Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   LGs monstermobil bliver monsterdyr

LGs monstermobil bliver monsterdyr

Når LGs dual core mobil, Optimus 2X kommer til Danmark, bliver det til en pris på højde med de dyreste mobiler i Danmark.

LG Optimus 2X
LG Optimus 2X

LG har netop offentliggjort pris og lerveringstidspunkt i Danmark på deres kommende topmodel Optimus 2X.

Men det kan være du skal i gang med at spare op, for mobilen bliver absolut ikke en billig model.

På det danske marked kommer Optimus 2X til at koste 5.099 kroner uden abonnement. Til sammenligning kommer Google og Samsungs topmodel Nexus S til at koste mellem 5.000 og 5.300 kroner.

LG ligger sig altså på en pris i den absolutte øvre del af markedet.

LG Optimus 2X ligger klar i butikkerne i slutningen af februar, cirka samtidigt med Google Nexus S.

Læs også:
- Flere detaljer om LG Optimus 2X
Her får du den billigste iPhone 4 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lars 13-01-2011 21:59:32

http://www.ellos.dk/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=52258&productId=309677&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

da i ikke har skrevet en kilde på må man gå ud fra i selv har gættet og dermed skudt 1500 forbi :)

0 0
Kristian 04-01-2011 16:13:05

800x420 ikke godt nok?

Mig bekendt er det kun iPhone 4 der har en bedre skærmopløsning på de 960 x 640 pixel?

Og når skærmen er super amoled, så skal du slet ikke klage...

Men nu ved jeg heller ikke hvilke super-mobiler de har på din planet...

0 0
04-01-2011 22:35:18

Du er allerede selv kommet med svaret, iPhone har en bedre skærmopløsning og formentligt en bedre skærm. 800x480 er det samme som på min ældre Desire og havde jeg købt den tidligere så havde jeg også fået en Amoled skærm.

Glem ikke at LG optimus, Nexus S og andre Android topmodeller skal i kamp mod iPhone5, derfor bliver de nødt til at være bedre end iPhone4 også med skærmen. Technologi fra et år siden i mobilbranchen er som en bilproducent der i vores tid der forsøger at sælge en luksus bil al.a Rolls Royce, der kun kan køre 100km/t. Selvom hastighed ikke er den eneste faktor i en luksusbil, så forventer de fleste nok lidt mere.

0 0
Nygaard 05-01-2011 12:39:49

Klap lige hesten - der er LÆNGE til iPhone 5. For hver iPhone smider konkurrenterne min. 2 nye topmodeller på markedet.

0 0
Nygaard 05-01-2011 12:48:28

Og kig lige her: http://www.youtube.com/watch?v=i96mGX0dpeg&feature=player_embedded

iPhone's skærm ligner pøls, sammenlignet med en SUPER AMOLED (+ den er sløøøv).

0 0
Jon 05-01-2011 18:27:22

LG slår da iphone 4 og så lige en browser test http://www.youtube.com/watch?v=w4tCELluqn8&feature=player_embedded

0 0
Shawn S. Ø 05-01-2011 11:45:18

PeterL nu er skærmen jo ikke det vigtigste og det kan man tydelig se hvis man sammenligner f.eks Desire og iPhone4(og Desire kom længe før iPhone4) Desire er blevet årets mobil rigtigt mange steder og blandt køberne. Så dine teser holder ikke rigtigt.

iPhone får virkelig kam til sit hår i fremtiden

0 0
Jon 04-01-2011 23:16:51

De kommer jo også med en hel masse ny teknologi på MWC

0 0
Jon 04-01-2011 17:42:37

Der er faktisk 480x800:)

0 0
vonGoldschmidt 04-01-2011 11:57:16

Designmæssigt synes jeg den er pænere end Nexus S. Men der har LG jo altid være gode, det er sq mere softwaren, de ikke har været så gode til.
Prisen er vel fin nok for en highend dual core mobil.

Den virker hvertfald mere attraktiv end Nexus S.

0 0
04-01-2011 14:37:50

Enig, uanset betydningen af dual core processor, så har den en wow-faktor modsat Nexus S. Dog er det trist at de ikke har smidt en monster skærm med i kassen. 800x400 er ikke godt nok.

I virkeligheden så synes jeg at LG optimusx2 udstiller at Nexus S formentligt er et alt for dyrt produkt og ikke omvendt. Det eneste rigtigt nye ved Nexus S er Android 2.3 og det kommer jo nok til en del mobiler inden længe.

0 0
Rasmus 04-01-2011 10:17:18

inde på cdon.com står den allerede... Man kan resevere den for 3999 dkr. i kan bare kopiere dette og sætte det ind i browseren
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/lg_p990_optimus_2x_dark_brown-13444763

0 0
Anders Nylle Nørgaard 04-01-2011 09:51:57

Den har da meget federe specs end google nexus s så den er vel også de penge værd?

0 0