Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG Optimus 2X opdateres ikke til Android 4.0

LG Optimus 2X opdateres ikke til Android 4.0

LGs topmodel får ikke den nyeste version af styresystemet Android. Det melder LG selv.

NYT: LG Optimus 2X opdateres måske alligevel til Android 4.0

LG Optimus 2X burde egentlig kunne køre den nyeste Android-version, 4.0 Ice Cream Sandwich. Men LG har alligevel valgt ikke at opdatere 2X.

Det skriver LG på deres Facebook-side.

LG har længe lovet at opdatere Optimus 2X til Android 2.3, men opdateringen er blevet udskudt af flere omgange.

LG blev i august medlem af Android Update Alliance, hvor producenterne forpligter sig til at opdatere telefonerne i mindst to år, efter de kommer på markedet. Optimus 2X blev godt nok lanceret lige inden LG kom med i alliancen, men mange havde håbet, at LG alligevel ville opdatere topmodellen.

Google har netop meldt ud, at deres Nexus One heller ikke opdateres til Android 4.0 Ice Cream Sandwich.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Allaa 01-11-2011 01:46:20

Okay okay okay.. Nu ved jeg de har udskydt den mange gange, men tænk på at de i de mindste prøver... LG optimus 2x er en fantastisk mobil uden 2.3?! Og vil altid være det, men ja lg har gjort det dårligt i denne opgang, men det betyder ikke at de ikke kommer igen? I hvert er jeg godt tilfreds med min 2x og elsker den af hele mit hjerte! OG JA LG LIFE'S GOOD! Og synes faktisk de lever op til den motto!

0 0
May Frederiksen 31-10-2011 10:51:32

Hej alle, tak for kommentarerne. Læs den opdaterede historie her: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/lg-optimus-2x-far-maske-alligevel-android-40,lid.17795/
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
31-10-2011 11:16:13

Det bliver spændende. Såfremt de ikke gør det, tror jeg LG er færdige. Spørgsmålet er bare om de ved det..

0 0
Thomas Kristensen 31-10-2011 10:28:40

Jeg vil gerne rose HTC, jeg syntes de er de bedste til at opdatere deres mobiler
Selv en gammel mobil som Desire for Android 2.4
Og jeg ved at min Sensation for Android 4.0
Selvom det ikke gør en forskel for mig, jeg køre custom rom Android 2.3.5
Custom Rom er så meget bedre end stock

Så til jer LG bruger, root jeres mobil, så kan i altid holde den opdateret :)

0 0
31-10-2011 10:06:00

LG har med O2X virkelig vist hvad de er lavet af....varm luft. Det er simpelthen utroligt at de med deres kæmpe fejlbehæftede flagskib ingen vegne er kommet endnu. Der er fandme ikke noget at sige til at deres tal er for nedad gående.

0 0
Christoffer 31-10-2011 09:35:33

godt jeg valgte en Galaxy S II og glemte alt om en Optimus 2X og Optimus 3D.

0 0
Balano 31-10-2011 09:24:06

LG India har sagt at de ikke har nogen plan om det. Mens en anden LG side har lige sagt at de er igang med den. De skal nok skrive på deres Facebook side når de har en release date. Kilde: LG Optimus 2X XDA forums.

0 0
31-10-2011 09:22:15

http://www.facebook.com/LGMobile/posts/298000743544586

Det var en italiensk underside, der først var ude og sige dette. LG har trukket det tilbage efter den heftige kritik af dette. I burde bringe et dementi og ændre overskriften.

0 0
31-10-2011 09:26:50

Om den så kommer før 2015 er en helt anden diskussion.

0 0
Zeb 31-10-2011 10:21:45

Well nu har de brugt 6 måneder på at prøve at få 2.3 til at fungere. Hvad er odds for at de nogensinde når så langt som til 4.0?

0 0
31-10-2011 10:46:08

Men derfor synes jeg stadig det er forkert at skrive noget så kontant ud, når firmaet lidt melder ud i alle retninger..

0 0