Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Live-wallpapers til din Android Mobil

Live-wallpapers til din Android Mobil

ANDROID-TIP: Baggrunde der bevæger sig, er en af de lækre features på topmodellerne i Android-serien. Her er en stak nye baggrund til mobilen.

Noget af det man ser oftest på mobilen er baggrunden. Derfor er det også ekstra fedt, når ens baggrund er lækker at se på

Der er begyndt at dukke ret mange kreative og flotte "live-wallpapers" op på nettet. De findes f.eks. på Androidcreations.net

På siden findes en hel del gratis wallpapers plus nogle som koster penge. Sidstnævnte har vi ikke umiddelbart adgang til i vores markedsområde, da Google endnu ikke har åbnet for betalingsapplikationer i Android Market.

Vær opmærksom på at kun Android mobiler med stor processorkraft, kan benytte live-wallpapers. Blandt eksemplerne er: Samsung Galaxy S, HTC Desire og Sony Ericsson Xperia X10.

For at udnytte Androidcreations.net skal programmet AppBrain, som vi tidligere har omtalt, være installeret på mobilen.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Carsten Aagaard 27-07-2010 10:09:55

Og så skal det lige nævnes at mange af de fede wallpapers KUN kan bruges til Android ver. 2.1 - som først kommer til september i DK!! Surt show! Burde måske liiiige have stået i artiklen!??

0 0
Onkel_Per 27-07-2010 11:21:53

Det er vist kun X10 der først bliver opdateret til Android 2.1 senere i år.
F.eks. HTC Legend og Desire blev fra starten leveret med Android 2.1 og skulle senere på åretblive opdateret til Android 2.2 FROYO.
Selv den gamle HTC Hero er blevet OTA-opdateret til Android 2.1 her i løbet af sommeren.

0 0
Frederich 26-07-2010 10:14:00

Synes at der mangler lidt skrift i teksten.
Og det er jo lidt avligt at man skal have en mobil med stor processor kraft.
Men kan den godt køre til en magic?

0 0
Mobilsiden.dk 26-07-2010 11:06:46

Nej, som det står i artiklen, kræver det en topmodel med Android, før man kan køre Livewallpapers. HTC Magic har ikke kræfter nok til denne funktion.

0 0
Jan Andersen 26-07-2010 19:38:27

Er så faktisk kun Android 2.1 der kræves for at kunne bruge Live Wallpaper.

Hvor godt det så køre på de forskellige er så en anden sag.

F.eks. kan SE X10 ikke køre med live wallpaper da det er Android 1.6 den køre med.

0 0
Jesper Vejle Kristensen 28-07-2010 08:39:54

Jeg havde på et tidspunkt en custom rom på min magic. Live wallpapers kunne godt køre, men det var skisme ikke kønt at kigge på og tvang telefonen helt i knæ, så jeg vil ikke anbefale det på en telefon uden tilstrækkelig processorkraft.

0 0
Mobilsiden.dk 26-07-2010 22:01:01

Hej Jan. Tak for din præcision :)

0 0
Christoffer 26-07-2010 14:33:00

så det vil sige kun Android modeller med en ghz kan køre live wallpapers, eller kan HTC Legend og LG GT540 også køre live wallpapers?

0 0
Mobilsiden.dk 26-07-2010 15:01:05

Jeg kender ikke hvordan poweren er i LG men HTC Legend kan i hvert fald ikke.

0 0
Christoffer 26-07-2010 21:34:32

når men så kan LG GT540 hellere ikke den har samme power som HTC Legend 600 mhz jeg havde nu håbet, men forgæves:-)

0 0
Jan Andersen 26-07-2010 23:23:22

Grunden til at HTC Legend ikke har Live Wallpaer selvom den køre Android 2.1 er fordi HTC har slået det fra i de officielle roms. Det findes dog med custom roms.

Kan være at det er på den samme måde for LG GT540.

0 0