Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG: Så er opdateringen her endelig!

LG: Så er opdateringen her endelig!

LG Electronics offentliggør på deres Facebook side, at opdateringen nu kan downloades.

Android 2.3.4 Gingerbread til LG Optimus 2X er nu langt om længe tilgængelig til danskerne. I starten af ugen blev det offenliggjort, at opdateringen langt om længe var på trapperne.

November måned blev nævnt, som værende der, at opdateringen endelig kom til danskerne. Samme opdatering var klar til de amerikanske LG Optimus 2X-ejere tilbage i juli måned.

LG skriver på deres Facebook side, at opdateringen er for omfattende til den kan ske via WiFi, og derfor skal du tilslutte den computeren via USB. Derefter benytte programmet LG Mobile Support Tool, som du kan finde her.

Husk inden du opdaterer din telefon, at tage en back-up af det indhold du ønsker at bevare.


Læs også:
 - LG snart klar med Android 2.3.4 til Optimus 2X

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

mark 26-12-2011 10:03:47

1# kør programmet update fra lg. og lad den komme med fejlen prøv igen.

2# tag alt ud af mobilen. batteri, sim, sd kort. usb stikket.

3# sæt stikket i tlf og com igen.

4# hold sluk og volum knappen ned, inde, så tænder den med en menu/skærmbillede med s/w.
vent på computeren har installeret driveren.

5# tryk prøv igen nu, så skulle den køre der ud af.

6# din tlf vil prøve at genstarte til sidst men slukker og tænder altså står og blinker.
sæt batteriet i igen så starter den op

7# gør det du skal og sluk tlf'en og sæt alt i igen. tænd den. :)

0 0
morten christophersen 19-12-2011 16:17:33

Hej

Jeg får at vide at min PC software der er en nyere software end den hvor android 2.3.4 blev introduceret. Men når jeg kører opdateringen siger den bare at der er en connect fejl. Andre der har en nyere software end version V20l?

0 0
Rasmus 16-11-2011 00:20:08

... jeg har en formodning om at det var fordi jeg havde installeret PC Suite og kørt sikkerhedsbackup uden genstart.

Jeg kan dog ikke teste det, da jeg bare tog en anden pc.

0 0
Michael 09-11-2011 22:36:05

Siden opdatering til 2.3.4 har jeg fået problemer med at jeg ofte får en melding om at telefonen har mistet adgangen til internettet eller der er ingen internetforbindelse når jeg f.eks åbner en app eller synkroniserer min mail. Har prøvet at ændre politik for Wi-fi indstillinger umiddelbart uden effekt!
Jeg har prøvet at resette telefonen og skiftet sim kort til teleleverandør (fra TDC til Telenor) intet hjælper.
Andre der har oplevet lignende?
Telefonen har faktisk virket problemfrit siden opdateringen der kom i sommer.

0 0
morten christophersen 19-12-2011 16:13:17

ja, det har jeg også oplevet og den stener MAKS imens den finder ud af det. Så hvis du finder en løsning hører jeg gerne

0 0
Bo Belkov 15-11-2011 11:02:21

Her det på næsten samme måde, min vil dog ikke godkende / finde mit hjemme netværk??
Nogle der ha et godt råd?

0 0
morten christophersen 19-12-2011 16:12:38

JA, den vil ikke godkende kanal 12, 13 og 14. Sikkert da de ikke findes i USA... Jeg skiftede min kanal og netværket blev fundet med det samme. At den så generelt se kører ligeså utrolig langsomt med android 2.3 har jeg dog ikke nogen løsning på....

0 0
TYBZ 09-11-2011 11:37:32

Var glad for min 2X før denne update. Den var god til at holde strømmen.
Kunne snildt holde 2-3 dage i standby.
Efter update så går den død på strøm efter 6-7 timer på standby.

Nogen der har ligende problem ?

0 0
Kong_Carew 15-11-2011 10:32:37

Jeg oplever præcis samme problem. Den kan overhovedet ikke holde på strømmen længere.

Hvordan skal man tackle det problem?

0 0
TYBZ 15-11-2011 12:13:11

Jeg løste det ved at genstarte telefonen.
Nu holder den fin strøm.
Er næsten oppe på 3 dage nu :)

0 0
Kong_Carew 15-11-2011 13:04:20

Det har jeg også prøvet ind til flere gange - men det hjælper desværre ikke.
Min holder kun på strømmen en dag ca.

0 0
TYBZ 15-11-2011 14:00:50

Hvis du bruger mobilen meget så er 1 dag helt normalt.

0 0
Kong_Carew 16-11-2011 08:14:18

Det gør jeg langt fra. Før holdte den 2-3 dage uden problemer, så det er en halvering af batterilevetiden. Og jeg bruger den ikke mere end før...

0 0
Søren D 07-11-2011 13:51:31

Brugte fredagen på at resette og roote 2X'eren så den var helt jomfruelig med sin nye 2.3.4 LG's åndsvage bloatware er fjernet, Titanium backup har frosset alle de unødvendige programmer og GO launcheren er lagt på og endelig har jeg en telefon der bare spiller! Batteritiden er fænomenal, ingen fejl og der er fuld kontrol over ALT! Ja det har taget sin tid, men damn hvor den bare spiller nu den telefon. Vægten passer til størrelsen, ikke noget at udsætte på designet og med opdateringen, root og et friskt hurtigt SD-kort er der lige pt. ikke mange programmer den telefon ikke kan køre. Ærgerligt at LG ikke sendte denne version af telefonen på gaden istedet for den halvfærdige beta-version jeg oprindeligt købte.... Det havde sparet mig for ½ års ærgelser og LG ville ha stået med en killer-phone!!

0 0
Dan Riis 06-11-2011 11:37:59

Nu har jeg haft rigtig mange Android telefoner igennem tiden, og til fælles for dem alle, er at der altid er et eller andet der hænger i bremsen.
LG har et problem med deres 2X. Men der da ikke de eneste der har haft problemer, vel?
Tag fx HTC DHD - latterlig batteritider - X10i dårlig højtaler og opdatering en evighed efter den kom på marked - ja forsæt selv.
Når man køber en Android telefon køber man en telefon der er beregnet til at kunne køre på alverdens hardware. Google kan umuligt tage højde for ALT hardware, og producenterne har mere travlt med at smide den ene telefon ud efter den anden, istedet for at lave et par gode telefoner om året.

Jeg er færdig med Android. De har fede specs, men disse små fejl og mangler ødelægger det bare helt for mig.

Lige pt har jeg en Samsung Omnia 7 med Mango, og denne telefon.. Den har ikke irriteret mig en eneste gang i snart 4 uger nu! Normalvis er jeg ved at smide mine Android telefoner ud nu, eller tænker grimme tanker om Apple's lukket butik hvis jeg har en Apple.

Har i brug for en stabil telefon der bare virker, er der sgu nok ingen vej udenom: Vælg en Apple eller en WP7 hvor der er meget streng kontrol med hardwaren. Det giver en bedre oplevelse i den sidste ende.. Jeg ved da at jeg sidder med min Omnia 7 endnu, og bliver mere og mere glad for den hver dag.

Husk på at specs er ikke alt.. Selv min kones iPhone 4 virker gammeldags og sløv i forhold til min Omnia 7 - den køre helt smooth - hele tiden! Selv med hardware der er et år gammel.

Så derfor: Stop hyleriet - i har valgt en platform der er fantastisk og en katastrofe på samme tid.

Mvh DanRiis.dk

0 0
Lindberg 06-11-2011 16:19:11

WP er da lige så luket som Apple. De bestemmer også hvilket software der må lægges ind på telefonen gennem windows marked, og de bestemmer også at deres telefoner ikke må have mulighed for SD kort.

Android er den eneste mobilplatform hvor producenterne/brugerne har helt frie hænder

0 0
Henrik 05-11-2011 08:22:11

Problemer = Android- Mere enkelt kan det vist ikke siges. De er alt for længe om at komme ud med opdateringerne, det ødelægger brugeroplevelsen, når ens mobil hakker og sprutter pga software fejl, som oven i købet kunne rettes med en enkelt opdatering, men da alle android er "forskellige" tager det laaang tid og derved ubruglig, med mindre man er en bumsebefængt teenager, der ikke har råd til en ordenlig mobil som Apple eller andet, så de må råbe op og fortælle alle og enhver, hvor sejt det er at have en åben system, for det er vel ikke sejt at have en mobil, som ingen synes er seje, men man ikke har råd til andet ?
Derfor vil disse bumsebefængt teenager gå meget langt i deres bestræbelser og overbevise alle de andre om at, Android, nu engang er det bedste, selvom at det er gennemhullet af sikkerhedshuller som aldrig bliver opdateret..
Derfor håber jeg rigtig meget at Google, nu langt om længe, vil gøre systemet lukket, og kun sender rene OS ud, som ikke vil blive lavet om af teleselskaberne.. Envidere så håber jeg også at HTC vil satse mere på WP ..
Men det synes i vel ikke ? For det er jo ikke sejt at have en lukket system ?

0 0
DaaN 05-11-2011 09:33:53

aaargH .. Nu er det jo IKKE "Androids" skyld at din OX2'er hakker og sprutter..
At sammenligne Android og Apple er som at sammenligne æbler og pærer... minder om hinanden, ligner LIDT hinanden, vokser ved siden af hinanden, men smager LAAAAANGT fra hinanden !!!

Tager du fx. Samsung Galaxy S II som OGSÅ er med Android faktisk nyere version, så kører det bare GLIDENDE.. og det er Absolut KUN fordi Samsung kan finde ud af at lave en software som kan samarbejde med hardwaren!! Android er som Linux.. en platform som folk/fabrikanterne så kan arbejde videre med, så den bliver som de vil have den og så den kan arbejde sammen med deres hardware :) Sjovt nok er samsung en af leverandørene af hardware til Apple lort,hvor hardwaren ikke fejler en skid, men det en anden snak..
Det jeg vil frem til er, LG er tabt og erkender ikke at de har taget munden for fuld ved at bare VILLE være nr 1 i verden med en Dualcore telefon, uden at have testet den igennem for TOOOONSVIS af fejl.. Jeg håber og tror på, at LG må lukke og slukke bixen indenfor overskuelig tid.. Den service de byder kunderne, eller mangel på samme kan man IKKE drive butik på!! Nok er de nu kommet med deres version af Gingerbread opdatering, men den er sku heller ikke fejlfri, og NEJ det skyldes absolut IKKE at det er Android platformen, det er ENE og ALENE LG som slår en bolle dej så STOR op, og ikke kan håndtere dejen!! Det er Kategorisk imperativ SIDSTE LG Produkt jeg har... ALDRIG MERE NOGET LG INDENFOR DØREN HER - FØJ!!

0 0
Bo Belkov 04-11-2011 19:01:58

nemlig :)

0 0
Helge Børven 04-11-2011 15:44:08

TAK - LG - det kører perfekt. Glæder mig til ICS - men har nu været ovenud tilfreds med telefonen hele vejen. Den kører bare

Helge

0 0
Bo Belkov 04-11-2011 14:15:01

nej :)

0 0
Jan 04-11-2011 13:28:05

Under update får man at vide, at telefonen vil nulstilles...min blev det IKKE!

Vinder man noget ved manuelt at foretage dette selv sidenhen?

0 0
DaaN 04-11-2011 15:08:52

Du kan godt vinde noget ved Manuelt at gøre det jah, Det er set flere gange at telefonen er blevet mere glidende af en manuel Nulstilling af telefonen.. incl. min egen OX2'er.. En Supporter fra LG har sagt det samme til mig..

Sluk telefonen.
Hold Volume ned samtidig med du holder Power inde i 10 sekunder ca.. så bliver telefonen resat og du har en Clean ren og dejlig telefon igen :)

0 0
Bo Belkov 04-11-2011 13:00:03

heller vil den ikke opdateres ... mon ikke bare den skulle sælges :)

0 0
WKERR 04-11-2011 00:16:31

Fik opdateret min 2X her til aften og nu kører den endelig som den burde have gjort fra starten - nemlig flydende og ikke en stor gang lag. Håber det varer ved!

Det ændrer dog ikke på, at det er sidste gang, jeg rører et LG produkt. Den måde de har holdt deres kunder for nar er bare ikke acceptabelt!

0 0
Musta 03-11-2011 22:20:13

Når opdateringen endelig langt om længe er kommet, skal den selvfølgelig drille med download af programmet. Opdateringen kører i 12 min og lige pludselig kommer der en meddelelse: "Opdateringen er afbrudt pga. en alvorlig fejl. Kontakt venligst LG på nedenstående link."
WTF!
Når man endelig vil trykke på linket for at skælde LG ud, så virker linket sjovt nok ikke. WTF.
ALDRIG ALDRIG mere LG!

0 0
DaaN 04-11-2011 10:56:36

min drillede også ved opdateringen.. Jeg tror på det er fordi der simpelthen er for MANGE som forsøger at opdatere samtidig.. det bare ud med kablet og ind med det igen..og så lukke programmet nede fra, hjørnet hvor du også har uret og så starte update programmet igen .. og lade den tjekke telefonen .. bare prøv indtil den fanger den, snakkede med LG, de ved godt der er problemer og bugs i programmet, bl.a skal du klikke jah til at afslutte programmet og lave sikkerhedskopi, for at fortsætte og lade den opdatere telefonen, så opdatere den telefonen uden du får mulighed for at lave sikkerhedskopi :) men fuck det, opdateringen virker fint fint :)

0 0
Musta 04-11-2011 18:49:36

Tak for hjælpen. Jeg brugte nok 3 timer på at få det opdateret. Det er sådan nogle situationer, hvor Apple bare vinder, fordi deres system og mobil er mere brugervenligt. Er spændt på at se om ICS til denne mobil kommer i 2013 eller 14 :)

0 0
Villiam 03-11-2011 21:34:42

hvem har den root ? :) officielt er lg ihvertfalfd ikke kommet videre end jeg er med mine lektier!!!!!

0 0
Michael 03-11-2011 22:17:16

Download LG Mobile support her: http://www.lg.com/dk/support/product/support-product-profile-mobile-redux.jsp?customerModelCode=P990&initialTab=faqL

Installer programmet og tilslut telefonen og følg anvisningerne.
Opdateringen skal ske online opdatering og kan ikke ske via WIFI

0 0
Villiam 03-11-2011 23:22:59

det gjorde ingen forskel, får stadig besked om at at aktuel version er den aktuelle, nemlig version 2.2.2 :s så de endelig din root version!

0 0
Villiam 03-11-2011 21:33:12

er den fake opdate ? link pls

0 0
Dax 03-11-2011 22:00:47

det er ikke fake nej :)
prøv at køre opdateringen igennem LG PC Suite IV.
jeg sidder med en official 2.3.4 (v20L) version nu.

0 0
Villiam 03-11-2011 23:24:32

aktuel version er 2.2.2 og usb update gør ingen forskel :s :s :s så del root link!!! plz

0 0
Michael 03-11-2011 16:49:32

Ingen problemer med opdateringen der tog ca. 15 min. Helt god fornemmelse med opdateringen - håber så bare at der ikke dukker nogle af de gamle børnesygdomme op igen!!
Virker mere smooth og lagger ikke umiddelbart som før opdateringen.

0 0
patrick lønquist 03-11-2011 16:48:12

Af uforklarlige årsager kunne jeg ikke opdatere på min egen stationære computer. Den gik fejl gang på gang ved 4%. brugte derefter kærestens bærbar og det gik let og smertefrit. Må sige at 2.3 har gjort en del underværker for telefonen, som f.eks lockscreen der faktisk reagere med det samme nu. Nu må vi se hvad der sker, men indtil videre lover det godt.

0 0
Dax 03-11-2011 16:04:38

Tror det vil være en god idé at lave en Hard Reset efter opdatering.

Det har jeg gjort ihvertfald og nu ligner det en helt split ny telefon :)

0 0
Erik Svendsen 03-11-2011 15:11:29

Den er fint opdateret. Men den kører stadig en gammel kerneversion.
Min gik også i stå ved 4% og skulle tage batteri ud og indsætte igen, men derefter kørte det.

0 0
patrick lønquist 03-11-2011 15:16:27

Har jeg efterhånden gjort en 5-6 gange nu... Telefonen går ikke engang ud når jeg starter opdateringen... som om den ikke rigtigt har forbindelse.. men man kan slet ikke starte updateren uden der er forbindelse... Det er særdeles mystisk!

0 0
toysoldier 03-11-2011 16:03:44

Har du måske noget antivirus der driller i forbindelse med opdateringen ?

0 0
patrick lønquist 03-11-2011 16:12:26

nix.. intet kørende

0 0
ridderdk 03-11-2011 15:09:01

Hos mig ingen problemer da jeg først havde fundet ud af at jeg skulle svare ja istedet for nej når jeg blev spurgt:
Vil du afslutte opdateringen for at foretage backup?
Efter tryk på Ja, fortsatte den med opdateringen....
Det tog 15 minutter og alle data og programmer er stadig på telefonen.

0 0
patrick lønquist 03-11-2011 14:24:27

..ved 4% af opdateringen. Derefter beder den én om at fjerne batteri og sætte det i igen og tænde.. og så trykke på forsøg igen. dette hjælper ikke og den hænger så stadig ved 4%... :

0 0
Michael 03-11-2011 16:54:25

Er det fordi du ikke har plads til opdateringen på telefonen - filen der hentes med opdateringen fylder ca. 225 mb?
Telefonens hukommelse er på ca. 6 gb.

0 0
Lennie 04-11-2011 22:07:29

Jeg fik samme problem, men en genstart af min computer hjalp på det :D

0 0
Sarah 03-11-2011 14:32:26

Så kender vi LG igen.. SUK!

0 0
patrick lønquist 03-11-2011 15:07:18

Hmm.. ifølge LG Electronics Danmarks facebookside er jeg PT ene og alene om at gå i stå ved 4%... mystifystisk!

0 0
patrick lønquist 03-11-2011 14:33:46

prøvede at geninstallere hele LG pc-suite og update program... ingen forskel - går i stå ved 4%...

0 0
mark 26-12-2011 09:57:20

hej alle der har problemner med opdateringen af lg til 2.3.4.
jeg har fundet et smut hul til at opdatere lg optimus x2 på for den gik også i stå ved mig ved 4%.

sluk tlf'en tag alt ud, batteri sim sd kort.
sæt tlf'en i computeren når du har skærmen klar til opdateringen hvor der står prøv igen ved misslykkedes. hold sluk og volum knappen ned af, inde og tænd tlf'en her vil du få s/w menu frem. og kør så opdateringen når computeren har installeret driveren

0 0