Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG: Android Froyo er ikke godt nok

LG: Android Froyo er ikke godt nok

Verdens tredje største mobilproducent udskyder stor satsning, da de ikke mener Android 2.2 er godt nok.

LG arbejder i disse dage kraftigt på, at generobrer smartphonemarkedet og meldte tidligere i år ud, at de også kommer med en tablet inden året er omme.

Nu ser det dog imidlertid ud til, at LG venter med at sende deres iPad konkurrent på markedet, da de ikke er tilfredse med den sidste udgave af Android 2.2 (Froyo).

Det er en repræsentant fra LG, som har meldt dette ud til nyhedsbureauet Reuters. Det er dog uvist om LG venter og sender deres tablet på markedet med Android 3.0 (Gingerbread) i stedet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

BE 14-10-2010 00:29:24

Der er for meget bøvl med Froyo.

Spørgsmålet er om ikke telefonfabrikanterne havde stået sig bedre ved, at forsætte med Symbian, som er velgennemprøvet, og vist i øvrigt kommet i en ver. 3..

Hvad skal vi i øvrigt med alle disse sociale applikationer i Android, som man ikke kan undgå,
- det gik sgu da meget godt før!
Hvor jeg er og hvor mine bekendte kan jeg sgu ringe og høre dem om!
Hvis noget vil have dem kan de da bare indlæse dem, når bare vi andre kan blive fri for det skidt i Android.

Det jeg gerne vil have ud over en mobiltelefon er: stor skærm, GPS, kalender, radio, musikafspiller, internetforbindelse når jeg vil, mailmulighed, noter, regnemaskine, SMS, MMS, light kamera til billeder og film, filhåndtering, valg af toner til alle funktioner(påmindelser, SMS, MMS, vækkeur o.s.v.)

Min HTC Desire er allerede til reparation, det simpelthen for dårligt.
Regnemaskinen har fejl(sin(30)) er ikk elængere 0,5 men næsten 1 i stedet.
Rasioen er elendig, musikafspilleren er yderst skrabet, og ja, jeg kunne underholde længe om meget andet der er nærmest middelmådigt ved telefonen.

0 0
BSG 20-11-2010 16:38:09

BE skrev: "Hvad skal vi i øvrigt med alle disse sociale applikationer i Android, som man ikke kan undgå,..."

Du behøver ikke at aktivere dem...

0 0
Henrik 14-10-2010 11:10:33

Så jeg kan anbefale at prøve en Nokia N8 eller C7 med Symbian^3. UIen er typisk Symbian som man enten elsker eller hader, men det er blevet strammet gevaldigt op og det kører meget flydende og super hurtigt.

0 0
Ulrik 12-10-2010 17:37:16

firmware 1.5, Donut 1.6, eclair 2.0 ...cupcake 2.1? og nu Froyo 2.2 som er ustabilt! Har selv en android telefon og det er begyndt at være trættende med Googles evindelig opdateringer og HTC´s ca. 1 milliard nye modeller hvert år! Blot en lille tanke ;)

0 0
Magnus 12-10-2010 23:55:36

Jeg syntes også det er så pisse irriterende at google opdatere deres software!, hvad var der galt med Donut (1.5)?!?!

Det ville jo nok også være lidt nemmere hvis ikke mobilproducenterne insisterede på at deres klamme brugerflade skulle ned over Android.

Nåh ja, og så at både Nokia og Apple har den "lille" fordel at de er mobilproducenter og kun står til regnskab for deres egne telefoner. Hvis Android telefoner ikke opdateres er det selvfølgelig google's skyld.

0 0
BSG 20-11-2010 16:32:30

Magnus skrev: "Jeg syntes også det er så pisse irriterende at google opdatere deres software!, hvad var der galt med Donut (1.5)?!?!"

Der var intet galt med 1,5, men man må følge med strømmen, og 2.2 er MEGET bedre og hurtigere end 1,5.

Jeg har ejet en Desire og nu en Desire HD i 7 måneder, og de er på intet tidspunkt frosset, eller slukket af sig selv endnu. Min iPhone frøs flere gange om ugen, og det samme gjorde min Sony Ericsson (strømstikket på Sony Ericsson er noget lort)...

Magnus skrev: "Det ville jo nok også være lidt nemmere hvis ikke mobilproducenterne insisterede på at deres klamme brugerflade skulle ned over Android."

Næsten enig, bortset fra, at Sence hos HTC er alt andet end klam, men derimod meget brugervenlig og designmæssigt flott.
Men, det ville være en fordel, hvis brugerfladen hos Android var lige så god som Sence, fordi så kom updateringerne hurtigere, fordi man var fri for at vente på HTC.
Har hørt, at i fremtiden vil Android konsentrere sig meget mere om brugerfladen.

0 0
Henrik 12-10-2010 18:32:41

Kunne ikke være mere enig. Android OSet er noget rod. Android Market er også noget rod. Tilsammen er det et kludetæppe af kaos. Som udvikler, må jeg indrømme, at Apple og Nokia er dem der har mest styr på deres platforme og app stores.

0 0
BSG 16-10-2010 13:32:56

Som jeg kan læse, er du ikke udvikler, forhåbentlig ikke for android :)
Er du alligevel det, så vil jeg venligst anbefale dig at skifte platform, sådan at vi andre er fri for dit pøvl.

Har selv en Desire, og skal have den nye Desire HD, fordi den har flere muligheder som iPhonen slett ikke har.

Jeg vælger en smartphone for dens funktionalitet og ikke for designet, men det gør jo ingenting at jeg får begge dele.

Min android telefon kører meget godt og er meget stabil, hvilket jeg ikke kan sige om min gamle iPhone.

Har nu prøvet en iPhone 4G, og er kommet til den konklusjon at den kan ikke hamle op med min Desire, selv om jeg godt kan lide den.

0 0
Mikkel 12-10-2010 12:49:39

Der skrives i artiklen, at Gingerbread bliver 3.0.
Det kommer højst sandsynligt til at være en 2.3 eller 2.5. I stedet ser det ud til, at det allerede annoncerede Honeycombe bliver 3.0, og officielt fra Googles side skulle udgøre en decideret tablet-udgave.

0 0
Henrik 12-10-2010 12:21:20

Froyo 2.2 er noget hurtigere end 2.1, men det er godtnok ustabilt. Min test Desire fryser ca. en gang hver anden dag.

0 0
BSG 14-10-2010 09:32:17

Du er da uheldig, min fejler aldrig noget, hverken med 1.5, eller 2.2.
Den kører bare.

0 0
Henrik 14-10-2010 11:08:04

Uheldig, muligvis. Men jeg er ikke den eneste. Anyway, heldigvis har jeg andre mobiler. Bruger faktisk en N97 (!) til daglig, ironisk nok er den mere stabil.

0 0
BSG 14-10-2010 12:20:51

ved du at Nokia er den telefon som er mest på værksted :)

0 0
Henrik 14-10-2010 13:11:30

Nej, det vidste jeg ikke. Til gengæld har jeg en masse forskellige mærker og modeller liggende som jeg har brugt meget før i tiden. De eneste telefoner, hvor der ikke er een eneste der er gået i stykker/holdt op med at virke, er Nokia'erne.

Motorola'erne: Døde.
SonyEricsson'erne: Døde.
Siemens: Død.
HTC Diamond: Genstarter pludselig uden grund.
iPhone 3G: Glasset revnet.

0 0
TJ 12-10-2010 09:53:11

Ja hvis der ikke er nogle nyheder kan man jo lave en genudsendelse & Anders W har nok ret i noget af ovenstående !

0 0
Anders W 12-10-2010 09:32:08

Lidt misvisende overskrift. I får det til at lyde som om at LG generelt ikke mener at Froyo er særligt godt (dermed underforstået at det heller ikke duer til mobiler).

For jeg tror ikke du finder mange personer med Froyo på mobilen, der helst gerne ville tilbage til 2.1.

Og som Tobias skriver, så er det jo næsten en eksakt kopi af en ældre nyhed.

Derudover ville det ikke overraske mig om LG melder sådan noget ud, fordi de ved at de ikke bliver klar med en tablet i år ... og så kan man jo lige skabe lidt tvivl om Froyo overhovedet virker til tablets. Så håber man måske at folk holder sig fra at investere i en Android tablet til 3.0 kommer ud, og dermed kan de komme ind på nogenlunde ligefod med dem der udgiver en 2.2 tablet i år.

0 0
Tobias 12-10-2010 08:49:12

er det ikke mere eller mendre den her nyhed http://www.mobilsiden.dk/nyheder/lg-udskyder-tablet-android-er-ikke-godt-nok,lid.12857/

0 0