Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG G2 - er den hot eller not?

LG G2 - er den hot eller not?

AFSTEMNING: LG har netop præsenteret deres nyeste topmodel, som lyder navnet LG G2 – er den hot eller not? Giv din stemme.

LG G2 (Foto: LG)
LG G2 (Foto: LG)

LG Electronics har netop præsenteret LG G2 for verdenspressen ved en stor event i New York. G2 er måske – måske ikke, telefonen der skal give Samsung konkurrence på Android platformen.

LG G2 kommer på hylderne i de danske telebutikker i starten af oktober måned og vil komme til en særdeles konkurrencedygtig pris.

Tror du LG G2 for alvor får LG tilbage i toppen af mobilbranchen og tage lidt af Samsungs markedsandele?

Hvad synes du om LG G2? Deltag i afstemningen herunder.



Afstemning

Hvad synes du om LG G2?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Christian 12-08-2013 14:20:55

Er det bare mig der ikke kan se afstemnings felterne / valgmulighederne?

Jeg kan se, at der står

"Afstemning

Hvad synes du om LG G2?"

Og så ikke mere!!

0 0
Morten Jensen 12-08-2013 14:48:59

Samme her

0 0
07-08-2013 20:14:44

Rigtigt lækker ud på billederne og på papiret. Men lad os se hvor god den er til at tage billeder, det syntes jeg ikke lg har været for gode til. Og så lige den ting at det er lg, men det kan være det er ved at være tiden til at give dem en chance igen :-)

0 0
Jesper Søgaard 08-08-2013 08:00:06

Jeg har Optimus G og må sige at de er kommet et rigtig langt stykke fra 2X som var en direkte skandale. Kameraet er stadig ikke for godt i Optimus G, men med software fra Play, kan man tage bedre billeder end standard kamerasoftwaren.

De eneste bekymringer jeg har omkring LG G2, er størrelsen og kameraet. Softwaren fungerer fint på min Optimus G og man kan derfor formode at de har fået styr på det siden 2X. Det skal dog siges at jeg bruger en anden launcher og derfor ikke benytter LG's UI.

Glæder mig til at se anmeldelsen på The Verge og her på Mobilsiden. Det kunne snildt blive min næste telefon.

0 0
08-08-2013 13:07:39

Størrelsen ville jeg ikke have et problem med, har S4 og det er jo nogenlunde samme størrelse. Launcheren kunne jeg faktisk godt lide på O2X, især dens app drawer var lækker, men det har jo nok ændret sig lidt. Men hvis de gør det godt med denne, så kunne det være man skulle prøve G3'eren :D

0 0
Slaraffenland 08-08-2013 10:53:05

Det eneste der kunne få mig til at skifte min Optimus G ud med en G2 er hvis kameraet forbedres markant.

Jeg er typen der går mere op i design end specs. Rent designmæssigt synes jeg Optimus G er mere stilfuld end G2, der ligger for tæt op ad SGS4

0 0
Hans Jákup Danielsen 07-08-2013 19:45:43

Kunne godt lide optimus G
men denne ligner for meget Samsung mobiler

0 0
Badawi 07-08-2013 22:16:23

Du har ret. Den ser også grim ud i forhold til LG Optimus G.

0 0