ferrari.

Det er ikke altid, man får hvad man betaler for, men man kommer altid til, at betale for det man får ;)

En lille detalje, som afslører, at det er Kina kloner, der er tale om, er at der intet sted er reffereret til Android Market, det er ikke mange Kina kloner der har adgang til det pga. "the Great Firewall of China"

Hvis man er forberedt på ikke at få den bedste maskine i verden, så ligner det dog noget rimeligt isenkram til prisen, lidt i stil med den Netto havde i forrige uge til kr.999,-, ingen Angry Birds men ok til lidt billed kikning og Youtube på TV'et.

0 0
Simon Iversen 24-01-2012 16:13:19

Kan let være en af de billige kinesiske tablets som bestilles pr ordre hvor der bare sættes et logo på. Specsne er ikke noget at håbe hurra for. En opløsning der ikke er større end på min gamle desire blæst op på 7". NEJ TAK!

0 0
24-01-2012 16:07:48

Endnu en Apple-killer, så hvis vi vælger at tro Jecopix og Lumigon, så er Apple forsvundet fra verdensmarkedet inden for tablets og smartphones om et år, til fordel for to små danske firmaer?

Det er altid rart med utroværdige firmaer der kæmper for at bringe Danmark ud af krisen.

0 0
Jesper Thygesen 25-01-2012 11:22:39

Jeg synes egentlig at diverse medier fejler lidt med deres sammenligninger i forhold til ipad/galaxy tab mm. Jeg tror at man skal tænke på at det er et helt andet segment disse små billige tablets henvender sig til.

0 0
Gustav 24-01-2012 16:01:20

Kan vi ikke få en test af dette vidunder??
Ville da mægtig gerne have en tablet til 999-1700 kr.
Så jeg foreskår at der bliver lavet en test, så vi kan finde ud af om den er så god som producenten påstår.

0 0
Mobilsiden 24-01-2012 16:03:20

@Gustav:
Vi håber bestemt vi vil modtage et testeksemplar - så der kan komme en test af produktet.

0 0
Peder Alipio Thurøe 24-01-2012 16:48:36

Venter på at se en test!!

0 0
C Ovesen 24-01-2012 15:46:07

Kære læsere.

Vi kan se at der er en del tvivl omkring vores firma, om produktets kvalitet, om Android 4 versionen er med i produktet m.v.

Jecopix er en dansk import virksomhed med mere end 21 års erfaring indenfor import og produkt udvikling.

TabOne1 og TabOne2 bliver produceret på en stor fabrik i Kina som producere tablets, mp3 afspillere, e-bogslæsere og anden form for forbruger elektronik til kunder i hele verden.

Grunden til at vi nu kan lancere tablets til under 1000 kroner, og i høj kvalitet, er simpelthen fordi der er så stor volume i salget fra fabrikkens side, til kunder i hele verden, og dette giver automatisk billige priser.

Samtidig har vi valgt at sælge modellerne via forskellige medie kanaler i Skandinavien, og ikke via almindelige butikker, dette betyder at produkterne ikke skal indeholde 35% i avance til en butik, men disse skæres væk og derfor kommer prisen endnu længere ned.

Et godt eksempel er at en af de store detail kæder, radio & tv, har en tablet til 1799.- kroner, skærer man avancer, fragt og anden form for udgifter væk, kan denne model også sælges til 999.- kroner. Vores har så blot flere funktioner og mere tilbehør.

Så du kan som kunde vælge at købe en model som koster mere, og glæde butiksbranchen, eller spare penge og købe vores, og oven i købet få mere i samme pris.

Til vores salgs partnere er helt oppe og køre, har vi valgt at sælge direkte via vores http://www.jecopixshop.com, på grund af den store efterspørgsel som vi oplever.

Android 4 versionen er på vores TabOne2 model allerede nu, den benyttes normalt til 9.7" Tablets og større tablet modeller.

Android 4 versionen til TabOne1 modellen er ved at være klar fra fabrikken og vil derfor være med når der leveres fra februar måned. Grunden til at der står version 2.3.4 i materiale, er at maskinen i løbet af januar måned, er klargjort til Android 4.0, og dem som har købt den med 2.3.4, får gratis opdatering til 4.0.

I er velkommen til at emaile os direkte på clo@jecopix.com hvis i har spørgsmål, vi er en 100% seriøs og professionel virksomhed.

Hilsen,

Claus O. Mortensen
Jecopix Danmark

0 0
mathias 24-01-2012 22:36:00

Skriver at I har eksisteret i 21 år, det er da sjovt når det kun tog 2 min., på CVR registreret at finde ud af at I var startet i september

0 0
Søren 25-01-2012 14:24:14

Måske han mener at folkene bag firmaet, har 21 års erfaring...

0 0
gert 24-01-2012 21:02:54

hvordan kan firmaet have mere end 21 års erfaring når i er stiftet i september ???

0 0
derossi 24-01-2012 16:56:22

Så det er altså nogle billig standart modeller som bliver masse fremstilt i Kina og som jeg kan forstå så står fabrikanten også for alt softwaren?

Så hvad er det præcis i laver andet end at importere?

0 0
David K 24-01-2012 15:33:42