Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Lille opdatering til Galaxy Nexus

Lille opdatering til Galaxy Nexus

Google har udsendt en mindre opdatering til Galaxy Nexus.

Galaxy Nexus. (Foto: Mobilsiden.dk).
Galaxy Nexus. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Google og Samsungs fælles Android-smartphone, Galaxy Nexus, er på de fleste områder, en rigtig fremragende mobil.

En af de store fordele ved en Nexus-smartphone er, at opdateringer til styresystemet, kommer først til disse, da Google selv har fuld kontrol over softwareplatformen, der ikke indeholder tilføjelser oven på styresystemet, som f.eks. HTC Sense på HTC’s Android-enheder.

I disse dage er Galaxy Nexus ejere ved at modtage en opdatering til Android 4 Ice Cream Sandwich, der hentes ved via mobilens dataforbindelse.

Når opdateringen er fuldført, vil versionsnummeret hedde 4.0.2.

Tak til Christian for tippet.

Galaxy Nexus screenshot. (Foto: Mobilsiden.dk).
Galaxy Nexus screenshot. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Flemming 23-02-2012 08:20:21

Hmm er træls at sidde og læse om folk har fået den dejlige og velfungerende ICS 4.xxx når jeg stadig har den gamle 2.3.6 :( og især fordi den nu har været ude siden januar!
Nogen som kender begrundelsen til dette? Er der nogen som har nogen erfaringer med at hente de mere uofficielle versioner som kan findes på nettet?

0 0
kim 05-02-2012 15:19:45

min galaxy nexus side når jeg gå ind på navigation applikationen maps er desværre stopprt hvad skal jeg

0 0
unnamet 04-02-2012 18:44:55

Ahh, det er ikke helt rigtigt det i skriver.

Der er 2 modeller af galaxy nexus.

Den eneste forskel der er på de 2 modeller er at den ene model bliver opdateret af samsung og den anden model bliver opdateret af google.

Den model jeg har er af den version som bliver opdateret af samsung, og alle de modeller jeg har set i dk ind til videre er af samme model.

0 0
Hest 02-02-2012 17:56:03

Synes da godt nok Samsung er blevet elendige til det med opdateringer. De får efterhånden lavet en række nye fejl hver eneste gang de sender en opdatering ud.

0 0
Thomas 03-02-2012 10:21:40

Det er så ikke Samsung der opdaterer Nexus mobiler.

0 0
Henrikmand 02-02-2012 10:07:57

Til de af Jer, som har fået 4.02:

Kan I ikke lige checke Jeres navigation. Vi er et par stykker, som får FC på navigationen, så snart der søges på en destination.

0 0
Thomas 03-02-2012 10:21:02

Ja afinstaller den sidste opdatering af Maps, den der er en fejl i.

0 0
prp 02-02-2012 15:17:38

desværre... samme problem her.... mærker heller ingen forskel på den nye opdatering..

0 0
Allan 02-02-2012 10:35:19

Også fejl her. Den melder at Applikationen Maps desværre er stoppet. Desuden virker min Gmail noget langsommere. Efter at have haft LG Optimus 2X og nu denne hersens ellers labre telefon, overvejer man (i det skjulte) at hoppe over til iFjenden... Men det bliver mellem os...

0 0
MikkelLa 02-02-2012 10:17:01

Har samme problem godt nok med 4.03, løste problemet med at afinstallere den seneste opdatering i market.

0 0
Thomas 02-02-2012 09:30:53

Fik 4.0.2 OTA for flere uger siden...

0 0
DarkFox 02-02-2012 09:56:21

Hvis man tjekker Wikipedia, har opdateringen været ude siden slutningen af november.
http://en.wikipedia.org/wiki/Android_version_history#v4.0.2

4.0.2 ser ikke ud til at have nogen relevans for GSM-udgaven af Galaxy Nexus.

4.0.3 ser dog noget mere interessant ud og den skulle allerede være ude.

Jeg tænker lidt om Google virkelig har direkte adgang til at sende opdateringer, eller om de skal igennem Samsung eller ens teleudbyder først, siden der er gået så lang tid siden opdateringerne udkom?

0 0
Mazzen 02-02-2012 10:00:58

Tror ikke du skal regne med det, det er nok den officiele lancering for den engelske version, da telefonen nok ligesom alle andre er inddelt i landeområder, såsom england, frankrig, tyskland, norden(Danmark, sverige, norge osv)

0 0
02-02-2012 09:59:14

Såvidt jeg kan læse mig frem til, så kommer mange af opdateringerne fra Samsung:-)

0 0
DarkFox 02-02-2012 09:58:51

Derp. Android opdatering != Galaxy Nexus opdatering. My bad.

Google begyndte at sende 4.0.2 ud til Galaxy Nexus, omkring d. 12. Jan, så mon ikke der går en lille måned før vi ser 4.0.3?

0 0
02-02-2012 09:41:57

Lucky you:-) Jeg fik den OTA for et par dage siden.

0 0
Jesper 02-02-2012 09:01:32

...men har I nogen idé om, hvad opdateringen rent faktisk gør?

0 0
02-02-2012 09:41:36

Jeg kan mærke en 3G forbedring... den virker mere stabil. Om det så er Telia's skyld eller opdateringen kan jeg ikke svare på. Men det virker bedre:-) Derudover har jeg ikke oplevet nogle forskel fra 4.0.1.

0 0