Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG Optimus 2X fejl erkendes af teleselskaber

LG Optimus 2X fejl erkendes af teleselskaber

Problemerne med LG Optimus 2X er nu officielt erkendt hos nogle af teleselskaberne i Danmark.

Over de seneste måneder har vi fulgt sagen om problemerne med LG's topmodel Optimus 2X. Hvis du ikke er inde i sagen, kan du her læse en opsummering af forløbet.

Efter en rundringning til TDC, Telenor, Telia og 3 står det nu klart, at det ikke kun er nogle udvalgte læsere af forskellige mobilmedier som Mobilsiden.dk, der døjer med blandt andet spontane genstarter og sort skærm på LGs topmodel.

- "Jeg kan bekræfte, at vi oplever samme tendens som artiklerne på Mobilsiden.dk beskriver. LG 2X'erne kommer ind til service med disse fejl. På værkstedet får mobilerne den nyeste softwareopdatering (V10C) og det ser ud til at virke for nogle af kunderne. Men det ser også ud til, at andre fortsat har problemer," fortæller Christian Wulff Søndergaard, kommunikationschef i Telenor.

Telenor har taget kontakt til LG for at høre hvilke planer de har, for at løse problemerne.

Også TDC og 3 bekræfter også, at der er problemer med Optimus 2X.

Telia: Ikke unormale fejlrater

Telia mener i modsætning til konkurrenterne ikke, at LG Optimus 2X har nævneværdige problemer.

- "Vi har ikke set nogle produkt-problemer med 2X'eren der er udover normale fejlrater. Denne telefon er ikke mere syg end andre telefoner på markedet," siger Telias salgsdirektør Michael Bech.

Han oplyser dog, at opdateringen fra LG med versionnummeret V10C, har haft en positiv effekt for de kunder, som har haft problemer med produktet.

Opdatering: Få pengene tilbage for din LG Optimus 2X

Læs også:
- TDC giver pengene tilbage for Optimus 2X


LG Optimus 2X P990 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jonas_a 25-07-2011 12:28:00

hvor uheldig kan man være...at ha købt en O2X..og så ha købt den hos Telia..uheld x2?
Det hjælper ikke lige frem på Telias i forvejen dårlig ry!

0 0
DaaN 25-07-2011 18:59:00

Telia er og har Altid været en Flok Dresserede Aber .. ALT er Kundens skyld, for Telia laver absolut INGEN Fejl.. Jeg begriber bare ikke at Telia stadig har nogle kunder, men selvfølgelig den sidste idiot er ikke født endnu ;-)

0 0
David 31-07-2011 12:46:54

Desværre er der steder hvor Telia stort set er de eneste der dækker. I 2012 er det dog muligt at skifte til Telenor, når de slår deres netværk sammen.

0 0
DaaN 31-07-2011 17:37:25

Det vil hvertfald være det værd at gøre det.. Nok det samme netværk, men KLART bedre KundeService hos Telenor.. Nu har jeg CBB som kører på Telenor's netværk, der er No Problemo med kundeservice der 4.5 ud af 5 :-)

0 0
Bjarne R. 25-07-2011 11:10:59

Det er lidt lige som når jeg har haft ringet ind til Telia og klaget over manglende dækning (den er stort set ikke eksisterende på det meste af Lolland-Falster), så lyder De altid helt overraskede og som om det er først gang de nogen sinde har hørt om det.

Så jeg går ud fra at Telias interne motto er "Deny, deny and deny".

0 0

Om brug af cookies