Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   M1 nummer ét på Trustpilot

M1 nummer ét på Trustpilot

Det mindre teleselskab M1 ligger i toppen hos Trustpilot, mest flest tilfredse kunder.

Teleselskabet M1 soler sig lige nu på en førsteplads, med flest tilfredse kunder på Trustpilot.dk.

Trustpilot.dk bedømmer kunderne deres oplevelse af en virksomhed, og giver dem karakter efter, hvor god service de yder. Trustpilot rangerer derefter virksomhederne efter, hvor tilfredse kunderne er.

Dermed fungerer Trustpilot både som en advarsel til kunder, hvis en virksomhed ikke leverer det, den lover, men også - som her - som en anbefaling fra andre kunder.

M1 er på listen skarpt forfulgt af teleskabet Telmore, der har samme karakter, men en mindre antal forbruger-stemmer.

Her kan du se hele hitlisten fra kategorien Mobil-udbydere på Trustpilot.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Bettina 23-02-2011 22:50:40

at de små selskaber er ejet af de store, men det betyder ikke at de bruger de samme metoder til at opnå kunder på og få kundetilfredshed.
Hver firma, stor som lille har jo stadig deres egne måder at styrer tingene på og hver sin chef i afdelingen.

Men ellers har du ret i dine udtalelser omkring hvem der ejer hvem.

0 0
DX 23-02-2011 11:30:25

Nu var min kommentar rettet mod @gert som siger "altså har du TDC" det er jo kun delvist rigtigt forstået på den måde, at man kan vælge TDC´s net/dækning MEN det er muligt samtidig at få GOD kundeservice ved så at vælge M1 eller Telmore ( jeg VED her hvad jeg taler om da jeg jeg har tlf. abb. hos 4 forskellige selskaber på samme tid, og i TDC´s tilfælde kan man ikke rigtigt kalde det kunde"service" i positiv forstand - det er kunde betjening og den er ringe og deres hjemmeside er en katastrofe. TDC er en kolods på lerfødder med lange beslutnings processer og de har endnu ikke fattet hvad der sker i markedet og hvorfor feks. Onfone Telmore M1 og lignende har så stor succes, de sover tornerosesøvn.

0 0
Carsten 23-02-2011 21:19:35

Hmm, der er vist noget, du har misforstået. Du skriver først, at TDC ikke er klar over, hvad der sker i markedet, og dernæst skriver du at Telmore og M1 har stor succes. Du ved godt, hvem der ejer og bestemmer over Telmore og M1, ikke? :o)

Det samme kan siges om de andre store operatører, som ejer mindre selskaber på eget net.

Mht. Onfone, så lad os nu se, hvor stor succes de får, nu de store operatører har udtrykt, de ikke ønsker at købe dem. Det ligner umiddelbart en dødssejler.

0 0
DX 23-02-2011 09:46:02

At M1 bruger TDC net hænger ikke sammen med kundetilfredshed, du har tydeligvis ikke TDC, ellers ville du vide hvad forskellen er, prøv at tjekke TDC ud på Trustpilot. Tjek også Telmore på Trustpilot og du vil se at tilfredse kunder ikke ubetinget behøver at have noget med hvilket net der "køres" på, men i høj grad er måden man behandler sine kunder på. mvh

0 0
Bettina 23-02-2011 10:09:39

nej DX, jeg har tydeligvis ikke TDC, og heldigvis for det. Jeg er godt klar over at du slet ikke kan sammenligne TDC med nogle af de andre overnævnte selskaber. Når jeg alligevel skriver TDC, mener jeg i virkeligheden dækningen, og ikke netværk, som der står skrevet.

Tdc har den bedste dækning af dem alle, og det lagde jeg vægt på ved M1, plus alt det andet.
Dækning har intet at gøre med kundeservice, men hvor læste du at alle tre grunde for mit valg havde noget med kundetilfredsheden at gøre. Overskriften lød på HVORFOR jeg havde valgt M1 som mit nye mobil selskab.

0 0
John 23-02-2011 10:04:19

Men både Telmore og M1 er ejet af TDC.
At TDC (og de øvrige store selskaber) scorer lavere end M1, Telmore osv. kan ikke overraske. De han langt flere og mere komplekse produkter, og dermed også langt flere ting der kan gå galt undervejs.

0 0
Bettina 23-02-2011 10:12:45

men stadig, hvis du kigger på udviklingen John, så ser du med alt tydeligt at de store selskaber mister mange kunder. Små selskaber gør det alligevel mere enkelt, samtidig med at de har bedre "overblik" fordi netop virksomheden er lille.

Jeg tror onfones slogan er rigtig, når de siger " de små kommmer efter de store."[7i]

0 0
John 23-02-2011 11:08:43

Ja, for mange smutter så snart de 6 måneders binding er udløbet, efter de har købt en tilskudsmobil. Det gør jeg også selv.

Jeg har selv haft en del uheldige oplevelser med M1, så i dag har jeg kun et Gratis 50 abonnement liggende. Det bruger jeg hvis jeg ved det er en længere samtale jeg skal føre - ellers ikke.

At de små selskaber kan gøre det mere enkelt er netop det der gør, at de scorer højere på trustpilot.dk, frem for de store selskaber.

Sloganet "Nu kommer de store efter de små" er i øvrigt CBB's :)

0 0
Bettina 23-02-2011 22:47:19

hehe hov. Det har du jo ganske ret i. Der var der vidst en der lige var vågen ;)

0 0
John 24-02-2011 02:18:12

Hellere lille og vågen - som TeleFona sagde i deres korte liv :)

0 0
John 22-02-2011 18:44:55

Det viser bare at man skal tage anmeldelserne på Trustpilot med et gran salt :)

0 0
Bettina 22-02-2011 16:53:57

at jeg bla. skiftede til M1 selv.

1: første pladsen på Trustpilot

2: datterselskab af telmore (og telmore siges jo at have den normale bedste kundetilfredshed, men til gengæld være lidt dybere end de små selskaber)

3: M1 kører på TDC's netværk.

0 0
gert 22-02-2011 19:41:28

altså sagt med andre ord du har tdc.....

0 0
Bettina 23-02-2011 10:14:45

ja jeg har Ja jeg har TDC's dækning
At M1 er eget af TDC er noget helt andet.

Du kan IKKE sammenligne de to selskaber på nogen måde.

0 0