Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG: Kun meget få har problemer med Optimus 2X

LG: Kun meget få har problemer med Optimus 2X

LG mener ikke, at problemet med Optimus 2X er så stort, som det bliver gjort til, og vælger nu at fortælle, hvor mange telefoner der er problemer med.

Tal og procenter for, hvor mange mobiler der bliver klaget over og sendt til reparation er normalt noget, som producenterne holder meget tæt til kroppen.

Men efter snak om problemer med Optimus 2X har LG nu valgt at gøre en undtagelse. 

LGs mobilchef Morten Aagaard fortæller til Mobilsiden.dk, at selvom Optimus 2X har solgt ualmindelig godt, er der ikke kun få indrapporterede fejl. 

-”Der vil altid være en fejlrate på alle telefonmodeller, men vi ved, at fejlraten på Optimus 2X har været meget lille – faktisk er fejlraten under 1 procent af det totale antal solgte enheder i Danmark,” fortæller LGs mobilchef Morten Aagaard til Mobilsiden.dk.

Opdateringen lader vente på sig

Med hensyn til den kommende opdatering, der skal løse problemet med spontan genstart og sort skærm, er han ikke tættere på en dato.

-”Danmark var det første land, som lancerede Optimus 2X, hvilket betyder, at det tager længere tid, før vi har indsamlingen af indrapporterede data globalt på plads. Derfor vil de danske brugere måske føle, at udarbejdelsen af opdateringer kan tage lidt længere tid end for brugere i andre lande,” argumenterer han.

Læs også:
Massive problemer med LG Optimus 2X
LG afviser problemer med Optimus 2X
LG: Alligevel problemer med Optimus 2X 


LG Optimus 2X P990 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Benjamin Jensen 20-05-2011 11:51:15

Jon>> Det er noget sludder, når du sammenligner iOS og Android - og måden du gør det på.

For det første, så kan man JB sin Iphone, og få lige så mange muligheder med den som en Android. Jeg har selv gjort det, og der kan du få lige så mange muligheder.

En anden ting jeg hæfter mig ved er, at man lancere et system der er så tungt, med en så lille cpu. De forskellige producenter burde have smidt en dual core i fra starten af, for at undgå dette lag.

Hvis du bare sammenligner Windows Vista med Windows 7, så vil du også se en kæmpe forandring i hardware kravet for at få Vista til at køre nogenlunde. Vista er jo også blevet høvlet ned hos rigtig mange brugere og i medierne.

Tingene skal hænge sammen. Hvis man ikke får en ordentlig brugeroplevelse med den hardware man har, så kan hverken custom roms eller andet hjælpe. Men godt du har fået din LG til at virke - problemet er bare, at 95% af brugerne aldrig vil eller kunne gøre det du har gjort.

0 0
David 15-05-2011 20:12:33

Jeg er helt enig i dine holdninger, der er absolut forskeld på hvilke fejl man kan acceptere. At mobilen spontant genstarter, når den ligger i lommen og slet ikke bliver brugt er komplet uacceptabelt når den gør det så ofte den gør som med O2X. Havde en LG optimus one, før og den gjorde det samme!!, problemet blev løst efter at have afprøvet 4 forskellige slags hukommelses kort. LG sælger en mobil med et hukommelses kort der ikke engang virker ordentlig med mobilen, det er komplet til grin!. Jeg tror der er hardware problemer med hukommelsen i O2X, og den kommer sikkert aldrig til at virke rigtig godt, før de optimere hardwaren. Jeg syntes LG's O2X er en skandale med samme line som nokias N97

0 0
adam 14-05-2011 21:15:24

Hej, til alle dem som har set sig sure på LG, jeg har haft en O2X siden lancering, og har ingen problemer haft med den, tlf. kan godt fryse hist og pist pga. overbelastning men værre er det heller ikke. har haft en galaxy og en desire og der havde jeg også samme issues. så det kan være nogle af jer har haft nogle problemer men ta nu og slap af og giv LG en chance, de prøver i det mindste at komme med ny innovation ifht. HTC som lancerer de samme modeller som bare er pakket ind i ny hardware.
O2X har fået kanon anmeldelser alle steder og jeg kender flere der har en. så til alle jer der har set sig sure og negative på LG...take a brake og giv dem en chance, i vil ALDRIG og jeg gentager ALDRIG finde en tlf der er 100% fejlfri og som ikke har en eller anden fejl...Godt gået LG, og jeg skal absolut købe jeres kommende 3D mobil

0 0
spawn 15-05-2011 11:51:17

slappe af ?

nej, vel vil jeg ej slappe af

Jeg har ejet mindst 25 mobiltelefoner inden min LG, og ingen af dem har haft problemer i stil med dem min LG har. Jeg havde en Desire et år før min LG, og har aldrig nogensinde oplevet en eneste genstart eller frysning på den. Min Desire havde heller ingen problemer med memoryleak og lag som min LG har. Faktisk har jeg aldrig oplevet en eneste desideret fejl på min Desire.

Hvorfor skulle jeg acceptere et produkt der er fyldt med fejl ? - hvis jeg køber en bil der taber hjulene når jeg kører eller ikke kan bremse, så ville jeg også klage. Hvis jeg køber en kaffemaskine så forventer jeg også den kan brygge kaffe.

Det er et generelt problem som er voksende indenfor denne branche at det er så vigtigt at komme først at man smider produkter på markedet som ikke er færdige og lader kunderne fungere som beta testere i måneder eller halve/hele år og i grelle tilfælde bliver problemerne aldrig løst men produktet blot erstattet af en ny model - og det er kunder som dig der accepterer det som er medskyldige i at producenterne tror det er iorden og fortsætter.

Men det er ikke iorden. Når jeg køber et produkt har jeg både en legitim forventning og krav om at produktet skal virke. Det er ikke iorden at telefonen jævnligt genstarter eller fryser midt i en vigtig samtale med en kunde eller lign.

Det kan godt være man ikke kan finde en 100% fejlfri mobil - men der er stor forskel på hvilke og hvor mange fejl der er acceptable, og fejltypen samt fejlniveauet på LG'en er bare ikke acceptabelt.

Og det er slet ikke acceptabelt at producenten så udviser en sådan foragt og ligyldighed overfor deres kunder når fejlene bliver påpeget. Den måde LG har håndteret disse problemstillinger er i særklasse noget af det mest elendige jeg har oplevet.

Og så er jeg ligeglad hvor mange hardwaretossede fanboys der accepterer dette skrammel bare fordi de er lykkelige over at kunne fremvise den nyeste dual-core mobil. Og jeg er ligeglad hvor mange gode anmeldelser den får - anmeldelser er typiskt baseret på en kortvarig test af produktets funktioner og dens hardware - ikke en langtidstest af stabilitet og hverdagsbrug.
Det er først der man rigtigt ser om et produkt holder eller ej.

0 0
Yngve Øines 13-05-2011 09:53:18

Hvordan har LG kommet fram til den ene prosenten? Blir det registrert i feil-statistikken når eier av en problemtelefon ringer support og uten videre diskusjon aksepterer beskjeden om at feilen blir rettet med fremtidig softwareoppgradering?

Selv er jeg bekymret for låsen på bakdekselet når jeg må ta ut batteriet flere ganger om dagen. Det dekkes antageligvis ikke av garantien . . . . ?

0 0
Benjamin Jensen 13-05-2011 02:19:40

Hvorfor skal Apple og Iphone bringes ind i debatten om en fejlfyldt tlf?

Jeg købte netop en Iphone for at slippe for de problemer.

Jeg har haft min Iphone siden september, og jeg har endnu ikke oplevet en genstart eller BSOD eller for den sags skyld frysning. Lortet virker bare som det skal, og jeg bliver fri for at hive mig i mit i forvejen tynde hår!

Jeg har haft Samsung og Nokia telefoner der har lavet samme numre med mig, og jeg medgiver ejerne af LG telefonerne at der nok ikke findes noget mere irriterende. Så kan cpu'en være trippel-hexa core, men hvis lortet ikke spiller, så er der sgu ikke meget ved det.

For mig ser det ud som et rent hardware problem, da folk sidder med de samme firmwares, og for nogen kører det, og for andre slet ikke. Jeg kunne godt mistænke det for at være rammene i telefonen.

Hvis det virkelig er et hardware problem, så er LG godt nok på røven. Det er nok derfor de er så ivrige efter at fortælle, at fejlraten skam er meget lav. Nokia lavede samme nummer i sin tid, og da telefonen blev udfaset, indrømmede de, at det var den værste telefon de nogensinde havde lavet, og sagde undskyld.

0 0
Jon 13-05-2011 10:33:06

Nu køre iPhone jo på et OS der ikke kræver ret meget at trække, i forhold til Android. Android ER et meget tungt OS, men til gengæld kan du jo lave meget mere om på det, og personaliserer det, hvilket jo ikke ligefrem er tilfældet ved iPhone.
Vil skam erkende at iPhone køre "fejlfrit", men jeg skiftede til gengæld da jeg var træt af det iPhone hype der var, og stadig er, samt at iphone simpelthen er alt for kedeligt at bruge.´

Jeg købte en Optimus 2X, og var godt tilfreds med den i starten, men efter noget tid begyndte jeg da og fortryde købet. Men nu har jeg smidt en custom ROM på, køre android 2.3.4 på den, og overclocked Tegra2 til 1.4ghz, og den kører stabilt, uden nogle problemer, lag, BSOD eller genstarter, og fryser heller ikke. Nu er jeg skam godt tilfreds med den.

0 0
Exert 13-05-2011 14:13:35

Hvilken custom ROM kører du?
Hvordan påvirker overclocking batteritiden?

0 0
Jon 17-05-2011 11:44:39

Før brugte jeg en android 2.3.4 CyanogenMod ROM.
Den fungerede udmærket, men da var lidt få bugs hist og her. Men nu er CM7 hverken en stable eller ikke engang i beta endnu, kun nightly som de kalder den, som er en slags alpha. Men det bliver bedre, og bedre!

Så nu er jeg skiftet over til en 2.2 ROM igen, som er lavet specielt til stabilitet, hurtighed, og ikke mindst med en kernel man kan overclocke!

Her er et link til den: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1076454

Nu har jeg kørt et par dage med den, og den fungere super. Telefonen er endnu ikke blevet langsom, har ikke oplevet at den genstarter, fryser mm. og har overclocked den til 1400mhz, hvor den indtil videre kun har reduceret batteriet med godt 2 timer, på en hel dag, hvilket jeg kan overlevede med. Inden jeg overclockede kørte jeg lidt benchmarks, hvor jeg scorede 2700-3000 i Quadrant. Da jeg så smed denne ROM på, og overclockede den, steg den til 3800-4200 i quadrant.

Samme i LINpack, som er en MFLOPS Benchmark.
Stock rom og ikke OC, lå den på 42+ MFLOPS udregnet på 1.89 sec.

Med nye ROM samt OC, steg den til 52 MFLOPS, udregnet op 1.64sec.

Desuden har jeg lagt mærke til at den trækker spil UTROLIGT hurtigt nu i forhold til stock ROM, skal også nævnes at i denne ROM har de fjernet LG's egen launcher, og erstattet den med LauncherPRO, og den køre ufatteligt hurtigt, ikke noget med at den "lagger" i menuen, eller når man skifter skærm.

Håber at i finder denne ROM lige så stabil og god som jeg har, indtil LG tager sig sammen til at fixe Optimus 2X :-)

0 0
Casper Engell 12-05-2011 15:23:55

Jeg har ikke rigtig haft problemer med random genstart og sort skærm, tror jeg har opblevet en enkelt sort skærm, jeg synes dog at hele telefonen er alt for langsom. Jeg prøvede først med LauncherPro hvilket hjalp rigtig meget (*hint hint* hvis du synes din telefon er langsom) men jeg ville meget gerne af med alt det andet crapware, de har smidt på den. Jeg valgte derfor at prøve MoDaCo custom rom, og jeg kan kun sige jeg er blevet utrolig glad for min Optimus 2X. Man fjerner godt nok garantien ved at root den, men jeg synes ikke jeg kunne leve med det software LG har smidt på den

0 0
Jon 13-05-2011 10:25:51

Bare rolig. Ved at køre den NVFlash som der findes på MoDaCo's side, kan du genskabe garantien, da du kan hente den stock ROM der er på deres side. En NVflash genskaber stock ROM, og fjerner root, hvilket ikke kan opdages.

Har selv rooted min Optimus 2X med en CM7 baseret custom ROM, samt hentet en ny kernel.
Køre i øjeblikket med android 2.3.4 på den, LauncherPRO og 270mb ledig RAM ved frisk reboot.
Har derudover overclocked min tegra2 processor til 1.4ghz og scorer 3800 i Quadrant :-)

0 0
David 12-05-2011 14:51:34

Er selv Optimus 2X ex ejer, og har også haft genstarts problemer.

For det første LG's 1 % kommentar er måske sand men reelt er tallet meget højre. Alle jeg kender med denne mobil har problemer, det er bare de fleste der venter på en update de tror løser alle deres problemer. Min påstand er, at mange af mobilerne har hardware fejl.

Mobilerne har vel den samme indmad, og hvis de kører med den samme software, så burde alle virke på samme måde. Altså er alle sammen ustabile, hvis det er et software problem.

Så hvis der reelt er nogen derude, der har en optimus der kører stabilt, så må resten have hardware fejl.

Så kom ud og få byttet lortet!

0 0
Bjarne R. 12-05-2011 13:45:00

LG's fornægtelse af problemet gør mig bare mere sur :(

Jeg gik selv ned til Telia 10 dage efter købet - men manglede så ordre kvitteringen og opgav så efter 1/2 times diskussion at indlevere telefonen og få så aldrig efterfølgende gjort noget ved det.

Det er også lidt svært at brokke sig over spotariske software fejl - den ene dag køre den nogen lunde men den næste er der total umulig.

Men jeg tro også at en del af problemet skyldes forventningsafstemning:
1) I 2007 satte iPhone og efterfølgende flere gode Android telefoner barren for hvad man kan forvente af en smartPhone.
2) LG har selv hypet 2X telefonerne og dens Dual-core Tegra-chipsettet til det maximale.

Min pointer er at hvis jeg havde købt telefonen i 2006 så ville den være fantastisk. P990 lever bare ikke op til hvad man forventer af en 4000kr's telefon i 2011.


Lige et link til LG's reklamefilm:
http://www.youtube.com/watch?v=UndWQbaIgkE

0 0
Halby 12-05-2011 11:23:08

men det nok ikke kun som første dualcore mobil, de kommer i Guiness med

0 0
Sarah 12-05-2011 10:08:04

Både jeg og en kollega oplever random reboot og BSOD - bemærkelsesværdigt sammentræf, at vi begge tilhører de 1%! Telefonerne er købt uafhængigt ift. både butik og udbyder. Ifm. de første artikler om problemerne her på siden, skrev jeg til LG for at medvirke til at tydeliggøre problemets omfang. Gæt selv om jeg har fået svar! Jeg håber stadig, at den dårlige omtale får LG til at tage sig sammen - og takker samtidig Mobilsiden (og debattørerne) for at følge op. Det er dog helt sikkert både første og sidste gang jeg ejer en LG telefon.

0 0
Exert 12-05-2011 08:20:53

Mit indtryk er at LG ikke kan finde fejlen, og derfor træder vande. Ikke nogen særlig elegant måde at gøre det på, må man sige.

Folk siger her at de er nogle uduelige programører hos LG, når de ikke får rettet fejlen, men som jeg ser det er det ikke så lige til. På xda kan man så vidt jeg kan se heller ikke finde ud af hvad det der er skyld i fejlen. Nogle mener det er Tegrachippen der er problemer med, da Motorola har lignende problemer, andre at det har noget med hukommelsen. Det er gør det ikke lettere at fejlen nogle gange først begynder en uge til fjorten dage efter en reset. Det er svært for LGs programører at give en dato for en rettelse, når det tager fjorten dage at teste en rettelse til et problem, man ikke ved hvad er.

0 0
MLH 11-05-2011 23:25:00

Jeg giver de fleste af jer ret - uacceptablet af LG, at de ikke bare løser problemet. LG har helt klart vist at de ikke magter at være med fremme - hverken med en top-mobil eller med service.

0 0
Yngve Øines 11-05-2011 19:02:18

Telefon har kjente og vesentlig feil som telefonen svært lite anvendelig. Om det er 1% eller 97% av solgte enheter er for meg helt likegyldig, bare fiks problemet så jeg får et telefon som virker.

LG Danmark uttalte 17. april her på Mobilsiden at feilen er lokalisert og at nye software er under distribuering. LG Norge melder i dag at de håper at fiks kommer om noen uker (=> udefinert, 2 uker, 6uker, 12 uker?). . . .

0 0
Rasmus 11-05-2011 17:50:02

Min telefon har været til rep 2 gange. Og er nu med støv under glasset.

Jeg ryger direkte på en SGS2 når jeg kan få fingre i den.

0 0
Mark Guldhammer 11-05-2011 17:56:37

Min er til rep første gang, hvad gør de for at fikse den?

0 0
Mark Guldhammer 12-05-2011 17:35:11

Nå, kan se i dag værkstedet har "lavet" telefonen med en software opdatering, selvom jeg altid har haft det nyeste.

Gad vide hvor mange gange den skal retur :/

0 0
Tbigum 11-05-2011 17:36:53

Hvordan kommer de frem til de "under 1%" Hvis de kigger på det samlede antal solgt til butikkerne, giver det jo et helt forkert tal. Hvis feks. LG har solgt 1000 enheder til butikkerne med en fejl-rate på 1%, så drejer det sig om 10stks. men hvis butikkerne kun har solgt 100stks. så er fejl-raten jo på 10%.

0 0
spawn 11-05-2011 17:25:34

så er grunden til den manglende opdatering som skal løse disse problemer, og manglende information om dato for frigivelse, simpelthen at den opdatering ikke findes !!!

Andre kilder på internettet hvor LG har svaret i forskellige lande henviser til den tidligere frigivede baseband opdatering som værende den opdatering der skal løse disse problemer.

eks. her

http://www.trustedreviews.com/news/lg-optimus-2x-suffering-freeze-and-reboot-problem

Men LG fatter stadig ikke at den baseband opdatering ikke løser problemerne med random reboots og bsod, og LG norden fatter åbenbart stadig ikke sammenhængen med den opdatering der allerede er frigivet.

Der er ikke nogen anden opdatering på vej speficikt rettet mod disse problemer !!!

- det eneste valg brugerne har er at vente på en kommende Gingerbread en gang juli/august (eller hvornår den nu kommer) og håbe dette løser problemet - eller fortsætte deres klager rundt omkring på nettet og advare andre potentielle kunder - eller hvis muligheden stadig eksisterer for dem at returnere mobilen til forhandleren den er købt hos.

0 0
11-05-2011 19:40:47

Kan så fortælle at Paul o'brien fra modaco har haft et kig på deres gingerbread, og han var ikke imponeret. Ved gost at det var en tidlig udgave, men alligevel. Tror ikke LG kan finde ud af at lave ordentlig software til deres mobiler. Uanset hvor mange opdateringer de så end sender ud, så tror jeg ikke at O2X vil komme til at kører ordentligt. I hvert fald ikke så længe det er LG firmware.

0 0
spawn 11-05-2011 16:26:38

er det fuldstændig tåbeligt at på den ene side proklamere at der kun er 1% fejlrate og på den anden side medgive at der skal komme en opdatering som skal løse genstarter og bsod

Hvis der skal komme en software opdatering som skal løse disse problemer må der nødvendigvis også være en fejl i firmwaren som dette skal rette - og da ALLE grundliggende har den samme firmware - må den pågældende fejl berøre 100% af de solgte mobiler - ikke 1%

at i kun har registreret 1% konkrete fejl - skyldes at disse kun dækker konkrete hardware fejl.

Software fejlene i firmwaren som aldrig medfører andet i helpdesken eller på værkstedet end "ingen fejl fundet, telefon resat" tæller selvfølgelig ikke med i statistikken.

0 0
John 11-05-2011 16:18:21

Hej,

Hvilken software version kører I med?
Jeg oplevede også problemer med genstart og en frossen skærm i de første 14 dage jeg havde telefonen, men en softwareopdatering har løst problemet for mit vedkommende. Faktisk har den været rigtig stabil efterfølgende.

Jeg har selv følgende data:
Android-version: 2.2.2
Grundbåndsversion: 035.21_20110405
Kernelversion: 2.6.32.9
Versionsnummer: FRG83G
LGE-version: LGP990-V10b

0 0
Jens Schneider 11-05-2011 19:28:34

Jeg har præcis samme data og oplever stadig problemet :o(

0 0
Lennie 11-05-2011 18:10:10

Mit Grundbåndsversion hedder 1035.21_20110218

og min telefon kører helt fatastisk...

0 0
spawn 11-05-2011 18:26:33

Så har du endnu ikke opdateret til den nyeste firmware for Danmark som er den opdatering LG tror løser problemet (suk).

Du har så stadig LGE-version: LGP990-V10a - den nyeste hedder LGE-version: LGP990-V10b

Og din har med garanti også rebootet nogle gange - du har sikkert bare ikke lige set det ske og derfor ikke opdaget det (den rebooter jo bare tilbage til lock screenen hvor du forlod den, så du kan ikke se på den at den har rebootet, medmindre du så eller hørte den gøre det.)

Ja - den kører skam fantastisk sålænge du spiller et spil eller lignende (og den ikke lige rebooter eller får bsod midt i) - men derfor har du alligevel de samme fejl i softwaren vi andre har, selvom du måske ikke lige bemærker det, eller måske ikke ved hvordan det viser sig.

Prøv eks. at installere noget fra marked - og så gør noget andet samtidig - så vil du opdage at telefonen lagger helt vildt medens og lige efter den har installeret applikationen. Det er ikke meningen den skal være sådan - det er også en fejl i firmwaren.

Telefonen kunne være fantastisk - hvis det altså ikke lige var for den bugfyldte firmware LG har givet os.

0 0
Jon 13-05-2011 10:38:42

Det med at telefonen lagger, imens til installere noget fra Marked, er noget du vil finde på ALLE Android devices. Oplever det på min Optimus 2X selv, samt min gamle HTC Desire, min kærestes HTC Desire HD, og min brors Samsung Galaxy S.

0 0
Michael 12-05-2011 22:23:40

Det skal måske lige nævnes at jeg kører med V10b, og jeg har kun oplevet positive ændringer på min Optimus 2X og den kører helt uden problemer.

0 0
Exert 12-05-2011 08:03:01

"Og din har med garanti også rebootet nogle gange - du har sikkert bare ikke lige set det ske og derfor ikke opdaget det (den rebooter jo bare tilbage til lock screenen hvor du forlod den, så du kan ikke se på den at den har rebootet, medmindre du så eller hørte den gøre det.)"

Har du ingen SIM-kode? Hvordan kan man IKKE opdage at den rebooter?

Jeg har derimod oplevet flere gange at antennerne bliver slået fra og jeg skal genindtaste SIM-koden. Det er vel at mærke uden at den rebooter, det kan jeg i telefonens oppetid.

0 0
Lennie 11-05-2011 18:10:22

fantastisk*

0 0
spawn 11-05-2011 16:31:22

vi kører med samme - og vent og se dine problemer skal nok komme igen som de har gjort for alle andre. Nogen gange kan der gå dage, andre gange kun timer før genstarterne sker igen.

Mange af genstarterne opdager folk slet ikke, da de bare sker medens telefonen ligger i standby mode i lommen eller på bordet og man ikke lige kigger på den.

jeg oplever jævnligt pludselig at høre boot melodien fra min når den ligger på bordet.

0 0
spawn 11-05-2011 16:08:56

Hermed vil jeg offentligt gerne udfordre LG og Morten Aagaard

Byt mine 2 indkøbte Optimus 2x mobiler til 2 nye og garanter mig at disse ikke har de nævnte problemer jeg oplever med mine nuværende - det skulle ikke være umuligt at klare hvis jeres fejlprocent kun er 1%

Kan i ikke leve op til dette - så returner mig venligst indkøbsprisen for jeres fejlbehæftede produkt (Callme nægter nemlig at hjælpe mig). Så køber jeg istedet et andet produkt og i slipper for yderligere larm fra mig.

Tør i tage udfordringen op eller vil i bare stiltiende indrømme i har tabt slaget på forhånd ?

I kan kontakte mig gennem mobilsiden som har min emailadresse

mvh
Tom

0 0
spawn 11-05-2011 15:55:33

Kære LG

Fat nu at vi ikke taler om en fejlrate på 1%
Jeres 1% tæller kun de kunder der har opgivet at vente og sendt deres telefon ind til reparation.

Langt størsteparten som oplever problemet venter tålmodigt på at i skal snøvle jer sammen og løse det og sender ikke deres spritnye telefon på værksted - dels fordi de ikke gider undvære deres helt nye mobil i uger - dels fordi de ved fra dem som allerede har sendt mobilen på værksted at det IKKE HJÆLPER

Værkstedet gør ikke andet end at resette telefon og evt. reinstallere software - dette kan vi godt selv finde ud af - men det hjælper IKKE - problemerne fortsætter

Jeg kender brugere der har ombyttet til nye mobiler både 2 og 3 gange, brugere der har haft på værksted både 2 og 3 gange - og problemerne kommer altid tilbage

tag nu og følg med i de kilder på internettet som dokumenterer problemerne

http://mobile.engadget.com/2011/05/11/lg-optimus-2x-is-worlds-first-dual-core-phone-necessitating-an/

og spar os for jeres latterlige Apple kopierede benægtelser af fejl.

For pokker i gør mig gal i skralden

grrrrrrrrrrrr

0 0
Kongand 11-05-2011 16:13:13

Er de blevet indleveret til rep 3 gange og fejlen stadig er der, så må den helt almindelige købelov jo træde i kræft og man har dermed ret til at få et nyt produkt svarende til det man oprindeligt købte - og mener også man er berettiget til at få pengene igen.
Ydermere, så mener jeg, at jeg har læst en artikel herinde, hvor LG selv har udtalt at man kan aflevere mobilen og få pengene retur, hvis der er en fejl på den. Men kan ikke finde artiklen, så tør ikke sige, om det er mig, der husker forkert.

Uanset hvad så er det da total dårlig stil af LG.
Din kommentar "spar os for jeres latterlige Apple kopierede benægtelser af fejl" er lige i øjet ;)

0 0
Kongand 11-05-2011 16:14:27

*kræft = kraft

0 0
Zeb 11-05-2011 15:52:05

Så vidt jeg kunne forstå fra kommentarerne til en anden nyhed herinde har køberne netop også problemer med at få lov til at aflevere dem tilbage eller sende dem til reperation. Ikke underligt at der bliver rapporteret et lavt antal hvis folk ikke kan komme til at levere tilbage...

0 0
spawn 11-05-2011 15:58:49

og ja - jeg er netop i øjeblikket i "krig" med Callme for at få lov at returnere mine 2 mobiler selvom der er gået mere end 14 dage.

De nægter og henviser mig til LG og LG henviser mig til Callme

Mine mobiler er selvfølgelig ikke med i LG's fejlbehæftede statistikker da jeg er forhindret i at returnere dem og ikke vil aflevere dem til meningsløse reparationer i måneder medens jeg samtaler betaler for dem.

0 0
dildmand 11-05-2011 19:34:57

Du skal sige til callme at du henholder dig til købelovens §78, havde selv samme problem med 3, men de har nu indvilget i at lade den returnere. Så nu holder jeg mig LANGT væk fra LG´s produkter fremover. Men det kræver selvfølgelig at den har været til reparation min. 2 gange, og problemet ikke er løst.

0 0
Robert 11-05-2011 16:09:45

Hold da kæft mand at sådan noget kan ske i år 2011. Først benægter de, så indrømmer de at der rent faktisk er problemer og nu så benægter de igen - at påstå der er under 1% fejl er ganske som Morten Aagaard siger, præcis hvad man kan forvente af ENHVER type mobiltelefon, og derfor lig en total benægtelse.

0 0