Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Lumigon svarer igen på kritik

Lumigon svarer igen på kritik

Gennem de seneste to år, har der været kritik af Lumigon, der nu for første gang, tager bladet fra munden, og svarer igen.

Hvordan skal mobilkøberne have tiltro til Lumigon, når de gennem to år lovede en smartphone, der aldrig kom?

Mobilsiden.dk har mødt Lumigons direktør Lars Gravesen, der svarer igen på kritikken af det danske mobilprojekt.

Direktøren fortæller blandt andet hvorfor de valgte at lukke dørene, da alt omkring Lumigon T1 begyndte at gå galt. Han også kommer også ind på hvorfor de har slettet kommentarer på deres Facebook side, samt forholder sig til den generelle kritik der har været.

- ”Jeg vil egentlig ignorere lidt min danskhed, og sige jeg egentlig er ligeglad med om folk peger fingre. Det der er vigtigt er vi får et produkt ud, og skabt nogle danske arbejdspladser. Det er det – det hele drejer sig om. Vi vil have Danmark tilbage på kortet,” udtaler Lars Gravesen til Mobilsiden.dk.

Til spørgsmålet om, hvordan mobilkøberne skal have tiltro til Lumigon som producent, er meldingen også klar:

-”Man skal ikke love noget man ikke kan holde, men man skal også bakke op om hinanden, hvis man ikke kan holde det.”

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim Harder 21-03-2012 01:06:09

Tror næppe det er tanken, at den mobiltelefon skal sælges i Danmark. Man har kun en engelsk sproget hjemmeside. Andre firmaer som respeterer Danmark og sælger i danmark har da en Dansk sproget hjemmeside.

Endvider så er der åbenbart problemer med SmartPhone, som har fået Android 4, så lur mig, om ikke også Lumigon ikke også får problemer og må udskyde igen igen.

0 0
Frederik 20-03-2012 19:22:57

.. hans firma er i en meget uheldig situation og i stedet for at beklage forsinkelserne, osv., vil han hellere kritisere igen. Dumt at kritisere jeres potentielle kunder og samtidig generalisere ekstremt voldsomt!

Noget andet er at han snakker om at vi skal stå sammen.. sammen om hvad? En 2. rangs android mobil, bare fordi lortet er produceret i DK? I det lys, har patriotisme aldrig ført noget godt noget med sig. Jeg har ikke tænkt mig at støtte et inferiørt produkt bare fordi det tilfældigvis er lavet i DK.

0 0
Troels 22-04-2012 11:43:27

Ja, sjovt han synes vi skal købe hans produt fordi det er dansk og samtidigt sviner danskere til og bagefter siger hhan vi skal støtte op om hans produkt....

0 0
CJ 19-03-2012 21:49:07

Godt eksempel på hvorfor det ikke er ligegyldigt hvem der udtaler sig offentligt når man repræsenterer en virksomhed. Kommer til at tage dem et par år ekstra at komme sig oven på sådanne udtalelser :-)

0 0
GadgetMe 19-03-2012 17:47:26

Der er ingen steder i verden man kan få success ved at være arogant og ignorere ens kunder..

Støtte op om?? Jeesh en gang klynke rumpe, og det er da helt fallit at udtale han ikke tager Danskernes kritik for noget, for derefter at forsøge og appelere til vores goodwill, og så lige slutte den med at vi "kan lære det hvis vi mister vores job"

Pinligt at han prøver at udlægge det som om det drejer sig om Danske arbejdspladser.

Hvis han havde tænkt sig om havde han stille og roligt beklaget forløbet med den første telefon og så sagt at de har lært af deres fejl og nu er klar til at vinde alle deres kommende kunders tillid med et super produkt og en seriøs support.

FAIL

0 0
Styxx 19-03-2012 16:23:46

Kæft' hvor er det bare klasse det interview!! :D Han virker så indebrændt, haha!

Det er da altid noget de ikke satser på at sælge telefoner i Danmark, for den mulighed har han da godt og grundigt skudt i sænk, ved at udtrykke sig som han gør :D

0 0
gert 19-03-2012 17:01:31

han mangler penge kan vi jo høre han snakker kun om arbejdspladser han kan skabe...lyder som om staten skal give financiel støtte...

0 0
Mikkel 19-03-2012 15:18:06

Nej nej nej. Hyklerisk, dobbeltmoralsk, og hvad man ellers kan finde på at sige... Fedt, at I har lagt det ud, Mobilsiden. Men det der er ikke svar på kritik. Det er ignorering af kritik... med kritik.

0 0
Peder Alipio Thurøe 19-03-2012 14:29:07

Manden tror da vel ikke at han kan rede Danmark med sådan en l....telefon.

0 0
DX 19-03-2012 14:02:57

Hvis det her projekt går galt, kan han altid stille op til folketinget, det var uden om snak i flotteste politiker stil.

0 0
Kim 19-03-2012 15:02:22

Han understreger jo så fint hans pointe med at vi er et pege-fingre-samfund ved at pege fingre af hele Dk.

0 0
Troels 22-04-2012 11:37:55

Sjovt det var også lige min tanke, han lyder lidt småbitter....

0 0
Kim 19-03-2012 13:43:54

Hvor mange arbejdspladser har de skabt? Mon ikke de fleste arbejdspladser skabes i Kina..?

Arrogant idiot, ingen tvivl om det. Hvem tror han at han er?

0 0
Nikolaj 19-03-2012 12:39:07

Af værste skuffe..

0 0
Kim Harder 19-03-2012 12:10:02

Kunne man ikke blot have sagt det med det samme, i stedet for, at pakke det ind og tie stille. Tys tys. Den sædvanlige fremgangsmetode, i stedt for,a t komme med en forklaring med det samme.

0 0
carsten guldhammer 19-03-2012 12:01:45

hold da k*** en dybt aurogant idiot og høre på ham fra lumigon.

men jeg kunne aldrig finde på at købe et produkt fra et firma der ikke kan tåle kritik.

den kritik som han står og klynker sådan over er velbegrundet, da de har været mere end 2 år om at fremkomme med et produkt.

hvis man køber et produkt fra dem, hvordan vil det så ikke komme til at se ud med software opdateringerne til det ?

efter det vi har set fra dem nu kan man med rimelighed frygte at der ALDRIG kommer nogen software opdateringer fra dem

0 0
Henrikmand 19-03-2012 11:13:10

Tak for det, Lene.

0 0
Mobilsiden 19-03-2012 12:00:19

Det var bestemt så lidt :)

0 0