Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG: Der bliver ikke mangel på Nexus 5

LG: Der bliver ikke mangel på Nexus 5

Der bliver ikke mangel på Nexus-telefoner i Danmark i år, det lovede LG ved et pressemøde.

LG lovede ved et pressemøde, hvor de fremviste Nexus 5, at der vil være nok Nexus-telefoner, ved dag ét af med Nexus 5 i forretningerne. Julehandlen er livsvigtig, og idenne gang vil der ikke mangle telefoner.

 - 3-kunder får alligevel Nexus 4 under juletræet

Nexus 4 har været en stor succes, og der er alene i Danmark solgt mere end 10.000 eksemplarer, af sidste års model. Det oplyser LGs danske landechef Morten Aagaard.

 - ”Nexus 5 kommer i de danske butikker mellem den 25. og 27. november 2013,” er meldingen fra LG-chefen.

 - Nexus 5 kun til Danmark med 16GB hukommelse

Fra salgsstarten vil det kun være muligt, at købe den sorte model - så ønsker man den hvide, skal man vente til starten af december måned.

Den vejlendede pris er omkring 4.000 kroner uden abonnement for en 16 GB model.

 
Læs også:
 - Android 4.4 KitKat og Nexus 5 er officiel

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rena 07-11-2013 22:38:53

4000 kr. også det ikke engang 32GB version...

Nexus 5 bliver ikke købte i Danmark med den pris

0 0
TF 08-11-2013 00:47:47

Du kan få den for ca 3000 kr ved 3 http://www.3.dk/Privat/Mobil/Mobiler/LG/LG-Nexus-5/

0 0
Lars Winther 07-11-2013 18:13:47

Har du også købt den i Tyskland på eBay?

0 0
bent c 08-11-2013 00:23:00

Ja på tysk ebay. Jeg vandt en auktionsrnde. Jeg regner med at få den fredag eller mandag. Den er hvid - og i mellemtiden har jeg så set mig lun på den sorte :-)
Men sådan går det jo, når det skal gå hurtigt.

0 0
bent c 07-11-2013 17:57:29

Der er flere tyske forretninger som fx Saturn, der har N5. Jeg har lige købt en hvid N5 16 GB for 2838 kr ink fragt på ebay.

0 0
Dennis V 07-11-2013 21:36:24

Synes det er svært at finde en EU version på ebay.de

0 0
Lars Winther 07-11-2013 17:15:07

Kan den allerede købes i Tyskland og hvor? gerne en adresse..

0 0
Dennis V 07-11-2013 10:15:52

Hvis man køber den via Ebay.de, så kan man få den sendt til sin DK adresse og 4G osv virker som det skal på tlf?

0 0
Haps 07-11-2013 10:22:03

Ja, man kan få sendt til Danmark.

Ja, den tyske og danske er den samme model. Det er
den amerikanske der ikke vil virke på 4G i Danmark.

0 0
jonasbh 07-11-2013 11:01:43

Ja Haps, det ser ud til, at man kan få Nexus 5 til omkring 415 Euro for en 16 GB udgave. Det er ca. kr. 3.100,-. Dertil kommer fragt

Hos 3 kan de få samme udgave for kr. 3.073,- plus 99,- i gebyr. Derudover kommer der så også et af de bedste mobilabonnementer (det siger min erfaring) til 199,- pr. md. i 6 måneder.

Jeg vælger 3, så får jeg ingen problemer med garanti

0 0
Haps 07-11-2013 11:30:21

Det lyder fint. :D

Jeg forsøger mig med playstore i Tyskland.

Har selv ikke de bedste erfaringer med 3's net, der hvor jeg færdes.

0 0
Torben Madsen 07-11-2013 09:19:25

Callme har den til 3452 og mener 3 har den til 3300... Så ender nok bare med at købe den ved callme hvor jeg er kunde i forvejen. Har undersøgt hvordan jeg får fat i den fra Tyskland eller England, men hvis ikke man kender nogen der bor der bliver det lidt kompliceret...

Så snart vi går ind i det nye år, så rammer prisen nok hurtigt 3000kr....

0 0
Haps 07-11-2013 09:41:53

Ebay.de er ikke særlig kompliceret - men ok, der vil prisen nok også ligge i omegnen af de 3200-3400 vil jeg tro.

Playstore er lidt mere...belastende, det er rigtigt.

0 0
Haps 07-11-2013 09:11:15

....tror bare jeg holder mig til den tyske playstore eller tysk ebay tak.

0 0