Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Lever Samsung Galaxy S III op til forventningerne?

Lever Samsung Galaxy S III op til forventningerne?

Afstemning: Samsung har netop præsenteret deres nyeste topmodel – Samsung Galaxy S III – skuffede den eller indfriede den alle forventningerne?

Rygterne op til præsentationen af Samsung Galaxy S III har næsten ingen ende ville tage, men nu er telefonens specifikationer og design vist frem for offentligheden.

Har Samsung gjort klar til endnu en kæmpe-succes, der kan følge op på den massive succes Galaxy S II har haft eller var det blot mere af det samme – som med Apple og deres iPhone 4 vs. iPhone 4S?

Indfriede telefonen dine forventninger eller skuffede den på nogen punkter – deltag i afstemningen herunder, og har du uddybende svar er du velkommen til at skrive det i kommentarfeltet herunder.



Afstemning

Lever Samsung Galaxy S III op til forventningerne?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Erik Østergaard 05-05-2012 16:26:59

Ja min mening, og jeg gentager min mening.
Designet er for rundt, og ja den store grund er nok at Apple har så mange patenter på deres kendte iPhone 4 og 4S.

Mvh Erik Øsetrgaard

Ps. Batteriet er også aaaalt for lille!

0 0
Jonatan 04-05-2012 18:32:55

hvorfor er det blevet så populært med de buede hjørner på telefoner? De ser næsten alle sammen ens ud! Design bliver ikke meget kedeligere!

0 0
C.H. 05-05-2012 11:57:40

Det med buede hjørner og den blå farve er da set før, jeg kom i hvert fald til at tænke på den her:http://www.londonmagicstore.co.uk/images/REFURB-3310-BLUE_1_sm.jpg
Ellers uden sammenligning i øvrigt.
Når det så er sagt, så skal jeg da helt sikkert prøve den i hånden når den rammer butikkerne.
Min Legend er tæt på pensions moden. Den har ellers tjent mig godt, men nu er det tid til at prøve noget nyt.

0 0
madsen 04-05-2012 10:05:53

hej er der nogle der kan fortælle mig hvorfor frontkamaraet endnu en gang kun er på 2 maga pixel?? hvorfor er det jeg ikke må havde det gode billedet når jeg skyper med mine venner??????
generalt om telefonen, lever den rememig meget op til mine forventninger, dog kunne jeg godt tænke mig front kamaraet var på 5-8 maga pixel. og bagkamaraet var på 12, og at man også havde gjort en masse ud af kamaraet, så var det virkelig godt.
og nu vi er ved det hvorfor indføre de ikke den funktion som gør at man kan bruge sin tlf. uden man rør ved det?????? smart når man bager eller har vand på hænderne.
hvorfor kun 1 gb. jeg vil havde 2 gb øv øv
samsung galaxy s III hd super amoled skærm. men er hd super amoled plus skærm ikke bedre??????
generalt syntes jeg det er en ude mærket telefon og den lever faktisk remelig op til mine forvæntninger, så det bare fedt hilsen madsen

0 0
John 04-05-2012 11:29:43

Hvad vil du bruge de mange megapixels til? Selv Full HD skærme kan kun udnytte 2 megapixel, så du får ikke mere ud af at have 8 megapixel.
Mobilkameraer er IMO en nødløsning, i mange af bedre, hvis man ikke lige har sit rigtige kamera med. Alene manglen på en ordentlig zoom er en væsentlig begrænsning. Desuden er billederne tit overkomprimerede.
Skærmen er nok den største skuffelse for mit vedkommende. Pentile :/ - come on Samsung, det kan I gøre bedre.

0 0
hotpop 04-05-2012 13:16:44

Hvad vil du bruge de mange megapixels til? Selv Full HD skærme kan kun udnytte 2 megapixel, så du får ikke mere ud af at have 8 megapixel.


Det kunne være rart at få gode billeder, hvis nu bedste på 90 skal have et billede op på sin væg...
(Man må sgu godt lige tænke ind i mellem...) :D

0 0
John 04-05-2012 13:47:10

Og hvem har lige brug for det midt i en Skype-samtale? Vær nu bare lige en smule realistisk :/
Og hvis du endelig har brug for at sende billeder til bedste, så har du jo kameraet på den ande side du kan tage billeder i højere opløsning med.

0 0
hotpop 04-05-2012 15:31:54

My bad...
Sprang let og elefant over ordet front...
Beklager og nej, så har man intet at bruge flere megapixels til :)

0 0
madsen 04-05-2012 16:20:01

okay det forstår jeg så

0 0
madsen 04-05-2012 14:06:31

okay der blev mit indlæg lige besvare af nogle som havde mere forstand på kamara og maxa pixel end mig;) men jeg vil gerne havde 5 - 8 maxa pixel når jeg skype,r for det andet syntes jeg er irretenrende. m jeg har måske ikke brug for flere meaxa pixel? men jo mere jo bedre tak for jeres kommentare

0 0
John 04-05-2012 15:39:17

Nej, du har ikke noget at bruge flere megapixel til så :)
Flere megapixel giver i sig selv ikke bedre billeder. Men en sensor af bedre kvalitet kunne give mere naturlige billeder og ikke disse blege billeder, der enten er helt over- eller underbelyste, der tit kendetegner frontkameraerne. Til videochat er 2 megapixel ganske fint, da det er lig med Full HD. Det er det samme opløsning som mange videokameraer optager i (1080p).
Min Sony Ericsson Ray med 8 megapixel kamera tager bedre billeder end min Sony Xperia S, der har 12 megapixel kamera. Man kan også forsøge at presse for meget ud af en lille sensor.

0 0
M H Larsen 04-05-2012 08:59:09

Designmessigt ligner den en One S, hvilke i min bog trækker ned i det kedelige design. Når de nu skulle kopierer Siri, kunne de også ha kopieret den kvalitets fornemmelse en Iphone giver, istedet for at smide kedeligt plastic efter os.
De skal dog ha ros for trådløs opladning, da det nok er en ting mange mennesker vil drage nytte af, i forhold til "siri" da vi jo bor i Danmark og ikke et af de lande det understøtter.
Havde også håbet på et lidt større batteri, så man ikke skal kæmpe for at holde strøm en enkel dag.

0 0
04-05-2012 09:24:01

Jeg tror den vil holde strøm godt. Jeg havde et 2000 mhA i min sgs2 og den holdt fint en hel dag, ved almindelig brug. Et gæt er at sgs3 måske vil holde 30-40% længere end min (udvidede sgs2). Det skud basere jeg på at: cpuen bruger 20% mindre strøm og skærmen bruger mindre strøm og batteriet er større. Så mon ikke den vil holde helt til man skal i seng om aftenen ( hvor man man bare lægger den på sin trådløse oplader ;-) )
Det er iøvrigt en ret fed feature med at kunne se video, mens man laver noget andet, såsom at svare en SMS.
Sgs3 er jo klart den fedeste smartphone når den kommer d. 29 maj. Men om det er nok, til at ville løbe ud og skifte sin Note, sgs2 eller nexus er jo spørgsmålet. Jeg må indrømme at jeg måske også havde forventet noget mere .... meeen alt det hype og rygter har også været med til at blæse forventningerne helt vildt op.

0 0
Kim 04-05-2012 11:08:27

Det er muligt at den kan holde 30-40% længere i nogen tilfælde. Men hvis motorola kan finde ud at sætte et 3300 mhA i deres razr maxx, hvorfor kan samsung så ikke også sætte et lidt større batteri i?

0 0
04-05-2012 12:45:49

Tjah godt spørgsmål. Jeg vil også mene at man ville kunne få plads til et større batteri, hvis man gjorde det tyndt, men med et meget større areal. På den måde ville telefonen vel ikke blive meget tykkere.
Man kan købe meget store batterier til sgs2 helt op til 4000mhA men så bliver telefonen meget tung og klodset og kommer til at ligne en iphone.... slap aaaaa det var en joke ;-)

0 0
04-05-2012 08:28:00

Jeg syntes samsung kommer med et væld af nye ting. Design mæssigt er det klart den pæneste galaxy s telefon.
Trådløs opladning - coooool.
Kraftigere batteri samtidigt med at skærmen og især cpuen bruger mindre strøm.
De levere rigtigt mange fede nye ting og giver proformance mæssigt HTX x One baghjul. MEN! Hvad med 4G? Kommer den med 4G til Danmark, som den første (virkende) 4G telefon på det danske marked. Hvis den kommer med 4G skal jeg have den, hvis ikke... tror jeg at jeg venter lidt og hygger mig med min galaxy Note.

0 0
Kim 04-05-2012 07:32:38

skuffende at batteriet ikke er større

0 0