Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Lumigon: Ingen kommentarer

Lumigon: Ingen kommentarer

Hvordan er specifikationerne, hvornår ser vi den i butikkerne? Meldingen fra Lumigon er klar `ingen kommentarer´.

Lumigon T1. (Foto: Lumigon).
Lumigon T1. (Foto: Lumigon).

Tidligere skrev vi, at Lumigon endelig har meldt nyt ud om deres Android-smartphone T1. Efterfølgende har vi forsøgt, at få flere oplysninger - desværre uden held.

Lumigon skrev på Facebook, at telefonen er opdateret og får den nyeste version af Android, nemlig Ice Cream Sandwich (Android 4.0), samt andre nye features.

Mobilsiden.dk vil selvfølgelig gerne høre nærmere om hvad disse features er, og generelt hvordan specifikationerne for telefonen er i skrivende stund. Men Lumigon ønsker ikke at komme med nogle kommentarer.

I en kortfattet mail til Mobilsiden.dk skriver Pekka Kotiranta, Lumigons salgschef:

- "Sorry, no comments yet. Stay tuned..."

Interessant bliver det dog at se, hvornår telefonen kommer i butikkerne, samt om designet stadigvæk er det samme som det vi tidligere har set. Har den stadigvæk fysiske taster på fronten? Vi er desværre ikke blevet klogere på alt dette, men venter på nyt fra Lumigon.

Hjemmesiden er desværre ikke opdateret, men hold eventuelt øje med Lumigon.com.


Læs også:
 - Lumigon er måske ikke ´gone´
 - Er Lumigon helt ´gone´?
 - Lumigon: Vores telefon ER på vej
 - Aktionærer tror stadig på Lumigon

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim Harder 14-01-2012 17:19:42

Det er ikke godt, at vide om den mobil når, at se markedet, før den er forældet. Det kan også være det ender med en Windows Phone inden de er færdig:-) De har det lige, som så mange andre Danske projekter, de går meget meget langsomt. Dermed når de næsten ikke på markedet før der er sket nye ting.

0 0
Tommy 09-01-2012 20:51:26

problemet er bare de ikke har noget nostalgi at trække på :/

0 0
Robert 09-01-2012 15:15:11

Jeg tror ikke de har noget produkt. Det er fup og fidus det hele. Producerer de selv hardwaren, får de nogle andre til det? Har de ikke bare fået fremstillet et par fup eksemplarer de kunne vise frem til det release party i 2010?

0 0
Morten 09-01-2012 20:34:41

Jeg har selv stået med telefonen i hånden dengang der var android 2.2 på... (et par timer før releaseparty'et) og syntes dengang at de havde lavet et fantastisk lækkert produkt...
min tiltro til firmaet er dog dalet meget kraftigt med tiden, udviklerene arbejede MEGET længe med batteritid og varmeudvikling da jeg kom i bygningen (jeg har ikke som sådan været tilknyttet lumigon men har udført div service opgaver for dem)
hvad de fordriver tiden med pt har jeg ingen anelse om men jeg er på ingen måde i tvivl om at de (hvis ikke stadigvæk) engang havde et produkt der var kompetent og lækkert... der var ikke tale om "fup eksemplarer"

0 0
Styxx 09-01-2012 20:17:36

Jeg tror du har helt ret! Enten kommer de med en fuc**** killer smartphone (der må være en grund til at det tager så lang tid) eller også er det bare fup det hele. Ved ikke hvordan det fungerer, men jeg tænker "IT Factory" hver gang jeg hører Lumigon.

0 0
Ove Andersen 09-01-2012 13:27:15

Nu er det efterhånden 1 3/4 år siden den først skulle være kommet på markedet - kan huske jeg dvælede ved, om jeg skulle vælge Desire eller Lumigon, dengang i 2009, da jeg ventede på noget nyt skulle komme ud. Er glad forjeg ikke ventede på Lumigon :D

0 0
Hoder Jensen 09-01-2012 12:10:46

Linket til deres hjemmeside virker ikke, det korrekte link er: http://www.lumigon.com

Jeg håber da de får den ud og det bliver en succes, men det virker helt ærligt til at omverden løber hurtigere end dem her.

0 0
Mobilsiden 09-01-2012 12:59:32

Takker :) der var sket en fejl i linket - det er rettet nu så det også virker oppe i teksten :)

0 0
Jesper Søgaard 09-01-2012 11:57:30

Flot objektivitet fra skribenten. Stor kado til dig Lene. Det må være svært at bibeholde professionalismen med den slags virksomheder.

0 0
Mobilsiden 09-01-2012 11:59:19

Tak for de pæne ord :)

0 0
Henrikmand 09-01-2012 12:10:00

Her er så lige en "ægte" nyhed, hvor Lumigon oven i købet selv har luftet at der sker noget nyt.

Fedt, at du bider dig fast i dem, og rusker dem lidt, indtil der kommer noget fornuftigt ud.

De har lavet lige præcis dette stunt SÅ mange gange efterhånden, at der skal noget mere præcist på bordet, før der er nogen, der gider beskæftige sig med dem!

0 0
Rasmus Røge 09-01-2012 12:09:45

Selvom jeg måske synes "hvornår" burde være skiftet ud med et "hvis" :-)

0 0