Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG Optimus G2 - se de nyeste billeder

LG Optimus G2 - se de nyeste billeder

LG er også på vej med ny smartphone, der angiveligt kommer til at hedde Optimus G2 – se billederne her.

Det er åbenbart tiden, hvor billeder af kommende mobiler og dele af kommende mobiler, oversvømmer sociale medier og techsites.

Nu har vi også modtaget nye billeder af en kommende Optimus G2 fra LG, der vises på internt promotion materiale.

Billederne der ligner noget der er optaget i forbindelse med et slideshow, er kommet frem på Twitter via evleaks.

Mest interessant ved billederne er knapperne på telefonen bagside, der måske eller måske ikke er til volumenkontrol eller kamerazoom.

Med sikkerhed ved vi dog, at efterfølgeren til Optimus G vil få en Snapdragon 800 chip med quad-core Krait 400 CPU, hvilket blev afsløret af LG i forbindelse med offentliggørelsen af samarbejdet med Qualcomm.

Ifølge GSMArena vil telefonen efter al sandsynglighed blive annonceret ved en event i New York den 7. august.

Kilde: evleaks, GSMArena

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Magnus 27-06-2013 00:10:14

Det må siges at være ærgerligt for køberne af LG Optimus G. Det er ikke længe siden LG lancerede den. Det er mærke ligt og jeg synes også at LG godt kunne slappe lidt mere af med deres smartphones. De er allerede kommet med LG Optimus G som er et rigtig fedt produkt.

0 0
Balano 27-06-2013 01:03:53

Den udkom i august sidste år. Den blev bare lanceret sent i DK.

0 0
Slaraffenland 27-06-2013 16:49:57

Nogle gange er livet træls.

For en uge siden gik jeg ind på mobilsiden.dk og læste den gamle anmeldelse af 1´eren. Den fik jo fem stjerner, så jeg susede ned til Telia og købte den. Jeg anede ikke noget om at 2´eren var på vej....

En uge er gået, og jeg har egentlig fortrudt mit køb lidt. Jeg synes ikke rigtig jeg har fået så meget for pengene i forhold til min gamle Galaxy SII (specifikations-nørder vil sikkert mene noget andet)

Så, jeg besluttede mig for at skrive en kommentar til den gamle anmeldelse, og loggede således på mobilsiden.dk for fem minutter siden...blot for at konstatere at 2´eren er på vej. Grrr... :-/

Nogen herinde der vil købe en én uge gammel Optimus G? :-)

0 0
Balano 27-06-2013 19:02:10

Forresten... Købte den fra Telia?!

Købte min fra 3. 2000 For mobil ved 299 abb. Med fri tale, sms og mms og 100gb data!

0 0
Slaraffenland 27-06-2013 20:38:01

2.000 kroner !? wtf
Hvad koster den dig efter 6 mdr?

0 0
Slaraffenland 27-06-2013 21:03:44

Nåh, nu har jeg selv tjekket 3´s hjemmeside. Kan godt se du har fået din lidt billigere. Jeg kører til gengæld med et lidt billigere abonnement. Så forskellen er ikke voldsom.

Tilbage til selve telefonen. Det er primært kameraet og batteritiden der skuffer mig.

Kameraet er MEGA dårligt, hvis du sammeligner med iphone 4S og min gamle SGS2. Jeg har testet de tre telefoner overfor hinanden, ved at tage billeder af de samme motiver. I alle tilfælde var LG´s billeder markant dårligst, når de kom op på en PC skærm.

Vedr. batteriet: Selv med et MINIMALT forbrug -og alle sparefunktioner sat til- kan jeg ikke klemme batteritiden over 22 timer. Min to år gamle SGS2 kan stadig holde batteri i 1,5 døgn.

Browseren er længe om at indlæse sider, og hakker når man scroller nedad. Det gælder både standardbrowseren og Chrome.

Endvidere synes jeg også at skærmen reagerer dårligere på berøring end min SGS2. Jeg har flere gange oplevet at skulle trykke 2-3 gange, før den reagerede efter hensigten.

Jeg håber det er nogle ting der rettes op i 2´eren.

Mvh
Thomas

0 0
Søren Bobek 28-07-2013 10:30:49

De ting du nævner kan jeg slet ikke forstå.
Min optimus G holder MEGET bedre strøm end min kærestes SGS2. Jeg har aldrig problemer med at holde strøm hele dagen. Den plejer (hvis ikke jeg lader den) at gå kold lidt ud på 2. dagen, hvilket må være helt ok. Som regel 30-40% tilbage når jeg går i seng. Synes skærmen reagerer ganske fint, skal aldrig trykke 2 gange på noget. Og kameraret er da langt bedre end det fra SGS2.
I forhold til HTC ONE kan browsere godt være en smule hakkende, men det er da intet i forhold til SGS2. Og indlæsningen er der da også ret godt tryk på. Tror måske der er noget i vejen med til tlf. kører du med standart rom?

0 0
Balano 28-06-2013 00:32:16

Mht. batteritid.. så er den lavet til at holde hele dagen. Hvilket den i mit tilfælde også gør. Fuldt knald på alt jeg laver. 80-100% lysstyrke, ingen wifi, kun 4g(datapakken skal jo bruges), fuld sync, samt en hel masse mere.

Men kan nigge genkendende til at den ikke vil holde næste dag, om du så har alt strømsparepis på, hvilket iøvrigt ikke gør særlig meget, eller bruger den som powermobil..

0 0
Slaraffenland 28-06-2013 12:28:54

Ja, jeg har godt set at der findes en tweak til kameraet. Men, folk derinde skriver, at den ikke rigtig gør nogen forskel.

Hvilken rom kører du med?

0 0
Balano 28-06-2013 00:13:27

Igen, det er ting der kan rettes ved XDA developers, ligesom det med temperaturen ;)

Men ja, kameraet kunne godt være bedre. Men hvis du finjustere det lidt så kan der komme en overraskelse en gang imellem :)

Som sagt, det som G2 kan rette ved, kamera og varmen :-D

0 0
Balano 27-06-2013 19:00:23

Du skal da absolut ikke være skuffet. Jeg er gået fra en S3 til en G, sammenlignet med en S4 som min søster havde.... og jeg vil stadig have min Optimus G. Eneste jeg har gjort ved den er at løfte værdierne for hvornår den skal dæmpe ned for skærmen pga. temperatur.

Skrevet fra min LG Optimus G! :D

0 0
henrys100 27-06-2013 19:53:00

Hvordan ændre du de værdi'er?

0 0
Balano 28-06-2013 00:11:40

Kig på XDA Developers. Så skal du nok finde en guide :)

0 0
Rene 26-06-2013 22:31:00

Hvad med at i sætter en chip til 100% og måske ligger billeder en af dens fart og så bruger den til udgangspunkt og så skriver i parentes hvad det her svarer til i procenter. For en alm. mobilbruger som mig betyder quad-core Krait 400 CPU Intet!!!! I kunne lige så godt skrive mega-kodyl-sej-mega-chip...

Min pointe er at det er måske >2% af jeres læsere der ved hvad det betyder for telefonen så hvorfor ikke oversætte det.

Igen går ud fra i ved hvad det betyder for telefonen og farten, så det ville være ret let for jer at gøre.

0 0
27-06-2013 13:43:52

Det er mega svært skulle sætte sådan et tal på. Selv qualcomms snapdragon 600'er er ikke lige hurtige. Og mobilsiden.dk er da også et lidt nørdet website, så mon ikke en stor del af læserne er med på hvad krait 400 CPU'en går ud på. Ellers kan man jo altid Google ;-) Eller bruge Bing, hvis man er Google allergisk.

0 0
Rene 27-06-2013 16:14:43

Tror jeg på ingen måde at de fleste har... og hvis det er så let kan de jo ligeså godt gøre det.

Forøvrigt nice at skrive først at det er mega svært at sætte tal på, for derefter at skrive at det har de fleste jo en god idee om :)

Men syndes et ca. procent så hvis dem der ved meget om det ikke engang selv kan sætte præcist tal på.

0 0
Balano 26-06-2013 20:31:36

Så har vi afløseren til min LG Optimus G!

Eneste forbedring mulig er varmen og kameraet! Resten er top-notch så det bliver da sjovt at se hvad de vil gøre bedre!

0 0