Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LG snart klar med Android 2.3.4 til Optimus 2X

LG snart klar med Android 2.3.4 til Optimus 2X

Den længe ventede opdatering af Optimus 2X til Gingerbread er lige på trapperne, lover LG.

Ejerne af en LG Optimus 2X har længe ventet på at kunne opdatere deres mobil til Android 2.3.4 Gingerbread. Efter opdateringen sidst blev udskudt, var meldingen, at Gingerbread-opdateringen ville komme ”i efteråret”. Den udmelding bliver nu bekræftet af LG.

LGs danske mobilchef, Morten Aagaard, fortæller til Mobilsiden.dk, at LG er ved at være klar med opdateringen, og at den bliver udsendt i løbet af november.

Det samme gælder i øvrigt til de andre to Optimus topmodeller, Optimus Black og Optimus 3D. 

Morten Aagaard vil dog ikke give noget eksakt dato for frigivelsen, af frygt for at den kan blive rykket igen.

Læs også:
LG Optimus 2X opdateres ikke til Android 4.0 Ice Cream Sandwich
LG Optimus 2X får måske alligevel Android 4.0
Gingerbread-opdateringen til LG Optimus 2X trækker ud 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Balano 02-11-2011 09:14:46

Kan afsløre at lg nærmest bare ændret android version. Ingen ny kernel eller baseband. Dvs samme mobil og performance, nyt android nummer.

0 0
theis 01-11-2011 11:25:37

her er en guide til hvordan du opdatere til 2.3

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1327929

0 0
Allaa 01-11-2011 01:34:15

JEG Kan også lige meddele at det næsten er 100% at den kommme i dag... Da i telenors tilbuds avis nemlig nu står kan opdateres til 2.3 Og er mega glad og venter glædeligt på min lg som kommer på torsdag for reparation! Krydster fingre!

0 0
01-11-2011 07:27:59

Sorry, men nu er det LG og der stod allerede ved release at den ville kunne opdateres til 2.3.

0 0
theis 31-10-2011 14:59:21

hvis det er i ikke ved det, så skriver lg på deres facebook side at opdateringen skulle komme imorgen.

https://www.facebook.com/notes/lg-mobile/lg-optimus-series-android-23-gingebread-upgrade-available/301421733202487

0 0
Søren D 31-10-2011 18:29:53

Husk at læse hele teksten: "The exact timing of the upgrades in each market may vary because of the different requirements in each country with respect to domestic operators and models. Please contact local service representatives to check the specific upgrade schedule in your market."
LG DK skriver på deres egen FB-side at de vil informere når de kender tidspunktet - dvs. ingen aner tilsyneladende hvornår den kommer til DK - RYSTENDE! Men igen - ikke overraskende!

0 0
Robert 31-10-2011 14:18:57

De har lovet og udskudt mindst 5 gange nu, hvorfor skulle det passe denne gang?? Jeg tror IKKE på det!

0 0
Lecter 31-10-2011 19:22:15

Altså det er jo længe siden at den dukkede op på XDA, så rommen eksisterer jo.

0 0
Erik Svendsen 31-10-2011 12:59:35

Gå lidt til LG.
De har fyret den der kommentar af i mange måneder, vær lidt mere kritiske og gå til dem!

Men ellers mega fedt i holder fast i at sørge for at få dem til at udtale sig.

0 0
pb 31-10-2011 12:55:48

Det er simpelthen en farce af dimensioner at LG først får opdateringen nu, hvis man så kan tro på det. Jeg havde selv en 2x og var egentlig rigtig glad for den, men jeg solgte den da hele farcen omkring opdateringer og de problematikker der var for alvor gik igang.

0 0
Erik Svendsen 31-10-2011 12:59:57

Gid det var mig :( Fortryder jeg stadig sidder med den, for sent at komme af med den nu.

0 0