Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG Optimus 2X - verdens hurtigste mobil?

LG Optimus 2X - verdens hurtigste mobil?

På papiret er LG Optimus 2X verdens pt. hurtigste Android mobiltelefon. Men hvordan klarer den sig i en benchmark test - se video her.

Når LG inden længe sender Optimus 2X ud på mobilmarkedet, bliver det den første Android telefon med en NVIDIA's Tegra 2 processor, der er en dualcore processor med 2 1GHz Cortez A9 kerner.

Den græske gadget side, TechBlog.gr, har lavet nedenstående video hvor de laver en benchmark test af Optimus 2X.

Dog skal testen tages med forbehold, da Quadrant, er navnet på det benchmark software der bruges ikke er opdateret til processorer med 2 kerner. Så det reelle resultat kan være lidt anderledes end videoen viser.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jon 19-01-2011 19:45:25

Tror lige jeg venter med at se hvad HTC og Samsung kommer med:)

0 0
Lars 18-01-2011 11:26:19

HVIS den er hurtigst vil den kun være det til motorola atrix kommer på markedet :)

0 0
Ole 18-01-2011 12:25:34

Hvis altså den kommer til det danske marked

0 0
Lars 18-01-2011 13:06:01

det gør den da

http://www.mobilityshop.dk/shop/motorola-atrix-4g-1486p.html

0 0
Ole 18-01-2011 14:32:05

ok det havde jeg ikke lige luret, men super fedt for den er langt federe end LG´en .. det er ser super cool ud med den netbook dock til Atrix´en

0 0
Lars 18-01-2011 14:36:14

ja jeg er helt enig :)

jeg har dog ikke afbestilt min LG endnu før jeg har set nogle priser på atrixen :)

0 0
Ole 18-01-2011 15:12:15

Jeg tror helt sikkert motoralaen er den der er værd at gå efter, den ser ud til fysisk at være en smule mindre en LG´en og med sit "carbon" look bagpå ser den lidt bedre ud og så er der netbook docken.. både LG og motorolaen kommer jo nok til at ligge i den høje pris ende

0 0
Lars 18-01-2011 15:18:09

LG'en er forudbestilt til en pris på 3600 så det er jo ikke såååå galt. Atrixen skal dog ikke ende over 4500 før jeg vælger LG'en alligevel.

Men ja atrixen er så vidt jeg husker en anelse mindre men med dejligt batteri med stor kapacitet :)

0 0
Daniel Jørgensen 18-01-2011 08:35:30

Den er så også overclocket til 1,4 Ghz.. Men håber da, at scoren i denne video ikke er sådan som det bliver for så er det da godt nok skuffende..

0 0
Lars 18-01-2011 11:31:55

hvad er det skuffende i at slå en cpu der er clocket 40% højere ? :) vel og mærket med et stykke software der ikke er optimeret til 2 kerner endnu :)

0 0
dildmand 18-01-2011 08:30:15

Jeg bliver mere og mere sikker på, at denne bliver min næste mobil. Har længe gået og tænkt hvilken en der skulle erstatte min nuværende Desire. Og længe var der ikke nogen telefon der imponerede, men den usikkerhed har jeg ikke mere. Nu ser jeg bare frem til en anmeldelse/gennemgang af den lavet af mobilsiden

0 0
18-01-2011 12:01:24

Jeg er enig i at det er den første mobil der potentielt seriøst kan slå Desire-generationen. Men lad os nu se de endelige tests.

Desuden kommer der formentlig en masse dual-core mobiltelefoner, så selvom LG O2X ser spændende ud (inkl. designet) så vil jeg lige have John G m.fl.'s endelige kommentar.

0 0
Henrikmand 18-01-2011 10:04:18

Den melder jeg mig også på!

Det skal være min næste mobil.

0 0