Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Lumigon er snart klar med Android 2.3

Lumigon er snart klar med Android 2.3

Kort nyt: Danske Lumigon annoncerer nu Android 2.3 i deres kommende smartphone.

Lumigon T1. (Foto: Mobilsiden.dk).
Lumigon T1. (Foto: Mobilsiden.dk).

Lumigon Mobile Phones har netop offentliggjort på deres Facebook-site, at deres første telefon T1 kommer med Android 2.3 Gingerbread.

Lumigon skriver ligeledes, at de vil være tilstede til Mobile World Congress, som foregår i Barcelona fra den 14. til 17. februar 2011.

Mobilsiden.dk vil også være i Barcelona, og håber at kunne komme med en masse spændende nyheder fra blandt andet Lumigon T1.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Sibix 24-01-2011 14:20:46

Hvis målsætningen er at sælge et par stykker er det sikkert en succes. Har ikke fantasi til at forestille mig butikkerne og teleselskaberne tager den i sortiment til den pris med de specifikationer.
Designmæssigt er det vidst også kun dens skabere som kan elske den :p

0 0
Noia 23-01-2011 19:42:35

Jeg er enig med jer om at designet er håbløst, og ja der er for mage fysiske knapper på en touch mobil.

Det undre mig at de egentlig ændrede deres design, for det er da så meget pænere i deres første udkast

http://www.droiddog.com/android-blog/2010/08/lumigon-t1-design-updated-gains-1-androids/

0 0
25-01-2011 17:02:03

Jeg forstår ikke folks generelle modstand mod knapper. Jeg kan se det som et problem på Lumigon fordi de optager alt for meget plads. Personligt er jeg meget tilfreds med knapperne på min Desire, jeg bruger dem en hel del(undtagen den optiske/knap).

Det er jo ligegyldigt om knapperne fylder de nederste to cm af skærmen eller to cm under skærmen.

0 0
Allan Olsen 23-01-2011 22:22:38

Jeg kan egentlig godt li', at alle ikke forsøger, at lave samme smartphone design med 1 knap forneden.

Når det så er sagt, så er specs for telefonen:
"480 x 800 high resolution 3,5". Det er da alt for lav opløsning i forhold til konkurrenterne - eller er det bare mig?

Jeg har ikke overskud til søge efter dimensioner og vægt, men alt den ramme rundt om en 3,5 tommer skærm, må betyde, at den er temmelig lomme uvenlig.

Desuden så vejer ir modtager og icepower forstærker vel også lidt, og så kunne man frygte at det blev en 180 grams klods på størrelse med Desire HD, men uden ret meget skærm

0 0
Anderstoft 23-01-2011 14:06:43

Er jeg den eneste der synes, at der er aaalt for mange fysiske knapper på telefonen? Hvis man skal gå efter den snigende tendens med færre og færre knapper, følger Lumigon ikke helt med, synes jeg. Og så ser telefonen alt for stor og klodset ud - da i hvert fald på billedet..

0 0
Jesper 23-01-2011 14:20:22

Helt enig. Designet er håbløst i mine øjne.

Bare på fronten er der fem knapper og et directional pad.

Skærmen forsvinder jo helt på telefonen.

0 0
Anderstoft 23-01-2011 14:59:41

Kan slet ikke se idéen i et directional pad på en touch telefon..

0 0
lsj 21-01-2011 21:15:38

Stadig en Samsung eller en optimus 2x... Lumigon(e) det er alt for sent ude...

0 0
21-01-2011 21:41:36

Det afhænger af to ting design(lad os se hvor godt det bliver) og pris. Jeg vil mene at en pris på max 4000kr er ok, pga. det B&O udviklede musiksystem(jeg kalder det et system fordi jeg ikke ved hvor meget B&O står for).

0 0
lars 22-01-2011 16:56:34

Der er B&O ICEPower moduler i, altså forstærker kredsløb. Det er det eneste B&O har "leveret" til den.

0 0
JB 21-01-2011 22:09:03

Prisen kender vi jo allerede: 4.650 kr. u. abonnement.

0 0
JB 21-01-2011 18:28:31

Fedt - telefonen som ingen kan købe, er nu blevet opdateret! Jubiiii!

0 0
Allan Olsen 23-01-2011 22:24:31

+1.

Nogen fra Lumigon marketing forsøger vidst at holde gryden i kog.

0 0
Nygaard 25-01-2011 13:09:32

Tænkte præcis det samme...

0 0
Phillyboy 21-01-2011 19:17:36

Hahahaha.... JB, har bare så meget ret !!!

0 0