Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG Nexus 5, flagskib til kostpris [MOBILDEAL]

LG Nexus 5, flagskib til kostpris [MOBILDEAL]

Vi bumper en gang i mellem i tilbud, der er så gode, at vi bare må dele dem. LG og Googles Nexus 5 er blevet et mobildeal værdigt.

Siden Google introducerede deres Nexus 4 flagskib i 2012 på Play Store, har danskerne måttet kigge længselsfuldt efter de billige Nexus telefoner i den danske handel. Med Play Store udnytter Google deres position som softwarevirksomhed til at sælge telefoner til nær kostpris - en fordel som mange amerikanske forbrugere har nydt godt af.

Eksempelvis blev Nexus 4 i USA solgt til 299$, omtrent 1.800,- danske kroner, men efter told, moms og fordyrende mellemmænd, røg prisskiltet over fire tusinde danske kroner i andedammen.

Læs også LG Nexus 5 anmeldelse: Den venligste Android

Fra i dag kan danskerne nyde godt af Google direkte salg igennem Play Store, hvor LG Nexus 5 kan erhverves for henholdsvis 2.599,- kroner. Dermed er prisen på linje med den amerikanske pris på 349$, tilsat den uundgåelige danske told og moms, men krydret med dansk reklamationsret på to år.

Nexus 5 fås i farverne sort, hvid og rød, 16 eller 32GB lagerplads, til henholdsvis 2.599,- eller 2.999,- kroner.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

lars jensen 19-03-2014 18:51:27

helt rigtigt. min fejl. er helt ny på den side. har haft en iphone 3gs siden den udkom. er der nogle bloks man kan følge omkring android??

0 0
20-03-2014 08:04:26

Hvad tænker du på? Altså websites er der tons af. Men også de store tech sider skrive rigtigt meget om Android, deriblandt vores egen mobilsiden.dk ;D

2 0
lars jensen 19-03-2014 17:07:18

ringede til google og han sagde at der kommer dansk moms og lev på. der står også på deres side at Subtotal 2.599,00 kr
Moms og levering bliver beregnet ved kassen.

0 1
19-03-2014 17:13:48

Hvis du propper en nexus 5 16GB i kurven og går til kassen osv. Så kommer du til en slutpris der lyder på: 2674,- INCL. FRAGT OG SKATTER.

1 0
Claus Jul Larsen 19-03-2014 16:14:05

Har selv en Nexus 5 og er et RIGTIGT godt køb! Den er faktisk bedre end iPhone som koster et par tusser ekstra. Skærmen er fantatisk og telefonen performer rigtigt godt.

3 1
lars jensen 19-03-2014 15:14:52

der kommer moms og lev på

0 1
Niels de Boissezon 19-03-2014 15:49:43

Prisen er inklusive moms og eksklusiv levering på 75 kr.

2 0
Krissi 19-03-2014 11:16:03

Hvad priserne angår, så er det mere interessant, hvordan de danske priser matcher de europæiske.

Med priser i den tyske og spanske Play Store på hhv. 349

0 0
Niels de Boissezon 19-03-2014 13:54:32

Tjaeh, 349 euro svarer til 2605 danske kroner, så vi får den faktisk lidt billigere end resten af Europa ;-)

2 0
Krissi 21-03-2014 11:37:13

Helt enig.
Havde også skrevet det i min kommentar, men det virker som om, at siden her kun visser de første 3 linjer... hvilket har klippet det jeg ellers skrev.

0 0
Peter Frederiksen 19-03-2014 11:10:11

Fedt der er også Chromecast til 270, med kunne godt have vente lidt, har et mindre parti fra USA til ca. 290 pr stk (med DK told og Skat!)
http://goo.gl/1db15c

0 0
Rena 19-03-2014 11:08:17

Trist at, jeg købte min Nexus 5 i January til 3500 kr.
Men set fra den lyse side, så bliver Nexus 6 forhåbelig også solgt på Google Play, så vi slipper for Over price model.

3 0
Kim Rene Jensen 19-03-2014 10:32:16

Super smartphone til særdeles god pris..... også 32 Gb modellen...

2 0