Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG G2 falder i brugernes smag

LG G2 falder i brugernes smag

En afstemning på Mobilsiden.dk viser, at læserne ikke har dømt LG G2 ude – mere end halvdelen er begejstret.

LG G2 (Foto: John G. Pedersen)
LG G2 (Foto: John G. Pedersen)

LG G2 blev præsenteret onsdag den 7. august ved en stor event i New York, og flere ting peger på, at dette produkt kommer fra en mobilproducent i topform.

En afstemning på Mobilsiden.dk, hvor mere end 1.000 personer har stemt, viser også her tiltroen er tilbage på LG.

 - LG G2 – alt om den nye topmodel fra LG

John G. konkluderede efter præsentationen, at LG G2 kan være produktet, som kan blive genfødslen for LG. LG har haft hårde tider de seneste par år, men forventningerne til den nye topmodel G2 gør, at dette måske vendes.

 - LG G2 – produktet der kan blive LGs genfødsel

Mere end halvdelen af de læsere på Mobilsiden.dk, som afgav deres stemme, mener at LG G2 er en super fed telefon. Hele 60,73 procent svarede nemlig, at det var en "super fed telefon", mens 29,1 procent mener den er ”standard”.

Og kun 10,17 procent synes, at LG G2 er kedelig.

 - LG G2 – det bliver prisen

LG G2 kommer på det danske marked i starten af oktober måned og forventes, at få en pris på omkring 3.499 kroner uden abonnement.
 

Læs også:
 - Danske teleselskaber vil gerne sælge LG G2

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

baagoe 16-09-2013 15:34:37

Jeg kan med glæde fortælle at jeg har fået en mail fra callme

de siger den første pris ca 5000kr de har udgivet på g2 er forkert
den nye pris er omkring 3500kr som John tidligere har forudset..

skulderklap til dig John du fik ret, tvivlede ellers lidt på dig da næsten alle de store internationale sider nævnte lang højere beløb

de andre teleselskaber har også rettet prisen..

0 0
baagoe 22-08-2013 20:58:05

Jeg har også stemt super fed men det var til dels pga. prisen på ca 3500kr...

nu har jeg dog måtte konstatere at de fleste side siger den faktisk bliver dyrere ens GS4 hvis det er tilfældet så er den kedelig fra mit perspektiv..

0 0
Marcus Dam 22-08-2013 12:33:44

Ligner til forveksling Samsung Galaxy S4 ....

0 0
Arthur 22-08-2013 10:35:53

G2 kunne godt blive en bejler som min næste smartphone.

Jeg kan godt se logikken i at placere knappen bag telefonen, men jeg tror ikke at det vil falde i min smag. Eksempelvis kan jeg forestille mig at det vil give problemer med eventuelle covers.

Derudover skal man pludselig til at ændre sine vaner. Eksempelvis kan jeg tænde min telefon uden at løfte den fra bordet. Her skal man løfte telefonen hver gang for at smugkigge :)

I know, det er first world problems. Men stadigvæk værd at overveje :)

0 0
Joachim 22-08-2013 11:30:27

Hvis nu du bare havde fuldt det mindste med, Arthur, ville du vide at man kan vække den ved at banke 2 gange på skærmen ;)

0 0
Arthur 22-08-2013 12:53:45

... Og hvis jeg nu skal slukke for skærmen efter jeg er færdig?

0 0
Morten Jensen 22-08-2013 13:03:09

Så vidt jeg har forstået, så kan man blot dobbelt-tappe igen, og så slukker skærmen.
Om dette kun virker når man kun har kigget på telefonen, eller om det også virker hvis man har haft låst telefonen op og brugt den, det er jeg så ikke sikker på.
Men dobbelt-tap: Tænd skærm, dobbelt-tap igen: Sluk skærm. Det er ihvertfald hvad de sagde under præsentationen.

0 0
Arthur 22-08-2013 13:15:06

I så fald lyder det ret interessant.

Dog kan det ikke være en universal feature. Da visse apps og launchers gør brug af dobbelt-tap til andre funktioner. Eksempelvis har jeg dobbelt-tap aktiv med min Nova launcher og bruger dobbelt-tap i Splashtop når jeg styrer min pc.

Men jeg kan nok godt gå på kompromis med at dobbelttap kun virker på hjemme-skærmen og i deres egen launcher.

0 0
Arthur 22-08-2013 13:21:28

Ved nærmere eftertanke. Den dobbeltap feature virker kun på låseskærmen. At dobbelt-tappe andre steder er det samme som at single-tappe. Så man vil komme til at åbne apps osv.

0 0
Morten Jensen 22-08-2013 14:18:55

Ved nærmere eftertanke, så mener jeg faktisk de sagde at man skulle dobbelt-tappe på et ledigt sted på skrivebordet, så ja, det virker nok kun i deres egen launcher.

0 0
Robert 21-08-2013 18:34:16

Jeg er selv en af dem der har stemt "super fed" og jeg er også sikker på hardwaren kommer til at køre 100%. Jeg er som altid bare bange for den efterfølgende support. Bliver LG G2 overhovedet opdateret til Android 5.0 når det kommer ud??

0 0
Rene 22-08-2013 19:08:37

NEJ.
Men det spiller 100% afligevel, men vi ved jo at det gør det ikke.

0 0